Kumpi vetoaa enemmän naisiin: urheiluauto vai ökymaasturi
Puhutaan siis premium-luokan vehkeistä molempien kohdalla.
Maasturithan ovat olleet muodissa jo jonkin aikaa.
Mutta silti mielestäni edelleen urheiluauto viestii miehen itsenäisyyttä ja elinvoimaa.
Miellän massiivisen maasturin enemmän sellaiseksi, että mies haluaa ilmentää tasoaan, mutta joutuu kuitenkin tekemään kompromisseja, jonka vuoksi on hankkinut maasturin. Urheiluauto saattaa helposti olla hiukan epämukava ja ahdas - etenkin jos miehellä on jo hieman ikää eikä lonkat ihan vetreimmillään enää.
Kumpi kiinnittää naisten huomion paremmin? 100k maasturi vai 100k urheiluauto?
Kommentit (95)
Mitä isompi ja kalliimpi auto - sitä suurempi tarve peniksen jatkeelle.
Urheiluauto siis, jos ovat samanhintaisia.
Kyllä se luonne on tärkein, ja että kemiat pelaa. Sillä ei ole väliä millä kulkee.
Maasturi ilman muuta, en haluaisi rupia pyrstööni matalan urheiluauton kyydissä :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on se urheiluauto.
T: N36
Ihanan piristävää, kun joku on rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen auto on naiselle kuin naisen käsilaukku miehelle. Täysin yhdentekevä.
Juuri näin. Ap:n kysymys on ihan vastaava kuin nainen kysyisi, minkä merkkisellä käsilaukulla saa parhaiten miehiä.
Höpöhöpö. Se on satavarma, että me naiset arvotetaan mies myös sen mukaan millaisella autolla ajaa.
Jos mahtailee, parempi mahtailla tyylillä.
Urheiluauto.
N27
opettaja_N kirjoitti:
minulla city-maasturi
mutta miehiin tehoaa paremmin sääret....
t. opettaja_N
Ja tissit.
Mulla on ehdoton turn-off jokaiselle miehelle, joka alkaa puhua autostaan/autohaaveistaan, koska se on todiste miehen kypsymättömyydestä.
Miten korkealle mammat arvostavat audi TT
Turbo quattron?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ehdoton turn-off jokaiselle miehelle, joka alkaa puhua autostaan/autohaaveistaan, koska se on todiste miehen kypsymättömyydestä.
Entä jos on autoharrasta?
Monia entisöityjä autoja ym. Ja autot iso osa elämää.
Kyllä minä myönnän katsovani miehen autoa. Kumpikaan edellämainittu ei kuitenkaan sytytä yhtään, koska ne ei edusta minulle mitään hyviä ominaisuuksia.
Eniten sytyttää joku uudehko, keskihintaluokan perusfarmari. Esim. skodat tai volkkarit. Se viestii että miehellä on riittävä (nimenomaan riittävä riittää) elintaso, hän tekee järkeviä valintoja rahankäytön suhteen, arvostaa turvallisuutta ja laatua mutta ei koe tarvetta esiintyä. Ehkä myös perhearvot on perheauton hankkivalle miehelle tärkeitä, koska mikäänhän ei ole niin seksikästä kuin hyvä isä/ aviomies ja sellaistahan useimmat naiset etsii.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saattaa alitajuisesti kiihottua urheiluautolla ajavasta miehestä, mutta koska naisetkin haluavat 'hallita' sitä miestään niin taistelevat vaistojaan vastaan, koska päättelevät ettei viriiliä miestä ole helppo saada koukkuun.
No voihan mieskin alitajuisesti kiihottua vaikka piereskelystä, mutta en silti sanoisi että kannattaa piereskellä miehen saamiseksi.
Nuorille naisille varmaan urheiluauto iskee. Itse olen keski-ikäinen joten maasturi parempi. Varsinkin kun on selässä vikaa, niin urheiluautosta ei pääse pois, kun on niin matalalla.
Samoin kun on tollanen kalliimpi ja erikoisempi urheiluauto, niin moni mies säästelee sitä. Meilläkin jos lähdettiin leffaan, mies tuli autollansa mun luo ja leffaan mentiin mun autolla. Koska eihän sitä kallista ja hienoa autoa voi viedä sinne parkkiin! Joku kolhaisee ovella tms. Ja ne vievät yleensä bensaa ihan sikana. Jos lähdettiin kavereille kylään, niin mun autolla tottakai! Koska sehän vie vähemmän bensaa .
Vierailija kirjoitti:
Maasturi.Jos minua deittaa niin autoon pitää mahtua lapsi ja 2 koiraa myös.Suomen oloissa urheiluauto aika turhake muutenkin.
Kuka mies haluaa autoonsa akan millä 2 koiraa ja mukula sotkemassa autoa?
Totaali turn off.
Mielenkiintoinen ja älykäs mies, ajaa se sitten vanhaa Opelia tai upouutta Teslaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten korkealle mammat arvostavat audi TT
Turbo quattron?
Audit on aina korjaamolla. Osta vaikka lada, se kestää.
Urheiluauto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maasturi.Jos minua deittaa niin autoon pitää mahtua lapsi ja 2 koiraa myös.Suomen oloissa urheiluauto aika turhake muutenkin.
Kuka mies haluaa autoonsa akan millä 2 koiraa ja mukula sotkemassa autoa?
Totaali turn off.
Aika monikin näkemäni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä myönnän katsovani miehen autoa. Kumpikaan edellämainittu ei kuitenkaan sytytä yhtään, koska ne ei edusta minulle mitään hyviä ominaisuuksia.
Eniten sytyttää joku uudehko, keskihintaluokan perusfarmari. Esim. skodat tai volkkarit. Se viestii että miehellä on riittävä (nimenomaan riittävä riittää) elintaso, hän tekee järkeviä valintoja rahankäytön suhteen, arvostaa turvallisuutta ja laatua mutta ei koe tarvetta esiintyä. Ehkä myös perhearvot on perheauton hankkivalle miehelle tärkeitä, koska mikäänhän ei ole niin seksikästä kuin hyvä isä/ aviomies ja sellaistahan useimmat naiset etsii.
Nyt on mamma pihalla kuin lumiukko, yhtään mitään vag konsernin autoa ei pidä mennä ostamaan, se on aivan sama kuin löisi kädet paskaan kirjaimellisesti, kalliita remontteja tiedossa loputtomasti ja jälleenmyynti arvo on nolla.
Meidän volkkaria ei saanut myytyä, olisi pitänyt antaa ilmaiseksi, vaihdoin sen leimaamattomaan bemariin kun tyyppi tarvitsi auton missä leimaa, laitoin bemmin kuntoon ja se oli myyty ennen kuin sain edes katsastettua sitä.
Nyt mun audi ollut myynniissä 2kk ketään ei kiinnosta ja hinta on melkein nettiauton halvin tuon mallinen.
Autotallissa on skoda levällään mistä moottori loppu alle 200000km ajettu.
Juuri näin. Ap:n kysymys on ihan vastaava kuin nainen kysyisi, minkä merkkisellä käsilaukulla saa parhaiten miehiä.