Onko 32-vuotias vanha?
Olen tuon ikäinen ja tunnen itseni jo nyt vanhaksi.
Väsynyt kaiken aikaa ja naamakin rupeaa näyttämään juonteita.
Luulin et tälläset tulee jossai siinä 40-50v iässä
Muita samanikäisiä jotka tuntee näin?
Kommentit (16)
huono kunto.ala vaikka juoksemaan niin olo paranee takuulla.
Yli puolet elämästä vielä jäljellä, et ole vanha. Ikäkriisi sulla näyttää olevan.
Ei ole vanha.
Sä olet uupunut. Se ei ole ikäasia.
Lepää ja mieti miten saat paremman olon.
Mikä kuormittaa?
Musta on jotenkin ihan naurettavaa, kun 30 vuotias höpöttää tulleensa vanhaksi. Samanlainen fiilis, kun 10 vuotias selittää, että ennen oli paljon parempaa tämä (ennen= 2 vuotta sitten)
Olen 46v enkä tunne itseäni vanhaksi. Naama valuu alas päin silmissä, mutta mieli on nuori.
Riippuu. Olet liian vanha matkustamaan lastenlipulla, mutta liian nuori saamaan eläkeläisalennuksen. Olettaen että elät eliniänodotteen mukaan niin sinulla on nyt reilu 1/3 takana. Eli vielä pitää aika kauan jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Teinibileisiin kyllä.
Kurahousuihin, -rukkasiin, kyllä.
Riippuu vähän mihin vertaa?Mun suvussa miehet tuppaa kuolemaan 50-vuoden iän paikkeilla sydämen pysähdykseen ja olen itsekin tänä vuonna 32 vuotta.Yli puolet elin päivistä siis. Jos taas vertaa sukuihin missä elää yli 70v niin ei se vielä paljoa ole.
Näin 38-vuotiaan näkökulmasta ei, jos nyt ei varsinaisesti enää nuorikaan. Mutta hei, ikä on vain numero, keskity tekemään elämälläsi mahdollisuuksien rajoissa kaikki, mitä haluat :)
Tuntuu kyllä tosiaan jo aika vanhalta. Lisäsin liikuntaa arkeen n. 2kk sitten, kävelyä ja kotitreeniä, mutta alaselkäkivut ja niska-hartiaseudun kivut ne vaan on ja pysyy. Nasolabiaalijuonteetkin on nyt tässä 1-2 vuoden sisään hiljalleen ilmestyneet ja iho on paljon kuivempi kuin ennen. Rinnatkin roikkuvat enemmän kuin ennen, vaikka ovat melko pienet. N32
Voi kuule kun mä täytän 50 ja mies sanoo onneksi mua vielä nuoreksi. Että et ole vanha