Tulin juuri Ranskasta Suomeen vuosien jälkeen ja täydessä Prismassa järkytyin...
Ensinnäkin siitä, miten hölmöiltä 90% suomalaisista näyttää. Toinen asia oli se kiroilun ja epäasiallisen käytöksen määrä, jota oli niin lapsilla, aikuisilla, kuin vanhuksillakin. Kyllä palaan ilolla taas Eurooppaan täältä hölmölästä heti joulun jälkeen.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Olin muutaman kuukauden ulkomailla ja palattuani Suomeen humalaisten ja kiroilevien ihmisten määrä järkytti. Ehdin asian jo unohtaa. Teini-ikäisillä joka toinen sana on v-alkuinen ja aikuiset ihmiset rääkyvät lapsilleen ja puolisoilleen t___a kiinni tai vielä törkeämpiä asioita. En epäile aloitusta provoksi.
Itsekään en epäile, vaan tiedän sen provoksi.
Näin eilen lauman KELTALIIVEJÄ! Joku lastentarha oli liikkellä.
Sinä missään Ranskassa ole käynytkään koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia vuosia ovat suomalaiset pärjänneet ja kituuttaneet tällä routaisella maapalalla. Raukat ja heikot ovat lähteneet ns. merten taa. Vaatii vahvaa luonnetta asua täällä.
Minun puolesta ap:n kaltaiset huonoitsetuntoiset pilkkaajat voi painua hevonkuuseen eikä tarvitse tulla takaisin. Yleensä nämä takki auki lähteneet hiipivät jostain syystä hiljaa takaisin ja alkavat pitää itseään parempina ihmisinä vaikka piti tulla maitojunalla takaisin. Kaikki nämä Suomen ja suomalaisten pilkkaajat pitäisi potkia rajan yli ja ottaa kansalaisuus pois. Siellä tehköön itsellensä paratiisin. Parempi aines jää pitämään Suomea pystyssä jatkossakin.
Juuri sinunkaltaiset pilaavat tämän kauniin maan. Onko "kova luonne" jotenkin ihannoitavaa verrattuna ihmisarvoiseen käytökseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL,
katoppa kuule Ranskaa tälläkin hetkellä :D
Ranskalaiset eivät ole hölmöjä lampaita, jotka uskovat kaiken, mitä hallitus sanoo.
Mitähän ranskassa menisi jos tapahtuisi joku oulun kaltainen juttu? Ei varmaan raijoittuisi vaan someen se raivo. Toisin kuin täällä.
:D
Mistäs maasta ne pahimmat pedofiiliringit olikaan? Ranska ja Belgia? Kuulostaako tutulta? ihmeen vähällä huomiolla ovat kuitenkin päässeet.
Palata Eurooppaan? Missä oikein kuvittelet olevasi?
Kyllähän Suomi ON paska maa ei sille mitään voi.
Täällä ei mikään muutu. Suomalaiset on vielä niin tyhmiä, että uskovat kaiken mitä sanotaan.
Ja sen mukaan markariini ja viljatuotteet ovat terveellisiä.
Eri mieltä ei saa olla. Jos vaikka hoidat tautiasi ruokavaliolla ja tulokset ovat paremmat kuin lääkehoidolla niin papereihisi kirjoitetaan "hoitovastainen".
Menepä Macronin perseennuolija takaisin pureskelemaan patonkia. Ei sinua täällä junttilassa kukaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen lauman KELTALIIVEJÄ! Joku lastentarha oli liikkellä.
Tämä oli hauska!
Muusta en tiedä, mutta itse asun Saksassa, ja kyllähän Suomeen tullessa se jo laivassa ja lentokoneessa joka puolelta kaikuva v***us***tana kuulostaa ihan hirveältä. Järkyttävän ruma tapa puhua on Suomessa enemmän sääntö kuin poikkeus.
Niin paskaa se suomessa on. Rumat muijat ilman käytöstapoja.
Mutta. Ei se ranskassakaan ole hyvä. Hirveen ylimielisiä. Ei haluta auttaa turistia. Itse kokeilin pyytää neuvoja kadulla joten kokemuksesta tiedän. Muijat olivat ihan harmaavarpusia. Eli ei ne l
Mua ei järkytä Prismassa kuin viinien puuttuminen hyllyiltä.
Sattumalta olen tehnyt töitä sekä suomalaisten ja ranskalaisten alkoholistien kanssa. Pieni otos, mutta suomalaiset alkoholistit oli selvästi sivistyneenpiä ja heillä oli laajempi yleissivistys. Myös hyväsydämisempiä omassa itsekkyydessään. Eli tuossa kategoriassa pisteet Suomelle.
Ja vedän johtopäätöksen tuosta että Ranskassa varmaan yhteiskuntaluokat ovat enemmän erityneet kuin täällä. Ihmiset eivät joudu olemaan tekemissä erilaisten ihmisten kanssa.
Veikkaan myös, että useampi prismalainen on käynyt Ranskassa ja muualla ulkomailla, kuin saman luokan ranskalainen.
Ihan tulin kotoa suomalaisesta kaupungista Prismaan ostoksille ja totesin saman. Suomalaiset on 90% hölmön näköisiä, huonokäytöksisiä juntteja. Ilo mielin pyrin pysymään kotona jatkossakin mahdollisimman paljon. Kirjastoon sentäs uskaltaa - siellä edes jonkin tasoista sivistystä. Hyvää Joulua kuitenkin kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Mua ei järkytä Prismassa kuin viinien puuttuminen hyllyiltä.
Yksinkertaisena ihmisenä tämä ei järkytä sinua
#haittamaahanmuutto #väestönvaihto
Ei järkytä. Itsekin harrastan "aivovuotoa", joten pitäkää hästäkit vaan itsellänne.
Ranska on täynnä keenereitä ja sotilaita, jotka vahtii keenereitä. Välillä paikkoja polttaa kuukerit ja välillä jotkut huomioliiviukot. Paska maa kertakaikkiaan. Kielikin on turha ja ruma.
Plussaa on se, että naiset eivät ole lihavia ja sivuvaimot on OK
Olenkin tästä kohta lähdössä polkupyörällä ensin Lidliin ,sitten Prismaan .
Kun tulen Lidlistä Prismaan, jätän tietenkin polkupyörän satulalaukun (sieltä Lidlistä ostettuine tuotteineen )säilytyslokerikkoon siellä Prismassa asioinnin ajaksi . Ranskassa näin tuskin olisi mahdollista tehdä enää missään julkisessa tilassa , sillä eivätköhän ne kaikki maksulliset tavaransäilytystilat ole poistettu sieltä kaikista kaupoista jo ajat sitten (mahdollisten räjähdekassien pelossa)...
Käyn kyllä kaupoissa ensisijaisesti vain ostamassa niitä kulloinkin tarvitsemiani tuotteita, en katselemassa asiakaskunnan ja myyjien ulkonäköä.
Tervemenoa takaisin. Ei jäädä kaipaamaan.
Tuhansia vuosia ovat suomalaiset pärjänneet ja kituuttaneet tällä routaisella maapalalla. Raukat ja heikot ovat lähteneet ns. merten taa. Vaatii vahvaa luonnetta asua täällä.
Minun puolesta ap:n kaltaiset huonoitsetuntoiset pilkkaajat voi painua hevonkuuseen eikä tarvitse tulla takaisin. Yleensä nämä takki auki lähteneet hiipivät jostain syystä hiljaa takaisin ja alkavat pitää itseään parempina ihmisinä vaikka piti tulla maitojunalla takaisin. Kaikki nämä Suomen ja suomalaisten pilkkaajat pitäisi potkia rajan yli ja ottaa kansalaisuus pois. Siellä tehköön itsellensä paratiisin. Parempi aines jää pitämään Suomea pystyssä jatkossakin.