Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä inhoan anoppiani.

Vierailija
12.05.2006 |

Piste.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko, yök!

Vierailija
2/6 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps osanottoni, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkin haukkunut minua kusipääksi, itsekkääksi idiootiksi, paskapääksi ym. Pilasi meidän häät, sai minut itkemään omissa häissäni..ym. Kai se aika parantaa haavat ja olen antanut anteeksi..kai osaksi lastenkin takia. Anoppi ei ole koskaan pyytänyt minulta tai pojaltaan anteeksi.

Vierailija
4/6 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on mut haukkunut joten tiedän miltä se tuntuu. Ja ei mua vaan kiinnosta enää nähdä sitä muutenkin säälittävää akkaa. Mies ja lapsi saavat keskenään käydä siellä junttilassa, mä nautin sillä aikaa hiljaisesta kodista.

Vierailija:

vaikka onkin haukkunut minua kusipääksi, itsekkääksi idiootiksi, paskapääksi ym. Pilasi meidän häät, sai minut itkemään omissa häissäni..ym. Kai se aika parantaa haavat ja olen antanut anteeksi..kai osaksi lastenkin takia. Anoppi ei ole koskaan pyytänyt minulta tai pojaltaan anteeksi.

Vierailija
5/6 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä mihin päin katsoisi kun hän kertoo, että hammaspaikkojensa kautta tulee radiolähetyksiä.

Mutta meillä menee aika hyvin.

Vierailija
6/6 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen ollut sujut anoppini kanssa vasta n. vuoden verran..naimisiin menin mieheni kanssa kaksi vuotta sitten ja seurusteltu ollaan jo kahdeksan vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme