Mitä saitte ja annoitte joululahjaksi?
Kommentit (17)
Ostin iskälle kalenterin. Sain lahjaksi iskältä 200 e ja mummolta 50 e.
Antamani joululahjat meni nappiin, samoin saamani. Sisarusten lapsille annoin sarjakuvakirjat ja suklaata, vanhemmille herkkukorin, miehelle mm. vinyylin, viskipullon ja kirjan, yhdelle ystävälle muumimukin ja kulhon, muutamalle muulle ystävälle, kummeille, sisaruksille sekä vanhemmille leivoin kakkuja ja leipiä lahjaksi.
Itse sain mm. keittokirjoja, Satokausi-kalenterin, kirjoja, korvakorut, musiikki DVD:n, muumiastioita, viiniä jne. Läheiset tietää mistä tykkään ❤️
Itse annan miehelleni joka vuosi lahjaksi itse tehdyn joulukalenterin, josta sitten saa milloin mitäkin lahjakortteja, esim. hieronta, elokuva-ilta, sauna-ilta, saa skipata jonkin kotityön jne. Toisena lahjana annoin kalastuslaukun, kun aina on tavarat pitkin poikin ja hukassa. Piti molemmista lahjoistaan.
Mies antoi minulle lahjaksi arpoja ja eilen siivosi koko huushollin, ettei minun tarvinnut. Pidin lahjoistani.
Lapselle annettiin parkkihalli, pikkuautoja ja kuorma-auto. Muilta sukulaisilta sai kylpytakin, pyyhkeen, joulukoristeen, autoradan ja muutaman pikkuauton, hänkin piti lahjoistaan.
Täällä on 500 ketjua tästä aiheesta, tarviiko koko ajan lisää?
Vuosittaisen kutemisen aika, sen vaimoni saa lahjaksi.
Niin ja varmaan kertoisin tänne tunnistamisen toivossa. En, kiitos vain.
Isälle perussukkia, äidille polvisukat, mummolle jarrusukat ja neulomani pitsivillasukat. Toiselle isoäidille jalkarasva. Exälle neuloin kirjoneulelapaset. Lapselle löysin termospullon, pussilakanasetin, sormivärit ja piirtämisvälinesalkun, puuhakirjan, puuvillaisen poolopaidan ja sukat. Työssäoppimispaikan ohjaajalle vein kalenterin.
En saanut mitään.
Ostin miehelle 10 vinyyliä ja sain mieheltä kolme kirjaa, uudet juoksukengät, uudet beats studiokuulokkeet ja talvitakin.
Sain kirjoja ja annoin miehelleni kirjoja. Ihan suunnitelmien mukaan meni ja molemmat ovat tyytyväisiä. Lapsia meillä ei ole. Sukulaislapsille annoin rahaa, kai sekin meni nappiin kun kiittelivät kovasti. Suvun aikuisten kesken ei ole koskaan ostettu lahjoja, se on suuri helpotus.
Annoin pojalleni hyöty- ja harrastelahjoja. Meni nappiin.
Sain äidiltäni hyltylahjoja ja yhden omatekemän korun. Meni nappiin nekin.
Nada ja niin on hyvä.Mitään tarpeetonta tavaraa en nurkkiini huoli enkä krääsää muille ostele.
En saanut enkä antanut mitään ja niin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
En saanut enkä antanut mitään ja niin on hyvä.
Sama täällä. Tosin äsken leivoin miehelle korvapuusteja kun tykkää niistä, itse en niin pullasta välitä.
Persettä vonkasi lahjaksi, mutta ei tuu tapahtumaan 😂 Ainahan saa kysyä toki.
Annoin:
-6xhousut
-3x neuletakki
-12x neulepusero
-1x oloasu
-5x T-paita
-1x pitsipusero
-2x yöasu
-2x kylpytakki
-3x villasukat
-1x bikinit
-3x Top Model suunnittelukirja
-1x kynäsalkku
-1x Lol-pallo
-1x ensiapulaukku
-1x Leader-viski
- Kosmetiikka mm. erilaisia lahjapakkauksia
- Lompakko + vierasta valuuttaa 200 euron arvosta
- Euroja 600
Sain
-M. Obaman kirja, aukaisematta on vielä 12 pakettia
Kissoille ostin leluja ja herkkuja, kenellekään ihmiselle en ostanut mitään. Itse sain tuikkukippoja, köynttilöitä, pöytäliinoja, käsipyyhkeitä ym. roinaa, jota en tarvi tai halua. Ahdistavaa. Sain myös tekokuituiset käsineet, jotka kutisivat käsissä jo sovittaessa niin paljon, etten voi niitä pitää. Lisäksi 1,2kg suklaata - kukaan ei tarvi tuota määrää, itseäkin jo närästää ja kuvottaa vaikka 1. Rasia vasta avattu. Saispa joskus lahjattoman joulun.
Annoin Juhlapöydän konvehteja.
Sain Juhlapöydän konvehteja.
Ostettiin isovanhemmille uudet tyynyt, äidille ostin kosmetiikkaa ja isälle T-paidan. Sain itse villasukat ja tohvelit, rahaa ja lahjakortteja. :)