Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muhun on ihastunut yks mies "aggressiivisesti"

Vierailija
23.12.2018 |

En haluaisi olla sen kanssa muuta kuin kaveri, mutta aina se vie kaikki tapaamiset romanttiselle tasolle ja ei hyväksy kieltoja. Oon tosi väsynyt tähän, enkä pääse siitä mitenkään eroon. Kuitenkin se on pohjimmiltaan ihan hyvä tyyppi, enkä haluaisi pahoittaa sen mieltä. Se on komea, mutta ei ulkonäöllisesti mun makuun, koska on aika macho ja mun makuun on enemmän sellaset rennot vähän epäsiistit, ujot ja söpöt tyypit. Myöskin tää mies aika paljon tuo esiin sitä, että opiskelee lääkiksessä ja isä tekee sitä ja sisko tota. Ärsyttää niin paljon. Voisin olla sen kaveri, mutta ei muuta. Äsken taas lähetti viestin, että tulee hakemaan mut syömään kohta. Kerran suuteli mua, vaikka mä en ois oikeastaan halunnut. Auttakaa mua.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh. Ahdistaa kaikki tuollaiset. Rupea tosi tylsäksi tai negatiiviseksi, valita koko ajan väsymystä ja vaivoja ja vastoinkäymisiä jos kysyy kuulumisia... Älä ota itse yhteyttä äläkä esitä vastakysymyksiä, vaikka haluaisitkin olla kohtelias.

Vierailija
2/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset sä eroon silleen että ilmoitat ettet halua yhteydenottoja mistää syystä enää ikinä ja että jos mies kiellosta huolimatta sua lähestyy, teet ilmon poliisille. Säilytä viesti ja laita mies estoon.

Tuo on vainoamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdat siis myös kaveruuden kokonaan koska sä et voi olla tuollaisen tyypin kaveri kun se kuvittelee teidän välille jotain enemmän.

Vierailija
4/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa voi päätyä suhteeseen ihmisen kanssa, jota ei oikeasti halua.

Vierailija
5/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin yritettiin iskeä.

Vierailija
6/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt sille ainakin kerran tai pari pillua ettei se ihan loukkaannu suhun jos kerran olet hänen suhteen välinpitämätön. Mies kun saa ihastukseltaan kunon panon ni sen jälkeen on vastaanottavaisempi ikävemmillekin uutisille.

Vierailija
7/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sätkynukke jos lähdet aina kun mies komentaa. Sinulla on oma tahto.

Ai niin, halusitkin vain kehua ihailijalla. Oikeasti jokainen osaa torjua toisen.

Vierailija
8/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että Ei kiitos, en halua lähteä. Laita nyt tekstari samantien ja siihen myös, ettet halua olla enää yhteydessä muutenkaan. Älä avaa oveakaan. Sitten et ole enää missään yhteydessä, ette voi olla kavereitakaan, kun mies on tuollainen.

Vierailija
9/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko aikuistua ja sanoa sille yksinkertaisesti EI. Sinä itse ruokit tota käyttäytymistä esittämällä muuta

Vierailija
10/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siltä varalta ettei tää satu olemaan provo: tuollaisen ukon kanssa on mahdotonta olla vaan kaveri. Juokse.

M

Vierailija
11/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viestit ettet lähde tyypin kanssa syömään.

Vierailija
12/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tässä on ikävää, kun tunnetaan yhdestä harrastuksesta ja jos sanon hänelle tosi tiukasti, niin joudun itse jättämään sen harrastuksen. Sillä on tavallaan sellainen valta ihmisiin, että sille ei voi sanoa ei. Oon miettinyt ulkomaille lähtöä, että saisin vähän vapautta. Tiedän, että olen tosi nynny, mutta en haluaisi huonoihin väleihin.

Vierailija
13/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama kirjoittaa aina samasta aiheesta. Ihailija joka vainoaa, eikä ujo neitsykäinen osaa sanoa ei.

Provo.

Vierailija
14/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on tavallaan sellainen valta ihmisiin, että sille ei voi sanoa ei.

Sellaista valtaa ei ole kenelläkään.

On vain vätyksiä jotka kuvittelevat että toisilla on tällainen valta.

Vierailija
15/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli kerran vaikea päästä eroon yhdestä miehestä. Vaikka kieltäydyin tapaamisista, se vaan painosti. Lopetti vasta, kun valehtelin että mulla on kotona joku mies yötä ja treffit jne.

Vierailija
16/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla sen kanssa muuta kuin kaveri, mutta aina se vie kaikki tapaamiset romanttiselle tasolle ja ei hyväksy kieltoja. Oon tosi väsynyt tähän, enkä pääse siitä mitenkään eroon. Kuitenkin se on pohjimmiltaan ihan hyvä tyyppi, enkä haluaisi pahoittaa sen mieltä. Se on komea, mutta ei ulkonäöllisesti mun makuun, koska on aika macho ja mun makuun on enemmän sellaset rennot vähän epäsiistit, ujot ja söpöt tyypit. Myöskin tää mies aika paljon tuo esiin sitä, että opiskelee lääkiksessä ja isä tekee sitä ja sisko tota. Ärsyttää niin paljon. Voisin olla sen kaveri, mutta ei muuta. Äsken taas lähetti viestin, että tulee hakemaan mut syömään kohta. Kerran suuteli mua, vaikka mä en ois oikeastaan halunnut. Auttakaa mua.

Sen verran pitää itseään kunnioittaa ettei anna toisen kontrolloida. Olen myös tapaillut aikoinaan erästä tyyppiä ja se kerto ystävillee, että seurustellaan vaikka näin ei ollut. Sekin oli kunnon päällepäsmäri. Sanoin nyt loppu heippa.

Vierailija
17/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tässä on ikävää, kun tunnetaan yhdestä harrastuksesta ja jos sanon hänelle tosi tiukasti, niin joudun itse jättämään sen harrastuksen. Sillä on tavallaan sellainen valta ihmisiin, että sille ei voi sanoa ei. Oon miettinyt ulkomaille lähtöä, että saisin vähän vapautta. Tiedän, että olen tosi nynny, mutta en haluaisi huonoihin väleihin.

Sanot yksinkertasesti Ei.

Sinun ei tarvitse mihinkään lähteä.

Kukaan niissä harrastuspiireissäkään ei pidä tota hyväksyttävänä

Vierailija
18/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla provo mutta tuolla tosielämässä on ihan oikeasti paljonkin enemmän tai vähemmän vinksahtaneita ukkoja joille "ei kiitos" tarkoittaa että pitää vain yrittää tarmokkaammin, kunnes jo hätyytellään vainoamisen rajaa.

Vierailija
19/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo, mutta ymmärrän että miehillä on ongelma asiasta. Jos nainen ei tee aloitetta, saattaa olla että nainen toivoo sitä kuitenkin mieheltä. Jos mies on sinnikäs, hän on stalkkeri.

Varsinkin jos nainen ei sano juuta eikä jaata, mistä mies tietää mitä tehdä? Säälittää.

Vierailija
20/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta tässä tapauksessa nyt arsyttää juuri naispuoli. Jos et tykkä ja et ole ihastunut niin älä mene sen miehen kanssa mihinkään. Kyllä sä tykkäät sen huomiosta, sen takia jatkat sitä ja et sano suoraan. Ja tiedenkin tarvi laitta tänne aihe tästä miten sua halutaan ja voi että, miehestä tulee lääkäri. Voi olla että olet neutraali ja mies luule että leikit vaikeasti tavoiteltava ja olet kiinnostunut koska kuitenkin menet sen kaa vaikka se sua suuteli eli tiedäthän hyvin että kyseessä on miehen puolelta enemmän kun ystävyys. Sano suoraan ettet ole kiinnostunut ja et mene sen kaa enään syömään. Mutta sä et tee sitä koska haluat huomiota ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä