Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätän pettävän, väkivaltaisen ja alkoholisoituneen mieheni

Vierailija
24.12.2018 |

Olen tätä eroa jo pitkään pohtinut. Mies vihaa joulua, minä siitä pidän. Nyt ryyppää varmaan yksinään himassaan, minä vietän jouluani lapsuuden perheeni luona.

Mies on yhteisen taipaleelle aikana kohdellut minua väkivaltaisesti. Lähes aina ollut humalassa, siis joka viikonloppu ja viikolla myös. Sain miehen kiinni viime kevään suhteesta. Viimeinen niitti oli Se, että mies ei syntymäpäivänä hyvää syntymäpäivää toimittanut. Ei kuulemma muistanut. Mulla ei ole sitä paskaläjäö kohtaan mitään tunteita. Ei mitään.

Varmaan luulee, että toivottelen hänelle hyvät joulut ja vien lahjan, vaikka ei ole varmastikaan minulle mitään hankkinut. Istukoon yksinään siellä yksiössään kaljaa juoden.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheet, kirjoitan kännykällä viestejä.

Ap

Vierailija
2/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tätä eroa jo pitkään pohtinut. Mies vihaa joulua, minä siitä pidän. Nyt ryyppää varmaan yksinään himassaan, minä vietän jouluani lapsuuden perheeni luona.

Mies on yhteisen taipaleelle aikana kohdellut minua väkivaltaisesti. Lähes aina ollut humalassa, siis joka viikonloppu ja viikolla myös. Sain miehen kiinni viime kevään suhteesta. Viimeinen niitti oli Se, että mies ei syntymäpäivänä hyvää syntymäpäivää toimittanut. Ei kuulemma muistanut. Mulla ei ole sitä paskaläjäö kohtaan mitään tunteita. Ei mitään.

Varmaan luulee, että toivottelen hänelle hyvät joulut ja vien lahjan, vaikka ei ole varmastikaan minulle mitään hankkinut. Istukoon yksinään siellä yksiössään kaljaa juoden.

Kylläpä olet raukka ihminen ja luovutat helposti.. Olisko parempi jos menisitte terapiaan yhdessä juttelemaan asioista. Kyllähän se hänen käytös törkeää, mutta oletko esim miettinyt jos sinä olet yksi syy hänen käyttäytymiselleen. Helppoahan se on aina haukkuu ihmistä joka tuntee selkeästi tuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä olet raukka ihminen ja luovutat helposti.. Olisko parempi jos menisitte terapiaan yhdessä juttelemaan asioista. Kyllähän se hänen käytös törkeää, mutta oletko esim miettinyt jos sinä olet yksi syy hänen käyttäytymiselleen. Helppoahan se on aina haukkuu ihmistä joka tuntee selkeästi tuskaa.

No nyt on yksi syy vähemmän hakata, juoda ja käyttää muita hyväkseen.

Ap

Vierailija
4/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, alkoholisti heti puolustelemassa kaltaistaan. Kyllä te olette yhtä paskaa, kaikki on aina jonkun muun syy eikä mitään vastuuta oteta itse.

AP, hyvä että olet saanut omaa tahtoa sen verran että eroat. Tulet varmasti kiittämään itseäsi tästä.

Vierailija
5/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ehkä paras joululahja mitä voit itsellesi antaa. Hyvää joulua ja jatkoa onnellisempaan elämään.

Vierailija
6/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet oikein. Kumpa uskaltaisin tehdä saman.

Asunto on mun nimissä - ostin ennen naisiin menoa. Mutta mies uhkaa ottaa sen itselleen jos lähden. Ulos sitä ei voi ajaa.

Vierailija
7/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunto on mun nimissä - ostin ennen naisiin menoa. Mutta mies uhkaa ottaa sen itselleen jos lähden. Ulos sitä ei voi ajaa.

NAIMISIINMENOA - ei naisiin menoa.

Vierailija
8/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NAIMISIINMENOA - ei naisiin menoa.

Hih... :D

Vierailija
9/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa eropäätöksen tekemisessä on ollut noin vaikeaa?  Itse olisin lempannut tuollaisen vätyksen menemään jo aikoja sitten.

Oletko läheisriippuvainen, vai odotatko loputtomiin, että mies muuttuisi? On ollut hulluutta jäädä notkumaan huonoon parisuhteeseen. Nyt rattaat pyörimään. Toimi mahdollisimman pian!

Vierailija
10/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko nyt jä nnämiehen jälkeen nöyrtyä ja tyytyä seuraavaksi kiltimpään?

Vierailija
11/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jatkossa asiat ovat paremmin.

Vierailija
12/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea päätös sulta, tosiaan paras joululahja minkä voit itsellesi antaa. Ensi vuonna olet jouluna jo todella onnellinen kun saa olla rauhassa hyvillä mielin, eikä tarvitse pelätä, stressata ja ahdistua tai miettiä missä mies menee ja miksi kohtelee niin paskasti.

Pidä vaan pintasi!

Vierailija
13/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Hyvä ap! Tästä se elämä alkaa! Ensi joulua vietät jo ihan eri tunnelmissa!

Vierailija
14/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa eropäätöksen tekemisessä on ollut noin vaikeaa?  Itse olisin lempannut tuollaisen vätyksen menemään jo aikoja sitten.

Oletko läheisriippuvainen, vai odotatko loputtomiin, että mies muuttuisi? On ollut hulluutta jäädä notkumaan huonoon parisuhteeseen. Nyt rattaat pyörimään. Toimi mahdollisimman pian!

Yksinäinen olen ollut. Ajatellut, että en ansaitse parempaa. Viimeinen niitti oli tosiaan se, että mies jätti täysin huomioimatta synttärini.

Emme onneksi asu yhdessä. Suuria muutoksia ei siten tule, ainostaan jää yksi elämän paska siivu pois.

Ap

Vierailija
15/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä päätös ja joululahja itsellesi. Nyt vain pysyt päätöksessäsi.

Iloista joulua sinulle!

Vierailija
16/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen.

Tuli kerjäämään empatiaa. Pian miehen sylissä.

Vierailija
17/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi mies viettää siellä yksin joulua naisen raakuuden takia.

Vierailija
18/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko nyt jä nnämiehen jälkeen nöyrtyä ja tyytyä seuraavaksi kiltimpään?

No ei todellakaan, elämässä pitää olla jännitystä ja yllätyksiä vaikka huonojakin sellaisia.

Vierailija
19/19 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, elämäsi paras päätös! Tulet vielä ihmettelemään itseksesi, että mikset tehnyt tuota päätöstä jo paljon aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi