Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna voi joutua koville.

Vierailija
23.12.2018 |

Olen huomenna pukkina viidessä paikassa. Vaikuttaa siltä, että kahteen paikkaan minut on tilattu juurikin "pukiksi". No, näihin paikkoihin olen varannut hieman pidemmät ajat varmuuden vuoksi.

Varmaan joutuu pari tammaa astumaan takaapäin. Ei muuta kuin persettä pystyyn ja hieman hameenhelmaa pakaran päälle, niin tämä pukki on härillään, ja siitä alkaa armoton laukka. Lopulta annan näille tammoille sitä, mitä ovat tilanneet, ammuslasti pakaroille, selälle ja niskaan kunnon murinan kera, kunhan ovat omat orgasminsa huutaneet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina pukki, paina. Paina niin, että parta pärisee.

Vierailija
2/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Pukki tuli vihdoin kotiin. Toiseksi viimeinen "perhe", yksinäinen nainen. Hän avasi oven ja kävi samantien eteisessä kontalleen eteeni, oli siinä pukilla näky. Minähän en mieti, jos tamma on valmiina astuttavaksi. Kerran vähän hirnahdin (kröhähdin) ja eikun pukinhousut nilkkoihin ja töihin, töihin johon minut oli palkattu.

Kalu oli tuon näkymän edessä miltei välittömästi kohti kattoa, eikun vartta taittamaan alas ja sisäääännnnhhh. Kyllä siinä tilaaja sai mitä halusi, huudosta päätellen kolme ja lopuksi lähti lasti sellaisella jytinällä naisen pakaroille ja selälle, että heikompaa olisi hirvittänyt. Tilaaja olisi halunnut aina vain lisää, mutta aikataulu painoi pukilla päälle. Hyväsydäminen kun olen, niin lupasin vielä jouluaamiaiset ja siellähän tamma odotti ja nyt oli aikaa. Tilaaja huusi 2 tuntia yhtäjaksoista orgasmiaan tänään joulupäivänä ja täytyy sanoa, että pukilta loppui paukut, eikä neljännellä varvilla lentänyt enää kuin pakaroille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita haaveilijoita ja tarinaseppiä oikein tulee?

Sitten kun pääset vetämään ekan varvin, niin tule kertonaan tänne miltä oikeasti tuntui.

-m67

Vierailija
4/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun pääset vetämään ekan varvin, niin tule kertonaan tänne miltä oikeasti tuntui.

-m67

Keneltä muulta se on pois kuin sinulta, jos joku saa ja sä et?

Mun mielestä loistavan kuuma joulutarina pukilla.

Vierailija
5/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TRI

Vierailija
6/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m67

Keneltä muulta se on pois kuin sinulta, jos joku saa ja sä et?

Mun mielestä loistavan kuuma joulutarina pukilla.

Et vissiin ole palstalla pitkään ollut? Kun kolmannensadannen kerran lukee tän pakaramiehen uusimman variaation samasta asiasta, niin alkaa vähän kuumuus väljähtyä...

Vierailija
7/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupinsa kullakin. Keskusteluun se ei kuulu.