Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin juuri Ranskasta Suomeen vuosien jälkeen ja täydessä Prismassa järkytyin...

Vierailija
22.12.2018 |

Ensinnäkin siitä, miten hölmöiltä 90% suomalaisista näyttää. Toinen asia oli se kiroilun ja epäasiallisen käytöksen määrä, jota oli niin lapsilla, aikuisilla, kuin vanhuksillakin. Kyllä palaan ilolla taas Eurooppaan täältä hölmölästä heti joulun jälkeen.

Kommentit (202)

Vierailija
61/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VIVA LA FRANCE!!!

Vive la France...

Vierailija
62/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL,

katoppa kuule Ranskaa tälläkin hetkellä :D

Ranskalaiset eivät ole hölmöjä lampaita, jotka uskovat kaiken, mitä hallitus sanoo.

Ei niillä on vain keltaiset liivit päällään.

Suomessakin on keltaset liivit. Niillä vaan ei olla mitään mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muukin huomannut, että jos suomalaisia ja heidän käytöstään moittii joku muu kuin Suomessa asuva suomalainen, aiheuttaa se valtavan vastalauseryöpyn ja haukkumisen. Jos Suomessa asuva suomalainen moittii itse Suomea tai suomalaisia, saa hän paljon tukea. Mistä tämä johtuu??

Vierailija
64/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Au revoir.

Vierailija
65/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen asunut 16 vuotta ulkomailla ja siellä on tullut nähtyä kaikenlaista.Ja se,jos jokin,saa minut onnelliseksi että palasin Suomeen ja täällä aion pysyä.Kaikenkaikkiaan,kaikesta huolimatta,tämä maa on minun maani.

Vierailija
66/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, itse kun isomman kaupungin keskustassa asuvana poikkeaa joskus satunnaisesti Prismassa, niin kyllä se järkyttää ihan minua, paikallistakin. Tuulipukuihin pukeutuneet perheet ostavat oltermannia ja tarjousmakkaraa, sekä kiroilevat toisilleen ruokkoamattoman näköisinä sekä tönivät ohi mennessään, tietenkin ilman anteeksipyyntöä. Kuka aikuinen kehtaa ihmisten ilmoilla käyttää tuulipuvun housuja? Ne ovat lenkkeilyä varten, ja luvalla sanoen, nämä henkilöt tuskin ovat lenkillä koskaan käyneet. Tässäpä syitä, miksi en voisi koskaan muuttaa lähiöön.

Vierailija
67/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin siitä, miten hölmöiltä 90% suomalaisista näyttää. Toinen asia oli se kiroilun ja epäasiallisen käytöksen määrä, jota oli niin lapsilla, aikuisilla, kuin vanhuksillakin. Kyllä palaan ilolla taas Eurooppaan täältä hölmölästä heti joulun jälkeen.

Mä järkytyn ihan samalla lailla joka kerta, kun asioin Prismassa. Erityisesti ihmisten lihavuus järkyttää Prismassa. Asun Suomessa.

Vierailija
68/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä sentään näkee ihan tyylikkäitä ja sivistyneitä ihmisiä mutta tulkaas tänne Treelle! Jengi painaa paukkupakkasissa ilman pipaa ja rööki huulessa kirosanoja huutaen. Naisten hiukset ovat punamustat. Miehillä naamatatskoja. Kauhee uho päällä.

Vierailija
69/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuli seiskan uutisis noista Ranskan keltaliiveistä😁, että semmosta tänne niin tunnet olos kotoisaksi. Olen itse käynyt kerran Pariisissa ja jäi siihen, ihmiset ovat niin töykeitä ja huijaa joka käänteessä kun tilaisuus.

Vierailija
70/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa takaisin.

Älkääs nyt, kaveri on ihan oikeassa.  Vaikka itse satuin syntymään Suomessa, olen silti täällä vain käymässä. Ei ole mikään kotimaa tämä ..

71/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Mua ei järkytä Prismassa kuin viinien puuttuminen hyllyiltä.

Mutta onko Gambian suurlähetystön kutsuilla viiniä?

Ei mitään haisua. Sun tarttee varmaan kysyä niiltä suoraan. Itse en valitettavasti osaa kysymykseesi vastata kun en ko. tahon kanssa ollut ikinä missään tekemisissä ja tuskin tulen olemaankaan. Missä muuten edes on Suomea lähin Gambian lähetystö? Sä varmaan tiedät ja itse en jaksa googlettaa.

Vierailija
72/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen asunut 16 vuotta ulkomailla ja siellä on tullut nähtyä kaikenlaista.Ja se,jos jokin,saa minut onnelliseksi että palasin Suomeen ja täällä aion pysyä.Kaikenkaikkiaan,kaikesta huolimatta,tämä maa on minun maani.

No häivy sitten vaikka täältä palstalta, jos et muuhun pysty. Moikka.

Vierailija
73/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Ranskassa romaanit ja Afrikkalaiset sai kuulla kunniansa ihan sivistyneissäkin porukoissa?

Vierailija
74/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukholma-syndrooma? Meillä on vuosia Ruotsissa asunut j ruotsalaisen kanssa naimisissa oleva sukulainen, ja ai että, kun k a i k k i asiat ovat kansankodissa paremmin kuin Suomessa. Siis aivan kaikki.

Tämä sukulainen kun rätisee vai tää swedu?Itsekin asun ruotsissa ja kyllä pitää sanoa että suomessa ei vielä ole yhtä paljo ongelmia m a m u jen kanssa kun täällä ruotsissa,siis vielä...

Vierailija
75/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Ranskassa romaanit ja Afrikkalaiset sai kuulla kunniansa ihan sivistyneissäkin porukoissa?

Romaani on kirja ja afrikkalaiset kirjoitetaan pienellä. Sulla ei ainakaan sitä sivistystä ole näköjään.

Vierailija
76/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä sentään näkee ihan tyylikkäitä ja sivistyneitä ihmisiä mutta tulkaas tänne Treelle! Jengi painaa paukkupakkasissa ilman pipaa ja rööki huulessa kirosanoja huutaen. Naisten hiukset ovat punamustat. Miehillä naamatatskoja. Kauhee uho päällä.

Just joo,narisia. Ne ihailemasi hesalaiset ei sua sinne huoli porukoihin kuitenkaan,kun et osaa puhua muuminpeikkoruotsia.Hähhähää...

Vierailija
77/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se rankkaa muuttaa afrikasta sivistysvaltioon.

Vierailija
78/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon raget ja takasin haukkumiset heti ahahah 😂😂

Vierailija
79/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuli seiskan uutisis noista Ranskan keltaliiveistä😁, että semmosta tänne niin tunnet olos kotoisaksi. Olen itse

Käynyt kerran Pariisissa ja jäi siihen, ihmiset ovat niin töykeitä ja huijaa joka käänteessä kun tilaisuus.

Olen myös käynyt ja ton hirveen röyhkeyden kyllä muistan.Englannin kieltä eivät missään nimessä haluneet puhua,vaikka tarjoilijan ammatissa,kassaneiditkin yhtä tökeröitä.

Vierailija
80/202 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman huomasin samaa kun kävin Citymarketissa eilen stoksilla. Vanhemmat ihmiset olivat tulleet ostoksille. Jokainen maksoi käteisellä ja maksutapahtuma kesti. Siinä oli siis aikaa silmäilä ympärilleen. Edessäni jonossa oli rakastettavan oloinen eläkeläinen. Mutta hänen edelleen joku ihme kyräilijä, joka kääntyi katsomaan meitä takana jonottavia pahalla silmällä. Ärsyttikö puhumisemme häntä. Tiedä sitten. Tämän kyräilijän yllä oli takki, jollainen oli luokkakaverilani ala-asteella. Olen nyt 44v. Tukka oli permanentilla 80-luvun tapaan. Tämä alta kulmain kyräilijä unohti sitten suklaakonvehtirasiankin kassalle. Nim. Itsekin ulkomailla asunut ja kyllä suomalaisen tunnistaa kaukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme