Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kukaan ikinä näy ostavan terveyssiteitä?

Vierailija
23.12.2018 |

En ole vuosiin nähnyt kenenkään ostoksissa niitä. Enkä kortsujakaan.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itse, niin näet varmasti.

Vierailija
2/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan siteitä. Ei ilmeisesti ole satuttu saman kaupan kassalle yhtäaikaa tai edes samalle paikkakunnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan hiljaisena aikana, eikä lähikaupasta - juuri sun uteliaisuuden takia.

Vierailija
4/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä jämpti on niin, että kaupat pitää valikoimissaan aivan huvikseen tuotteita, joita kukaan ei osta. Joku päivä menet vielä kauppaan, ja huomaat, että siellä on vain ja ainoastaan tuotteita, joita kukaan ei halua, et edes sinä. :D

Vierailija
5/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan ja olen nähnyt muidenkin ostavan, en nyt joka päivä, mutta joskus.

Vierailija
6/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa tuollainen uteliaisuus: "Mitähän tuo tuntematon ostaa? Hmmm... Vilkaisen hänen koriinsa." Mikset samantien rupea kommentoimaan toisten ostoksia ja tonkimaan koreja?

Vierailija
7/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä näy tosiaan liukuhihnalla. Tosi en ole paljon katsonutkaan mitä muilla on.

Kuitenkin sidehyllyillä on aina joku muu minun kanssani samaan aikaan. Kyllä niitä siis ostaan muutkin. Aika nopeasti näyttää vaan ihmiset livahtavan sieltä hyllyiltä.

Vierailija
8/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen lähikaupasta. Otanko sulle kuvan seuraavalla kerralla?

Vierailija
9/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan siteet aina Tokmannista, käytkö siellä?

Vierailija
10/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä ostetaan. Kannattaako jonkun tuostakin ongelma ottaa?

Terv. Lähiksen kassa.

Vierailija
11/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan kaupassa oli siteiden luona isoja paperipusseja, joihin sidepaketin saattoi sujauttaa katseilta piiloon. Se oli sitä hienotunteisuuden tai häveliäisyyden aikaa.

Vierailija
12/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aikoinaan kaupassa oli siteiden luona isoja paperipusseja, joihin sidepaketin saattoi sujauttaa katseilta piiloon. Se oli sitä hienotunteisuuden tai häveliäisyyden aikaa.

Viestinä tuollaisessaon "Nainen, häpeä itseäsi".

Miettikää jos miehillä olisi menkat, niin verisiä rättejä liputettais talon ovella kun täällä asuu terve hedelmällinen mies ja joka kuukausu menkkapäivinä miestä juhlittaisiin, palveltaisiin, syötettäis ja juotettais.

Vierailija
13/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostin kolme paketillisia siteitä ja kaksi tampax pakettia täydessä jouluruuhkassa.Muilla oli kaikkea muuta mukavaa ja minulla kasillinen siteitä.Tosin ostan siteeni aina tokmannillta en niinkään ruokakaupasta. Ihan normaaleja ostoksia joita ostaa.Teininä piti ostaa aina paljon muutakin mutta ei näin lähes nelikymppisenä enää jaksa välittää näkeekö joku vai ei.

Vierailija
14/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea on mennä norkoilemaan sidehyllyn liepeille. Tarpeeksi kauan kun siinä ihmettelee niin takuulla näkee jonkun naisen sujauttavan paketin koriinsa.

Vierailija
15/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet taitaa myös nykyään käyttää kuukuppia. Mahtavaa, että nykyään on erilaisia vaihtoehtoja joista voi valita sen itselle sopivimman.

Vierailija
16/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteet kaupasta kortsut netistä.

Vierailija
17/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä näy tosiaan liukuhihnalla. Tosi en ole paljon katsonutkaan mitä muilla on.

Kuitenkin sidehyllyillä on aina joku muu minun kanssani samaan aikaan. Kyllä niitä siis ostaan muutkin. Aika nopeasti näyttää vaan ihmiset livahtavan sieltä hyllyiltä.

Mikä juttu tämä on :D

Tuote muiden joukossa ja "livahtamiset" ovat ihan omassa päässäsi. En minä pähkäile vessapaperihyllylläkään. Otan tarvittavan tuotteen ja lähden menemään. 

Kuukautiset ovat terveen naisen merkki. Jos joku hölmö niitä häpeää, niin siinähän häpeää... 

Vierailija
18/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ostanut terveyssiteitä 13 vuoteen, koska käytän kestositeitä. Jos oon matkoilla kuukautisten aikana, köytän kuukautiskuppia.

Vierailija
19/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikki kayttää kuukuppia

Vierailija
20/70 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ostavat tamponeja