Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset alkaneet törmäillä toisinsa Helsingin kaduilla. Missä käytöstavat?

Vierailija
23.12.2018 |

Olen oikeasti huolissaan ihmisistä. Sitten tahalleen jätetään vaihtamatta puoli.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ennenki törmäilty, mut esim. rautatientorin metroon meno ei kuitenkaan ollu sellasta ku nykysin. :D se oli täynnä, mut siel sai silti kävellä. viimeks ku kävin siellä, niin mun TAKAATA käveli siis takaapäin joku mua päin. eli en voinu tietää mitenkään, ja joka vaan päättää et haluu tulla mun läpi tyyliin. se oli raivostuttavaa.

Vierailija
22/26 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään seurasin ihmetellen yhden noin 20 v tytön menoa kauppakeskuksessa, ei väistänyt tuumaakaan ja hartiat kolisi jatkuvasti (ei kävellyt edes ns reunassa vaan suht keskellä).

Pitää varmaan itsekin lopettaa väistäminen. Tylsä vaan olla 160 cm, niin koon puolesta ei oo pelotetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset yleensäkään eivät osaa liikkua ja toimia kaupungissa. Liian vähän aikaa on kulunut siitä kun juntit ovat kömpineet maakuopistaan. Käykääpä Tokiossa katsomassa miten miljoonakaupungin ihmiset osaavat liikkua toisiinsa törmäämättä. Tai Saksassa katsomassa miten autoliikenne sujuu ruuhkassakin jouhevasti ja toiset huomioonottaen. 

Käytiin kaverin kanssa Tokiossa. Ainoat joihin törmäsimme massiivisissa ruuhkissa oli toisemme.

Vierailija
24/26 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helsinkiläisillä ole ikinä ollut käytöstapoja.

Totta. Valtaosa helsinkiläisistä on teitä maalta muuttaneita. 

Vierailija
25/26 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskelle kulkureittiä pysähtelijät, erikseen kulkureitille kääntyvät ja sitten pysähtyvät ja kulkureittiä viimetipassa eteen vaihtavat on myös valloillaan. Parhaassa tapauksessa kun kuljen samaa suoraa linjaa jo pitkän matkan takaa joku erikseen kääntyy jäädäkseen kulkulinjalle seisomaan tai puolestaan muuttaa juuri sillä sekunnilla omaa pitkältä jatkunutta suuntaansa kun olen ohittamassa, alunperin siis ohittamassa, en törmäämässä. Tuon huomaa erityisesti paikoissa joissa ei ole suoria teitä vaan risteäviä kulkureittejä eli käytännössä jokin tyhjä aukio jossa on kolme ihmistä ja alle on silti käveltävä.

Pyöräilijät jotka ajaa punaisia päin ovat myös oma lukunsa.

Vierailija
26/26 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas Hgissä osataan puikkelehtia ihan hyvin ja noudatta oikeanpuoleista liikennettä. Tulkaa Treelle katsomaan miten ihmiset kulkevat yhtenä suurena rintamana ihan miten sattuu ja pysähtelevät keskelle katua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi