Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi vetoaa enemmän naisiin: urheiluauto vai ökymaasturi

Vierailija
22.12.2018 |

Puhutaan siis premium-luokan vehkeistä molempien kohdalla.

Maasturithan ovat olleet muodissa jo jonkin aikaa.
Mutta silti mielestäni edelleen urheiluauto viestii miehen itsenäisyyttä ja elinvoimaa.
Miellän massiivisen maasturin enemmän sellaiseksi, että mies haluaa ilmentää tasoaan, mutta joutuu kuitenkin tekemään kompromisseja, jonka vuoksi on hankkinut maasturin. Urheiluauto saattaa helposti olla hiukan epämukava ja ahdas - etenkin jos miehellä on jo hieman ikää eikä lonkat ihan vetreimmillään enää.

Kumpi kiinnittää naisten huomion paremmin? 100k maasturi vai 100k urheiluauto?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten korkealle mammat arvostavat audi TT

Turbo quattron?

Audit on aina korjaamolla. Osta vaikka lada, se kestää.

Olet oikeassa, audissa on ihan kokoajan jotain vikaa.

Vierailija
82/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton arvohan laskee heti, kun sen ajaa ulos kaupasta ja lisäksi se saastuttaa ympäristöä (varsinkin maasturit ja urheiluautot) Eli ei vetoa kumpikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei autolla väliä, kunhan sitä ajaa ihana musta kundi.

Sellaiselta otan ihanasti.

Paljaalla.

Syvälle.

Vierailija
84/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä myönnän katsovani miehen autoa. Kumpikaan edellämainittu ei kuitenkaan sytytä yhtään, koska ne ei edusta minulle mitään hyviä ominaisuuksia.

Eniten sytyttää joku uudehko, keskihintaluokan perusfarmari. Esim. skodat tai volkkarit. Se viestii että miehellä on riittävä (nimenomaan riittävä riittää) elintaso, hän tekee järkeviä valintoja rahankäytön suhteen, arvostaa turvallisuutta ja laatua mutta ei koe tarvetta esiintyä. Ehkä myös perhearvot on perheauton hankkivalle miehelle tärkeitä, koska mikäänhän ei ole niin seksikästä kuin hyvä isä/ aviomies ja sellaistahan useimmat naiset etsii.

Nyt on mamma pihalla kuin lumiukko, yhtään mitään vag konsernin autoa ei pidä mennä ostamaan, se on aivan sama kuin löisi kädet paskaan kirjaimellisesti, kalliita remontteja tiedossa loputtomasti ja jälleenmyynti arvo on nolla.

Meidän volkkaria ei saanut myytyä, olisi pitänyt antaa ilmaiseksi, vaihdoin sen leimaamattomaan bemariin kun tyyppi tarvitsi auton missä leimaa, laitoin bemmin kuntoon ja se oli myyty ennen kuin sain edes katsastettua sitä.

Nyt mun audi ollut myynniissä 2kk ketään ei kiinnosta ja hinta on melkein nettiauton halvin tuon mallinen.

Autotallissa on skoda levällään mistä moottori loppu alle 200000km ajettu.

Aijjaa, itse olen ajanut näillä kohta 10 vuotta ilman suurempia ongelmia joten en sen enempää asiasta tiedä.

Mutta sinänsä minulle on se ja sama onko miehellä itsellään

alla skoda, volvo, opel tai olkoon vaikka kia. Pointti oli se että en yhtään tykkää mistään autolla leveilystä. Juuri sellainen on iso turn-off että kaikki rahat on kiinni autossa, pahimmassa tapauksessa kymppitonneja lisäksi velkaa, ja sit sillä autolla ei voi edes ajaa ettei se vaan likastu tai sadepisara osu siihen. Koska minulla nyt kuitenkin sattuu olemaan visioissa ne vauvapuuhat ja kultaisetnoutajat, eikä ne oikein sovi yhteen minkään hienostelijan kanssa.

Vierailija
85/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mielessä kumpikin että molemmat ovat typeriä! Vilautappa veeärrän tai bussilinjan kuukausikorttia tai ajele maastopyörällä niin namnam.

Vierailija
86/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluautoon ei mahdu isokokoinen nainen niin sinänsä tämä sopisi käyttöösi paremmin?

Vierailija
87/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö auto ole kulkuväline. Onko urheiluautossa jotain kuntolaitteita samalla? Vai miten sillä urheillaan🤔

Vierailija
88/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ajetaanko sillä asfaltilla vai johonkin ryteikköön panemaan. Kunnon lumisateessa saattaa neidille Lambon kyydissä tulla silti äiti mieleen kovallakin tiellä.

Vierailija
89/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin urheiluautomiehen, koska olettaisin hänellä olevan tarvittaessa laadukas kakkosauto kuljetuksiin, mökkiteille jne.

Vierailija
90/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeepeeee kirjoitti:

Ottaisin urheiluautomiehen, koska olettaisin hänellä olevan tarvittaessa laadukas kakkosauto kuljetuksiin, mökkiteille jne.

Juuri näin, löytyy perhemersu, pakettiauto ja sitten kaikkien parjaama urheiluauto.

Enkä ole ikinä ottanut euroakaan lainaa autoja varten.

Vierailija
91/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Automies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä myönnän katsovani miehen autoa. Kumpikaan edellämainittu ei kuitenkaan sytytä yhtään, koska ne ei edusta minulle mitään hyviä ominaisuuksia.

Eniten sytyttää joku uudehko, keskihintaluokan perusfarmari. Esim. skodat tai volkkarit. Se viestii että miehellä on riittävä (nimenomaan riittävä riittää) elintaso, hän tekee järkeviä valintoja rahankäytön suhteen, arvostaa turvallisuutta ja laatua mutta ei koe tarvetta esiintyä. Ehkä myös perhearvot on perheauton hankkivalle miehelle tärkeitä, koska mikäänhän ei ole niin seksikästä kuin hyvä isä/ aviomies ja sellaistahan useimmat naiset etsii.

Nyt on mamma pihalla kuin lumiukko, yhtään mitään vag konsernin autoa ei pidä mennä ostamaan, se on aivan sama kuin löisi kädet paskaan kirjaimellisesti, kalliita remontteja tiedossa loputtomasti ja jälleenmyynti arvo on nolla.

Meidän volkkaria ei saanut myytyä, olisi pitänyt antaa ilmaiseksi, vaihdoin sen leimaamattomaan bemariin kun tyyppi tarvitsi auton missä leimaa, laitoin bemmin kuntoon ja se oli myyty ennen kuin sain edes katsastettua sitä.

Nyt mun audi ollut myynniissä 2kk ketään ei kiinnosta ja hinta on melkein nettiauton halvin tuon mallinen.

Autotallissa on skoda levällään mistä moottori loppu alle 200000km ajettu.

Aijjaa, itse olen ajanut näillä kohta 10 vuotta ilman suurempia ongelmia joten en sen enempää asiasta tiedä.

Mutta sinänsä minulle on se ja sama onko miehellä itsellään

alla skoda, volvo, opel tai olkoon vaikka kia. Pointti oli se että en yhtään tykkää mistään autolla leveilystä. Juuri sellainen on iso turn-off että kaikki rahat on kiinni autossa, pahimmassa tapauksessa kymppitonneja lisäksi velkaa, ja sit sillä autolla ei voi edes ajaa ettei se vaan likastu tai sadepisara osu siihen. Koska minulla nyt kuitenkin sattuu olemaan visioissa ne vauvapuuhat ja kultaisetnoutajat, eikä ne oikein sovi yhteen minkään hienostelijan kanssa.

Autojen ikä ja ajetut mailit?

Vierailija
92/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeepeeee kirjoitti:

Juuri näin, löytyy perhemersu, pakettiauto ja sitten kaikkien parjaama urheiluauto.

Enkä ole ikinä ottanut euroakaan lainaa autoja varten.

Ihana!

Tuollaisen eteen heittäytyisin heti ja ottaisin suikkiin!

Vierailija
93/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten korkealle mammat arvostavat audi TT

Turbo quattron?

Tässäpä onkin kaikki pikkukikkelisen silikonipeniksen ainekset.🤣🤣🤣

Vierailija
94/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluauto koska se on näyttävä.

Jos naiset ymmärtäisivät kalliiden ajoneuvojen päälle, he jahtaisivat niitä joilla on poimuri tai rekka.

Vierailija
95/95 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Mieluummin seurustelisin sellaisen miehen kanssa jolla ei ole kumpaakaan. Minuun ei tee autot vaikutusta. Autoillaan rehentelevä mies ainoastaan ärsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi