Miks Salkkareissa II
Onko keskustelijoita enää linjoilla? Ilmeisesti kaikki muut keskustelut on poistettu. Harmi homma sillä neljän vuoden ajan tuli keskusteltua aktiivisesti. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
Kommentit (2651)
Noelille ja Akille molemmille kuuluu oman ikäinen nainen nainen eikä mitään Sannia. Olisi ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Camilla ja Aki takas yhteen!! Ei mitään Sannia Akille
Jep. Sanni on tyhmä kakara. Olisivat kamala pari.
Vierailija kirjoitti:
^ Noel voisi seurustella vaikka Lindan kanssa.
Linda sopisikin Noelille paljon paremmin kuin esim. joku Sanni.
Sanni menee työskentelemään Akille, ei miksikään naisystäväksi. Ja edelleen. Tämä sarja on FIKTIOTA.
Mutta asiaan. Uskon että Linda nähdään pian sarjassa. Ehkäpä tuo Anna Ihalainenkin kohta ilmestyy ihan fyysisesti salkkareihin eikä näin ollen ole pelkkä IG-hahmo. Ehkäpä joissakin juhlissa? Tai ehkäpä se Anna tulee joku päivä mooseen kun Severi ja Benjamin on siellä? Mene ja tiedä.
BTW. Aleksin vierailu ei taia kovin kauaa kestää.
Onkohan Kallella enemmänkin itsetuhoisia ajatuksia vai oliko tämä vaan hetken ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Sanni menee työskentelemään Akille, ei miksikään naisystäväksi. Ja edelleen. Tämä sarja on FIKTIOTA.
Mutta asiaan. Uskon että Linda nähdään pian sarjassa. Ehkäpä tuo Anna Ihalainenkin kohta ilmestyy ihan fyysisesti salkkareihin eikä näin ollen ole pelkkä IG-hahmo. Ehkäpä joissakin juhlissa? Tai ehkäpä se Anna tulee joku päivä mooseen kun Severi ja Benjamin on siellä? Mene ja tiedä.BTW. Aleksin vierailu ei taia kovin kauaa kestää.
Onhan se aika varmaa, että Akille ja Sannille tulee sutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta asiaan. Uskon että Linda nähdään pian sarjassa. Ehkäpä tuo Anna Ihalainenkin kohta ilmestyy ihan fyysisesti salkkareihin eikä näin ollen ole pelkkä IG-hahmo. Ehkäpä joissakin juhlissa? Tai ehkäpä se Anna tulee joku päivä mooseen kun Severi ja Benjamin on siellä? Mene ja tiedä.BTW. Aleksin vierailu ei taia kovin kauaa kestää.
Onhan se aika varmaa, että Akille ja Sannille tulee sutinaa.
Ei varmasti tule. Ihan absurdi ajatus.
Kallen suru ja siitä seuranneet tapahtumat on kerrankin hyvin realistisesti kuvattu. Vielä ei tiedetä oliko Kallella aikaisemmin ajatuksia kaiteelle kiipeämisestä vai tuliko se vain yhtäkkiä mieleen. Hyvin tyypillistä ihan oikeassakin elämässä on se, että ihmiset päätyvät yllättäen radikaaleihin ratkaisuihin, vaikka ei olisi edes mitään varsinaisia murheita tai ongelmia. Toivottavasti Kalle saa kerättyä itsensä ja kertoo esimerkiksi Ismolle tai Pepille ajatuksistaan.
Noel mokasi vaikka tarkoitus oli hyvä. Camillan kanssa ei toimita noin.
Näköjään ei Noelin tarkoitus toiminut, Gunnar palaa itse johtokuntaa.
Oksettaa jo valmiiksi Akin ja Sannin mahdollinen suhde, eivät sovi yhtään. Vanhemman miehen ja nuoren naisen suhde on jotain niin ällöttävää.
Jotenkin häiritsevää, kun on monta isompaa juonikuviota samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa jo valmiiksi Akin ja Sannin mahdollinen suhde, eivät sovi yhtään. Vanhemman miehen ja nuoren naisen suhde on jotain niin ällöttävää.
Siinähän oksentelet rauhassa. Mun mielestä tämmönen kirjoittelu jo loukkaa sitäkin, että näyttelijöillä on oikeasti jotain meneillään. Lopeta sarjan katsominen jos niin paljon ällöttää...
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka yllytät toista kirjoittajaa itsemurhaan: älä edes leikilläsi, koskaan, missään tilanteessa sano noin yhdellekään ihmiselle. Se on äärimmäisen julmaa ja ajattelematonta. Lisäksi se on todella epäkypsää. Koskaan ei tiedä, mitä se toinen ihminen on kokenut ja millainen on henkinen tila. Haluatko kantaa omallatunnollasi sellaista asiaa, jos se sattuukin toisella katkaisemaan kamelin selän ja johtamaan siihen peruttamattomaan lopputulokseen?
Seuraavat yllytykset ilmoitan ylläpidolle, vaikka sitten häviäisi tämäkin ketju. Pienempi paha se on.
Tiedän kyllä. Pääsisipä eroon tuosta rasittavasta tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka yllytät toista kirjoittajaa itsemurhaan: älä edes leikilläsi, koskaan, missään tilanteessa sano noin yhdellekään ihmiselle. Se on äärimmäisen julmaa ja ajattelematonta. Lisäksi se on todella epäkypsää. Koskaan ei tiedä, mitä se toinen ihminen on kokenut ja millainen on henkinen tila. Haluatko kantaa omallatunnollasi sellaista asiaa, jos se sattuukin toisella katkaisemaan kamelin selän ja johtamaan siihen peruttamattomaan lopputulokseen?
Seuraavat yllytykset ilmoitan ylläpidolle, vaikka sitten häviäisi tämäkin ketju. Pienempi paha se on.
Tiedän kyllä. Pääsisipä eroon tuosta rasittavasta tyypistä.
Mä en ole hän kelle vastasit.
Mutta kun kirjoittelet tuntemattomalle kehoituksen itsemurhaan, et itse ole häntä yhtään parempi. Mä haluan eroon näistä itsemurhaviesteistä, tämä ei ollut ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Noel voisi seurustella vaikka Lindan kanssa.
Linda sopisikin Noelille paljon paremmin kuin esim. joku Sanni.
Kannattaisi ottaa ne lääkkeet.
Jankkaajako on kehoittanut itsemurhaan? Olen tylsyyksissäni koko päivän seurannut ketjua enkä ole huomannut yhtäkään viestiä teon kehoittamiseen. Lähinnä keskustelua Kallesta. Ehkä viesti poistettiin nopeasti? Olen samaa mieltä ettei saa edes läpällä yllyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jankkaajako on kehoittanut itsemurhaan? Olen tylsyyksissäni koko päivän seurannut ketjua enkä ole huomannut yhtäkään viestiä teon kehoittamiseen. Lähinnä keskustelua Kallesta. Ehkä viesti poistettiin nopeasti? Olen samaa mieltä ettei saa edes läpällä yllyttää.
Itsemurhakommentti oli ilmeisesti osoitettu jankkaajalle/ikähullulle.
Vierailija kirjoitti:
On se siellä edelleen sivu 119
Noel vois painua jonnekin ulkomaille... pysyvästi