Miksei kukaan ikinä näy ostavan terveyssiteitä?
En ole vuosiin nähnyt kenenkään ostoksissa niitä. Enkä kortsujakaan.
Kommentit (70)
Minä ostan ja ostan niitä isojen markettien tarjouksesta kerralla paljon. Viimeksi ostin kolme tuplapakkausta allwaysia kerralla.
Siteiden ostaminen on normaalia, mutta en minä silti kulje pitkin kauppaa esittelemässä, että katsokaa nyt kun minulla on täällä korissa rättipaketti.
Mitä ihmettä??? Enpä ole tällaista ajatellutkaan, ihan normaalisti niitä kaupasta ostan.
Mielelläni ostaisin lisää. Mutta pari vuotta sitten ostamani kestositeet eivät ole vieläkään kuluneet puhki. Tosin et näe minua ostavan niitä, kun teen tilauksen netissä ja ne tulevat postissa. Ehkä muutaman vuoden päästä saan tehdä seuraavan tilauksen...
Joka päivä niitä ostetaan samoin kuin tamponeja ja pikkuhousunsuojia.
T. Kaupan kassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus aikoinaan kaupassa oli siteiden luona isoja paperipusseja, joihin sidepaketin saattoi sujauttaa katseilta piiloon. Se oli sitä hienotunteisuuden tai häveliäisyyden aikaa.
Viestinä tuollaisessaon "Nainen, häpeä itseäsi".
Miettikää jos miehillä olisi menkat, niin verisiä rättejä liputettais talon ovella kun täällä asuu terve hedelmällinen mies ja joka kuukausu menkkapäivinä miestä juhlittaisiin, palveltaisiin, syötettäis ja juotettais.
Ihanaa ulinaa miesvihaajalta, *t i r s k* :)
Ostan kerralla aina enemmän niin ei joka kerta tarvitse ostaa kun menkat alkaa. Kalliitahan ne on että voisivat hintoja laskea kuten myös kondomeissa.
Minä aina seilaan kaupassa niin kauan, kunnes olen varma, ettei kukaan näe. Kassallekkaan en näytä, vaan vaadin käyttämään pikanäppäintä. Ei ole ihmisten silmille menkkarätit. Sen jälkeen menen viikoksi metsään, etten saastuta ketään ympärilläni.
Ap on aina väärään aikaan ostoskorikyttäämässä.
Mulla on ainakin nykyään sellaset e-pillerit, että vuotoa on vaan vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska kaikki kayttää kuukuppia
Äläpäs yleistä että kaikki.Minä en käytä enkä tule käyttämään.
Komps.
Tietenkin ostaa. Lähes mikä tahansa tuote voi vaikuttaa siltä ettei sitä kukaan osta jos alat erikseen juuri sitä tiettyä tuotetta toisten ostosten seasta etsimään. Jos minä vaikka nyt lähtisin kauppaan katsomaan mitä ihmiset ostavat ajatuksena vaikkapa hammastahna, niin kohta voisin luultavasti tulla tänne ihmettelemään miksi kukaan ei osta hammastahnaa. Kassat kyllä näkevät että tuotteita menee tasaiseen tahtiin, mutta et kai sinä päivästä toiseen tuntikausia vietä kaupassa toisten ihmisten ostoksia kytäten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus aikoinaan kaupassa oli siteiden luona isoja paperipusseja, joihin sidepaketin saattoi sujauttaa katseilta piiloon. Se oli sitä hienotunteisuuden tai häveliäisyyden aikaa.
Miettikää jos miehillä olisi menkat, niin verisiä rättejä liputettais talon ovella kun täällä asuu terve hedelmällinen mies ja joka kuukausu menkkapäivinä miestä juhlittaisiin, palveltaisiin, syötettäis ja juotettais.
Niin totta. Tuli mieleeni, että onkohan olemassa kulttuuria jossa naista , jolla on kuukautiset arvostetaan ja juhlitaan? Ovathan kuukautiset tosiaan terveyden ja hedelmällisyyden - eli myös suvun ja kulttuurin jatkumisen tae!
Minä ainakin ostan niitä Alwaysin tuplajättipaketteja että kyllä niitä ostetaan.
Ostan ja koska perheessä on useampi joka niitä tarvitsee, tulee ostettua lähes kerran kuussa. Jos jotakuta nolottaa mun sidepaketti / paketit muiden ostosten kanssa liukuhihnalla niin odotelkoon vuoroaan sivummalla. Usein käyn vielä parhaaseen ruuhka-aikaan kaupoilla. Mitäpä noita häpeämään. Mieskin ostaa niitä tarvittaessa jos on vähissä ja sattuu kaupalla käymään. Jos joku luulee hänen käyttävän niitä itse, on turhan vilkas mielikuvitus.
Mä ostin eilen siteitä ja kondomeja pari viikkoa sitten. Taivas..kiinnostaako oikeesti jotain??
Käyttääkö joku vielä siteitä? Siirryin käyttämään kuukuppia yli 10 vuotta sitten ja olen säästänyt aika paljon rahaa. Siis sama kuppi käytössä edelleen. Ja jätettäkään ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Nuo paperipussit ovat mitä ilmeisemmin ajalta, jolloin useimmat teistä eivät vielä olleet syntyneetkään.
Tottahan se on, etteivät ihmiset juurikaan tunne sanaa häveliäisyys. Joku voi oikeasti vähän salaa haluta ostaa esim. siteitä tai vaikkapa apteekista peräruiskeita.
Palkkaan aina näyttelijän esittämään sydänkohtausta kaupan sisäänkäynnillä, missä välissä sujautan kaikki arkaluontoiset ostokset hihnalle muiden ostoksen taakse piiloon.
Äläpäs yleistä että kaikki.Minä en käytä enkä tule käyttämään.