Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miksi pitää vainota teinien paljaita nilkkoja...

Vierailija
24.12.2018 |

Eikä jokainen saa pukeutua niin kuin itse haluaa? Minulla viiskymppisellä ei ole hattua eikä käsineitä. Ja kengät on liukaspohjaiset korkokengät, niiden sisällä ohuet sukkahousut. Eikä kengissä ole lämmintä vuorta. Ja niillä kaatuu aina muutaman kerran talvessa. Ei haittaa minua.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä jokainen saa pukeutua niin kuin itse haluaa? Minulla viiskymppisellä ei ole hattua eikä käsineitä. Ja kengät on liukaspohjaiset korkokengät, niiden sisällä ohuet sukkahousut. Eikä kengissä ole lämmintä vuorta. Ja niillä kaatuu aina muutaman kerran talvessa. Ei haittaa minua.

Pakellutitko nuorena aivosi?

En ,mutta sulla on selvästi asbergerin aivot, kun ne ovat täysin joustamattomat. Vain sinun oma käsitys asioiden oikeasta laidasta kelpaa! Kaikilla on oikeus toimia elämässään haluamallaan tavalla, etenkin silloin kuin asia koskee vain heitä itseään (ja tähän on turha vetää ketään veronmaksajia. Ei kukaan ole niin tyhmä että aiheuttaisi itselleen jotain todellista vahinkoa. Pikku palelu ei ole vahingollista.)

Tyhmyyden ymmärtäminen ei ole suvaitsevaisuutta. Ja kesäpukeutuminen talvella on tyhmyyttä.

Et vaan pysty hyväksymään sitä, että ihmisillä voi olla erilaisia arvoja. Jos sinä arvostat sitä, että sinulla on lämmin, se ei pakota kaikkia muita arvostamaan samaa asiaa. Minä en lainkaan arvosta mäkihyppyä jostain freestyle-temppuilusta nyt huolimattakaan, koska minulta lähtisi siinä henki. Mutta kun joku muu arvostaa, niin tehköön niitä minun puolestani. Miksi minun pitäisi pakottaa kaikkia omaan muottiini? Sellainen on ilkeyttä ja pikkusieluisuutta.

Vierailija
22/30 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä menivät kukkahattuämmät hiljaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ,mutta sulla on selvästi asbergerin aivot, kun ne ovat täysin joustamattomat. Vain sinun oma käsitys asioiden oikeasta laidasta kelpaa! Kaikilla on oikeus toimia elämässään haluamallaan tavalla, etenkin silloin kuin asia koskee vain heitä itseään (ja tähän on turha vetää ketään veronmaksajia. Ei kukaan ole niin tyhmä että aiheuttaisi itselleen jotain todellista vahinkoa. Pikku palelu ei ole vahingollista.)

Tyhmyyden ymmärtäminen ei ole suvaitsevaisuutta. Ja kesäpukeutuminen talvella on tyhmyyttä.

Et vaan pysty hyväksymään sitä, että ihmisillä voi olla erilaisia arvoja. Jos sinä arvostat sitä, että sinulla on lämmin, se ei pakota kaikkia muita arvostamaan samaa asiaa. Minä en lainkaan arvosta mäkihyppyä jostain freestyle-temppuilusta nyt huolimattakaan, koska minulta lähtisi siinä henki. Mutta kun joku muu arvostaa, niin tehköön niitä minun puolestani. Miksi minun pitäisi pakottaa kaikkia omaan muottiini? Sellainen on ilkeyttä ja pikkusieluisuutta.

Puolusteler tyhmyyttä puolivillaisella höpötyksellä arvoista. Olet jäänyt jollakin tasolla teinitytön tasolle.

Vierailija
24/30 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolusteler tyhmyyttä puolivillaisella höpötyksellä arvoista. Olet jäänyt jollakin tasolla teinitytön tasolle.

Ei ole puolivillaista tajuta, että tässä maailmassa ei muutenkaan ole oikeastaan mistään asiasta "yhtä ainoaa totuutta". Ei varsinkaan tuollaisesta täysin triviaalista asiasta kuin paljaat nilkat. Kukaan ei tule kuolemaan paljaisiin nilkkoihin. Ja toisaalta, vaikka siihen olisikin mahdollista kuolla, niin kyllä jokaisella pitää olla itsemääräämisoikeus ja oikeus riskeerata oma elämänsä, kunhan ei muitten elämää riskeeraa. Ei ole lainkaan oikein, että muut tulevat sanelemaan miten pitää pukeutua. Pikkutaaperolle kyllä joo, mutta teini on jo kykenevä päättämään itse omasta pukeutumisestaan. Aikuisesta nyt puhumattakaan. Jos "järkevä lämpimyys" on sinulle arvo, niin pukeudu vaan itse lämpimästi, mutta älä yritä pakottaa muita ihmisiä toimimaan ja ajattelemaan kuin sinä. Edes halveksimalla heidän "vääriä" arvojaan. Toisten pukeutuminen ei ole lainkaan sinun asiasi. Tai sitten yhtä hyvin minä suurperheellinen (ei mistään uskonnollisesta syystä) voisin alkaa pilkata kaikkia alle viiden lapsen äitejä (luultavasti siis myös sinua) vajaasta naiseudesta ja surkeasta biologisen tehdävän täyttämisestä. Kun ette idiootit tajua lisääntyä, vaikka se on ainoa oikea elämäntapa. Ja turha tulla länkyttämään mitään vastaväitteitä, minä olen oikeassa. Joo, ei sinua varmaan haittaa, jos minä niin sanon, mutta entäs jos yli puolet läheisistäsi ja tutuistasi halveksisi sinua siitä syystä....?

Vierailija
25/30 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna teini kulki lenkkareilla ja ilman hanskoja ja takki auki, pipoa ei ollut.

Nyt sama juttu mutta paremmat kengät.

Katsotaan huoliiko hanskat.

No huppari on aina takin alla.

Kulkee talvella niin että juoksee pysäkille ja juoksee pysäkiltä myös kotiin. Ei siis jäädy.

Odottaa kevättä että voi ulkoilla.

Ei tässä kasvatus auta.

Mulla itselläni on toppahousut, Sievin talvikengät ja työtakki tai toppis. Paksut hanskat, pipo ja kaulaliina.

Siksi kulkee nyt noissa kengissä kun ne on muotia, muutoin painelisi lenkkareissa.

Vierailija
26/30 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole puolivillaista tajuta, että tässä maailmassa ei muutenkaan ole oikeastaan mistään asiasta "yhtä ainoaa totuutta". Ei varsinkaan tuollaisesta täysin triviaalista asiasta kuin paljaat nilkat. Kukaan ei tule kuolemaan paljaisiin nilkkoihin. Ja toisaalta, vaikka siihen olisikin mahdollista kuolla, niin kyllä jokaisella pitää olla itsemääräämisoikeus ja oikeus riskeerata oma elämänsä, kunhan ei muitten elämää riskeeraa. Ei ole lainkaan oikein, että muut tulevat sanelemaan miten pitää pukeutua. Pikkutaaperolle kyllä joo, mutta teini on jo kykenevä päättämään itse omasta pukeutumisestaan. Aikuisesta nyt puhumattakaan. Jos "järkevä lämpimyys" on sinulle arvo, niin pukeudu vaan itse lämpimästi, mutta älä yritä pakottaa muita ihmisiä toimimaan ja ajattelemaan kuin sinä. Edes halveksimalla heidän "vääriä" arvojaan. Toisten pukeutuminen ei ole lainkaan sinun asiasi. Tai sitten yhtä hyvin minä suurperheellinen (ei mistään uskonnollisesta syystä) voisin alkaa pilkata kaikkia alle viiden lapsen äitejä (luultavasti siis myös sinua) vajaasta naiseudesta ja surkeasta biologisen tehdävän täyttämisestä. Kun ette idiootit tajua lisääntyä, vaikka se on ainoa oikea elämäntapa. Ja turha tulla länkyttämään mitään vastaväitteitä, minä olen oikeassa. Joo, ei sinua varmaan haittaa, jos minä niin sanon, mutta entäs jos yli puolet läheisistäsi ja tutuistasi halveksisi sinua siitä syystä....?

Tosi kuin vesi ja pitää kuin seula. Minä jo melkein uskon että on älykästä kulkea lumihangessa kesäkangaskengissä nilkat paljaana:D

Vierailija
27/30 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lapsena juoksin keväisin lumihangessa paljain jaloin, mutta nykyään aikuisena en noin järjettömiä riskejä uskalla enää ottaa. Nykyään käytän nastoitettuja talvikenkiä, etten humalassa kaatuisi ja löisi päätäni. Suosittelen muillekin, typerää tuhlata resursseja sellaisten vammojen hoitoon, jotka voisi helposti välttää nastakengillä.

Vierailija
28/30 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska muoti.

Lisäksi tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Vierailija
29/30 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on muotia sellaiset kudotut ”nilkkakaulaliinat”. Kudotaan vaan sileää neuletta ihan kuin kaulaliinaa, mutta kapeampana tietenkin. Sitten kietaistaan nilkan ympärille solmuun. Ihan kivan näköiset. Ei palele nilkat.

Vierailija
30/30 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika muotijuttu tää teinien nilkoista valittaminen. Eiköhän vakavampaa ole pipon puuttuminen pakkasella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän