Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä unelman haluaisit toteuttaa?

Unelmoija
22.12.2018 |

Otsikossa kysymys? Mikä on enemmän tai vähemmän salainen unelmasi? Sapattivuosi tropiikissa? Jonkun tutkinnon suorittaminen? Tankotanssikurssi? Kirjan kirjoittaminen?

Itse haluan mustan vyön kamppailulajissa

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joskus viettää vaikka viikon, tai mikä ettei pidempäänkin, kokonaan ilman kelloa. Tekisin mitä huvittaa, nukkuisin kun väsyttäisi, söisin kun on nälkä. Saattaa jäädä haaveeksi nykyisessä aikataulutetussa maailmassa, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Vierailija
22/26 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin joskus viettää vaikka viikon, tai mikä ettei pidempäänkin, kokonaan ilman kelloa. Tekisin mitä huvittaa, nukkuisin kun väsyttäisi, söisin kun on nälkä. Saattaa jäädä haaveeksi nykyisessä aikataulutetussa maailmassa, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Mikset ryhdy vapaaehtoiseksi työttömäksi nauttimaan elämästä mahtavien aikavarojen turvin?

Itse olen nautiskellut jo muutaman vuoden putkeen, enkä lopeta ikinä tätä aikarikasta lomaelämää.

Voin herätä ja käydä nukkumaan milloin itselleni parhaiten sopii ja teen heräämisen ja nukkumisen välissä mitä huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tulla uskoon, mutta kun Pyhä Henki ei tunnu koskettavan :(

Vierailija
24/26 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäisin suosikkibändien keikkoja niin paljon kuin mieli tekisi.

Vierailija
25/26 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin uk*ainaan ja etsisin sieltä erään kaipaamani henkilön.

Vierailija
26/26 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus unelma, että saisin viettää pari päivää tai jopa pari viikkoa oikeasti älykkäiden ihmisten seurassa. No se todellakin oli unelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän