Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätysraskaus ja miehen etääntyminen

SiSi
23.12.2018 |

Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä nyt noin vuoden ajan. Vähän aikaa sitten sain tietää olevani raskaana sen yhden kerran ”Hups, ehkäisy unohtui” jälkeen.
Olemme aiemmin puhuneet siitä että haluaisimme tulevaisuudessa lapsia, mutta sitten suunnitellusti.
Pelkäsin kertoa asiasta miehelleni, mutta hän otti asian suhteellisen hyvin alkuun. Olemme yhdessä yrittäneet pohtia mikä olisi paras ratkaisu tällä hetkellä.
Nyt kuitenkin miehen käytöksessä on tapahtunut selvä muutos. Hän välttelee minua ja meni mainitsemaan ettei ole enää varma tunteistaan. Sen enempää en ole hänestä saanut irti vaikka olen painottanut, että teemme päätökset yhdessä ja voimme keskustella asiasta milloin vain.
Koen oloni todella epäreiluksi tällä hetkellä ja jääväni yksin.
Olemme jo täysi-ikäisiä molemmat ( 26 ja 28 v), oletin että pystymme ottamaan vastuun yhdessä käytöksemme seurauksista.
Onko kellään muulla samankaltaista kokemusta? Mitä minun tulisi tehdä yleisön mielestä?
T. Epätoivoinen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikuttaa vain omaan toimintaasi, et mieheen. Sinun tehtäväsi on nyt valmistautua antamaan turvallinen lapsuus sille tulevalle kääpiölle - riippumatta siitä millaiseksi selkärangattomaksi iljetykseksi mies osoittautuu. Ja toivottavasti ei osoittaudu.

Vierailija
2/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet niinkuin sinusta tuntuu oikealta. Kyse on sinun kehostasi ja viime kädessä sinun päävastuustasi seuraavien 20 vuoden ajan, jos päätät jatkaa raskautta - miehen sanaan kun ei ole mitään luottamista. Lapsia vain sen verran kuin haluaa ja jaksaa yksin hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin lähes samassa tilanteessa. Tosin alun etääntymisen jälkeen mies ihan suoraan totesi, että minun pitää tehdä abortti.

En kuitenkaan itse sitä halunnut tehdä, mutta en olisi halunnut miehen tahtoa vasten pitää. Annoin siis miehelle aikaa ajatella ja tottua ajatukseen, koska onhan tuo aikamoinen shokki.

Mies sitten asiaa harkittuaan ja ajateltuaan tulikin ajatelmiin, että haluaa pitää lapsen. Oli aluksi vaan niin paljon ahdistanut muutos, sekä pelottanut kuinka pärjäisimme lapsen kanssa.

Nyt rv 14 menossa, mies varmaan enemmän innoissaan kuin minä. Ihan onnellisena oli ultrassa mukana, ja hössöttää jatkuvasti vauvasta.

Vierailija
4/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista olekaan kuin ylläriraskaus. Does not exist kun tattia kuitenkin olet saanut.

Miehillekin aina sanotaan, että aina on riski raskaudesta kun harrastaa seksiä.

Vierailija
5/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti. Teette lapsen sitten sopivalla ajalla jos haluatte.

Vierailija
6/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee abortti. Teette lapsen sitten sopivalla ajalla jos haluatte.

Ei niitä niin vain ”tehdä” ihmisen mielen mukaan. Tee abortti = lopeta jo alkunsa saanut ainutkertainen elämä. Aika kevyesti neuvot.

Vierailija
7/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yllätys, jos ehkäisyä ei käytetä. Abortti ei ole ehkäisykeino. Nyt vaan elät terveellisesti ja aikanaan synnytät. Sitten elät lapsiarkea miehen kanssa tai ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä