Minkä unelman haluaisit toteuttaa?
Otsikossa kysymys? Mikä on enemmän tai vähemmän salainen unelmasi? Sapattivuosi tropiikissa? Jonkun tutkinnon suorittaminen? Tankotanssikurssi? Kirjan kirjoittaminen?
Itse haluan mustan vyön kamppailulajissa
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin joskus viettää vaikka viikon, tai mikä ettei pidempäänkin, kokonaan ilman kelloa. Tekisin mitä huvittaa, nukkuisin kun väsyttäisi, söisin kun on nälkä. Saattaa jäädä haaveeksi nykyisessä aikataulutetussa maailmassa, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Mikset ryhdy vapaaehtoiseksi työttömäksi nauttimaan elämästä mahtavien aikavarojen turvin?
Itse olen nautiskellut jo muutaman vuoden putkeen, enkä lopeta ikinä tätä aikarikasta lomaelämää.
Voin herätä ja käydä nukkumaan milloin itselleni parhaiten sopii ja teen heräämisen ja nukkumisen välissä mitä huvittaa.
Haluaisin tulla uskoon, mutta kun Pyhä Henki ei tunnu koskettavan :(
Kiertäisin suosikkibändien keikkoja niin paljon kuin mieli tekisi.
Lähtisin uk*ainaan ja etsisin sieltä erään kaipaamani henkilön.
Minulla oli joskus unelma, että saisin viettää pari päivää tai jopa pari viikkoa oikeasti älykkäiden ihmisten seurassa. No se todellakin oli unelma.
Haluaisin joskus viettää vaikka viikon, tai mikä ettei pidempäänkin, kokonaan ilman kelloa. Tekisin mitä huvittaa, nukkuisin kun väsyttäisi, söisin kun on nälkä. Saattaa jäädä haaveeksi nykyisessä aikataulutetussa maailmassa, mutta eihän sitä koskaan tiedä.