Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisäkön joululahja

Emma K.
23.12.2018 |

Olemme mieheni kanssa antaneet sisäköllemme jouluna 13. kuukauden palkan käteisenä ja verottomana. Nyt mieheni mielestä sisäkölle pitäisi antaa muutakin. Esim. joku kylpyläloma t.m.s. Miten palstalaisten mielestä pitäisi menetellä? Minusta tuo ylimääräinen raha riittää, eikä mitään muuta tarvitse antaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakorttia suosittelen. Itse hommasin sisäkölle lahjakortin, mutta mieheni antoi sen erehdyksissään autonkuljettajalle.

Vierailija
2/6 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ylimääräisiä lahjoja tai rahoja. Saahan sisäkkö palkkaa. Turha niille on rahaa jakaa, kun eivät rahojaan osaa käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kylpyläloma olisi aika mukava joululahja sisäkölle. Miehesihän voisi lähteä mukaan kylpylään pitämään hänelle seuraa.

Vierailija
4/6 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan joka aamu melaa mekkoon, kun tuo aamiaisen sänkyyn. Jotenkin se sisäkön pikkumusta ja verkkosukat ovat semmonen viaton pikku fetissi. Eiköhän siinä ole lahjaa tarpeeksi.

Vierailija
5/6 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit käydä pukijaisi kanssa omaa vaatekaappiasi läpi ja antaa hänelle jonkun oman vanhan vaatteesi sellaisen mitä et itse enää käytä. Aikamoinen joululahja sisäkölle!

Vierailija
6/6 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kyllä antanut sisäkölle jo muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi