Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä niistä jotka ei vastaa viesteihin moneen päivään

Vierailija
23.02.2024 |

Niin tässä kysymys tulikin. Varmaan jokaisella joku tuttu, joka vastaa whatsapp viesteihin 3-7 päivän viiveellä. :D 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöitä ja vallankäyttöä

Vierailija
2/13 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen ihminen sais opetella tapoja. Mä pyrin vastaamaan saman päivän aikana viimeistään. Yleensä vastaan mieluummin pian kuin myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti vastata eräälle ihmiselle toissa syksynä, mutta sitten unohdin koko asian. Nyt kun jaksaisin vastata niin en enää kehtaa ja toisaalta hänen yhteydenoton syy ei ole enää ajankohtainen. Mitään pahaa en hänestä ajattele, mutta pelkään että hän inhoaa minua.

Vierailija
4/13 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan muista vastata kaikkiin turhanpäiväisiin viesteihin. Aina kauhea kiire niin ei sitä ehdi heti vastailla ja jos viesti ei ole tärkeä niin helposti menee 3-4 päivää ennen kuin tulee vastattua.

Vierailija
5/13 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kysymysmerkki paikallaan ?

Vierailija
6/13 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen et hänel o jotaki muutakin elämää ku mun viesteihin vastaaminen...

Jos mul o tärkein tärkeet asiaa, ni soitan. Niiko enne vanhaan ja tästä ei oo ku 20 vuot... surullista 

Vierailija
7/13 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi vastata mahdollisimman pian tai heti? Jos on jotain tärkeää akuuttia asiaa niin sillon soittaa. Eikö se ole mukava että ihmiset vastaa viesteihin sillon kun heistä se tuntuu mukavalta ja siihen on sopiva hetki?

En kertakaikkiaan käsitä tätä, että miksi pitäisi olla heti vastaamassa, ellei kysytä jotain tyyliin tuletko huomenna kahville tms. Ja jos se on kiire tietää niin sitten pitää soittaa.

Vierailija
8/13 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä aattelen niin, että mielummin vastaan frendille ku on aikaa ajatuksen kans sille kirjottaa :) et on siihen aikaa ja voi nauttia siitä. Ei kai viestittely oo sitä et pitäis mahd. nopeesti vaan jotain vastata.

Vierailija
9/13 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri(?) ei ole vastannut kahteen kuukauteen. Ei kai siinä. 

Vierailija
10/13 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en erityisemmin välitä ihmisestä niin ei minulla ole kauheaa kiirettä vastata. Sama varmaan muillakin vaikkei suoraan kehdata sanoa. Sillä kyllä kai nyt hyvälle tyypille vastataan niin pian kuin mahdollista.

Vierailija
11/13 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoinen ihminen sais opetella tapoja. Mä pyrin vastaamaan saman päivän aikana viimeistään. Yleensä vastaan mieluummin pian kuin myöhään.

Ai kaikkiin viesteihin? Pyhitätkö sille kaiken aikasi ja muulla ei väliä?

Vierailija
12/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle niin monta viestiä tuu, etten niihin jaksais samana päivänä vastata.

Vierailija
13/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha sama