Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa II

Vierailija
23.12.2018 |

Onko keskustelijoita enää linjoilla? Ilmeisesti kaikki muut keskustelut on poistettu. Harmi homma sillä neljän vuoden ajan tuli keskusteltua aktiivisesti. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Kommentit (2651)

Vierailija
641/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa kerrottu koska Tale nähdään telkkarissa. Emil lopetti kuvauksissa keväällä eli jos nyt palaa niin onhan sillä ollut tässä yli puoli vuotta lomaa.

Vierailija
642/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljako oikeasti palaa? Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siljako oikeasti palaa? Ihanaa!

Siis tarkoitin, että palaa sarjaan edes jossain muodossa eli tähän Pihlajasatuun.

Vierailija
644/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivalla on pressitilaisuus, mutta en ole ainakaan löytänyt mitään live-juttua. Sääli jos sarjan tärkeimpänä päivänä katsojat jätetään pois. Monena vuonna tullut jo suorat lähetykset.

Eikai se nyt sarjan tärkein päivä ole. Tärkeimmät päivät ovat ne joissa tapahtuu isoimmat juonikuviot.

Vierailija
645/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin pitää ottaa Tale takaisin. Ei Sanni voi olla kenenkään muun kanssa. He voivat jatkaa siitä mihin jäivät ennen pettämistä.

Vierailija
646/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, että Aleksi tekisi edes lyhyen vierailun runkosarjaan, mutta ilmeisesti ei kun ei ole mainintaa palaavissa hahmoissa Lindan, Talen ja Sallan kanssa.

Eikä näköjään tule uusiakaan hahmoja kuin mahdollisesti tämä Anna Ihalainen.

Vierailija
647/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kovin innoissani Talen paluusta. Toivottavasti Sanni ja Tale eivät palaa enää yhteen.

Minä olen innoissani Iljan vuoksi.

Sannikin on jo rauhoittunut niin toivottavasti päästää Talen Iljan elämään.

Taas sai laittaa kommentin uusiksi kun eka kerralla poistettiin.

Iljan takia tietenkin hyvä juttu, mutta Sannin ja Talen yhteenpaluu olisi tylsää enkä sitä tosiaan toivo.

Vierailija
648/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jo aika iso juttu, että Jonna Keskinen on saatu mukaan. Tarja Omenainen näytti täsmälleen samanlaiselta kuin kauan sitten. Eipä ole juuri muuttunut. 

Vierailija
649/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin varma, että Aleksi tekisi edes lyhyen vierailun runkosarjaan, mutta ilmeisesti ei kun ei ole mainintaa palaavissa hahmoissa Lindan, Talen ja Sallan kanssa.

Kaikkia hahmoja ei esitellä presissä, koska ne saattavat olla yllätyksiä tai todella lyhyellä vierailulla.

Vierailija
650/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaisi Sallaa yhtään takaisin. Aikanaan sai aikamoisen yliannostuksen urkkimisesta ja hanipööstä. 

Vierailija
651/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia hahmoja ei esitellä presissä, koska ne saattavat olla yllätyksiä tai todella lyhyellä vierailulla.

Totta.

Mutta uudet vakihahmot kai yleensä esitellään? Esiteltiinhän Tommi ja Noelkin. Ellei ole sitten hyvin pieni/lyhyt rooli kyseessä.

Vierailija
652/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieviset ja Salinit pihlajasadussa <3 en malta odottaa

Vierailija
653/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talen ei olisi tarvinnut tulla takaisin. Kulunut ja tylsä hahmo nykyään. Muutenkin mitä järkeä toitottaa et hahmo tekee paluun ku se on ollu vasta pari viikkoa pois? Olisivat ottaneet Talen tilalle jonkun muun hahmon takas

Vierailija
654/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihlajasatu tulee! Mukana ainakin Silja, Jukka ja Hanna Salin. Lasse Sievinen ja Katri Sievinen. 

Salkkareihin paluun tekee Monika Lindeman, Emil Hallberg ja Hanna Kinnunen

Luultavasti Riku oli se joka juttelee Katrille. Paula oletettavasti oli se joka jutteli Lassen kanssa

Vierailija
655/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni ja Tale takaisin yhteen. Piste. Muuta vaihtoehtoa ei ole.

Vierailija
656/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on jo aika iso juttu, että Jonna Keskinen on saatu mukaan. Tarja Omenainen näytti täsmälleen samanlaiselta kuin kauan sitten. Eipä ole juuri muuttunut. 

Sama täällä! Näyttelijästä kun ei juurikaan ole mitään somessa, niin todella mielenkiintoista nähdä, miltä näyttää ja millainen on luonteeltaan. Teininä kun oli melkoisen omapäinen tyyppi :D

Vierailija
657/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuleeko Hannakin?

Vierailija
658/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaisi Sallaa yhtään takaisin. Aikanaan sai aikamoisen yliannostuksen urkkimisesta ja hanipööstä. 

Salla on ihana. Olin aina sen puolellakin tappeluissa mm. Elinan kanssa :D

Vierailija
659/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa tulossa on vielä kolmiodraama Ismon, Jutan ja Sallan välille? Sallahan oli aikoinaan Ismon kanssa naimisissakin.

Vierailija
660/2651 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallalla on varmaan salalapsi, tyttö, jonka isä Ismo on, mutta jonka Salla on salannut, eikä Ismo ole ollut tietoinen tästä lapsesta.

Ketju on lukittu.