Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa II

Vierailija
23.12.2018 |

Onko keskustelijoita enää linjoilla? Ilmeisesti kaikki muut keskustelut on poistettu. Harmi homma sillä neljän vuoden ajan tuli keskusteltua aktiivisesti. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Kommentit (2651)

Vierailija
481/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero on jotenkin todella pelottava ja manipuloiva tyyppi. Tulee vähän mieleen Aaro siis tosta hurmaamisesta ja kiusaamisesta.

Vierailija
482/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tero on jotenkin todella pelottava ja manipuloiva tyyppi. Tulee vähän mieleen Aaro siis tosta hurmaamisesta ja kiusaamisesta.

Tero on huvittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tero on huvittava.

Normaali ihminen osaisi lopettaa, mutta Tero vaan jatkaa tota kiusaamista.

Vierailija
484/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei katso ikää ja Sami Uotila on ainakin minun mielestäni hyvin säilynyt ja nuorekas ikäisekseen.

Samaa mieltä!

Mun mielestä Sami on kuuma.

Vierailija
485/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas kaikki järkevät viestit taas katoavat.

Vierailija
486/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsisipä Sergei vankilasta ja vetäisi Pietaria lättyyn. Peppikin ansaitsee paremman miehen eikä tuollaista.

No nyt on Pepissäkin vikaa..

’Mä en petä mun ystävän luottamusta.’ Etkö? Juuri kertonut Pietarille Kallesta.

Peppi mokasi kun lipsautti Kallen touhuista Pietarille, mutta ei kuitenkaan tahdo Kallelle mitään pahaa ja varmasti tuomitsee mitä ikinä Pietari aikookaan tehdä.

Vierailija
487/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kertaakaan nähnyt Terosta normaalia puolta. Kallen ja Teron puuhailut on tietenkin tapahtunut yhteisestä päätöksestä, mutta muu käytös. En yhtään ihmettelisi vaikka klamydia olisi alunperin tullut Terolta. Pietarikin sanoi, että sillä on kummallisia vitsejä. Tommonen toisen ahdistelu ja kuvien lähettely ei ole normaalia etenkin jos pyydetään jättämään rauhaan. 

Vierailija
488/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsisipä Sergei vankilasta ja vetäisi Pietaria lättyyn. Peppikin ansaitsee paremman miehen eikä tuollaista.

Peppi mokasi kun lipsautti Kallen touhuista Pietarille, mutta ei kuitenkaan tahdo Kallelle mitään pahaa ja varmasti tuomitsee mitä ikinä Pietari aikookaan tehdä.

Tai sitten käy samoin kun tapaus Sergeissä, Peppi ei koskaan saanut totuutta tietää.

Vierailija
489/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten käy samoin kun tapaus Sergeissä, Peppi ei koskaan saanut totuutta tietää.

Kyllä Peppi jossain vaiheessa varmasti saa tietää, joten ei nyt voi puhua ettei ”koskaan”.

Vierailija
490/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä yllättävää että Pietari edes vielä harkitsee olla kertomatta kellekään asiasta Pepin pyynnöstä.

Vierailija
491/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein tekisi mieli ottaa kuukauden kokeilu C Moresta, mutta pakko vaan malttaa odottaa juhlajaksoon. Sitäkin mietin, että varmasti tieto murhaajasta ja menehtyvästä hahmosta tulee jo loppuviikosta esille, kun juhlajakso näytetään laivalla ennakkoon. Viimeistään C Moresta viikon päästä. Hyvä muidenkin muistaa, että jos haluaa ehdottomasti sen yllätyksenä tietää niin kannattaa varoa. Kuitenkin joku sen lipsauttaa.

Mikset sitä ilmaista kokeilua voisi ottaa? Mihin sitä yrität säästää?

Vierailija
492/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vähänkään pidempi v*esti poi*stetaan saman tien?

Vierailija
493/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on tänään poistattanut lähes kaikki tulleet viestit. Luulen, että se on ikähullu, koska ei kenelläkään muulla ole aikaa ja energiaa moiseen.

Onko ikähullun perimmäinen tarkoitus siis kitkeä kaikki keskustelu Salkkareista palstalta?

Vierailija
494/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein tekisi mieli ottaa kuukauden kokeilu C Moresta, mutta pakko vaan malttaa odottaa juhlajaksoon. Sitäkin mietin, että varmasti tieto murhaajasta ja menehtyvästä hahmosta tulee jo loppuviikosta esille, kun juhlajakso näytetään laivalla ennakkoon. Viimeistään C Moresta viikon päästä. Hyvä muidenkin muistaa, että jos haluaa ehdottomasti sen yllätyksenä tietää niin kannattaa varoa. Kuitenkin joku sen lipsauttaa.

Mikset sitä ilmaista kokeilua voisi ottaa? Mihin sitä yrität säästää?

Ymmärsin, että alkuperäinen kirjoittaja haluaa mennä tv:n mukaan eikä saada kerralla selville kaikkea. 

Vierailija
495/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on tänään poistattanut lähes kaikki tulleet viestit. Luulen, että se on ikähullu, koska ei kenelläkään muulla ole aikaa ja energiaa moiseen.

Onko ikähullun perimmäinen tarkoitus siis kitkeä kaikki keskustelu Salkkareista palstalta?

Ehkä se on katkera siitä, että sen viestejä on poistettu.

Vierailija
496/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari päätyy varmaan myöhemmin keväällä hoitelemaan molempia siskoksia, kun yhden jakson nimi on "Pietarilla on siskojen yö." Peppi ansaitsisi paljon parempaa...

Vierailija
497/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietari päätyy varmaan myöhemmin keväällä hoitelemaan molempia siskoksia, kun yhden jakson nimi on "Pietarilla on siskojen yö." Peppi ansaitsisi paljon parempaa...

Milloinkohan tuovat Sergein takaisin, Terolla ymmärtääkseni olisi mielenkiintoa palata pysyvästi.

Vierailija
498/2651 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muut olette kuunnelleet Papupadan uusimman jakson, niin oliko Sara Parikan traumaattisin kokemus tosiaan tuo peräänajo, ei edes mikään kunnon kolari? On jauhanut siitä jo vaikka kuinka pitkään, ja nyt sitten vielä pidempänä versiona eikä mitään muuta ole koskaan tapahtunut?

Ymmärtäisin ehkä, jos olisi ollut kunnon kolari mutta että peräänajo...

Vierailija
499/2651 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiri sopii Lolalle niin paljon paremmin kuin Kari. Toivottavasti Karille ja Lolalle ei tule enää suhdetta. Olisivat epäsopiva ja ällöttävä pari.

Vierailija
500/2651 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jiri sopii Lolalle niin paljon paremmin kuin Kari. Toivottavasti Karille ja Lolalle ei tule enää suhdetta. Olisivat epäsopiva ja ällöttävä pari.

En usko että Jiri ja Lola päätyy yhteen. Jiri tuskin leppyy kovin helpolla ja Evan tulevassa raskaudessa on ihan tarpeeksi juonta. Onhan se nyt selvä, että Eva ei tiedä onko isä Jiri vai Aaro.

Ketju on lukittu.