Jouluna töissä?
Kommentit (25)
Itse olin viime yön hommissa taksin ratissa. Asiakkaita oli alkuyöstä aika paljon, mutta tahti rauhoittui tuossa neljän aikoihin.
En tiedä johtuiko joulusta, mutta kyytejä terveyskeskukseen oli normaalia enemmän. Ja ne pakolliset muutamat känniörveltäjät tuli kuskattua omiin luoliinsa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnin kuluttua lähden töihin, ja ihan hyvällä mielellä. Sain viettää aaton kuitenkin perheen kanssa. Työpaikkana on lentokone, ja yöksi pitäisi olla taas kotona.
Sinivalkoiset siivet? Heh, tiedä vaikka ollaan samalla lennolla. Ja töissä olen itsekkin.
Kyllä ne tuplapyhälisäliksat teiltä vielä karsitaan jossain vaiheessa. Älkää siis liikaa kohkatko niistä.
Itse irtisanoutuisin jos joutuisin töihin jouluna.
Joulun pyhät olen töissä pikaruokaravintolassa pk-seudulla. Asiakkaita tuntuu riittävän ihan jonoksi asti. Ei taida enää tehdä jouluherkkuja mieli monellakaan.
Ja sukupuolijakauma asiakkaisssa näyttää olevan 50/50.
Ärsyttää, kun mies on joulun töissä. Lapsetkin kysyy, että koska isi tulee töistä kotiin? Vaikka onhan tähän jo tottunut osin vuosien saatossa.
Ymmärrän, että valtion rajoja pitää valvoa kaikkina vuodenaikoina, mutta näin jouluna sitä toivoisi miestä enemmän kotiin, kuin rajavalvonnan tehtäviin.