Tunnetko ketään joka on syntynyt jouluaattona
Ei omassa kaveripiirissä taida olla yhtään joka olisi syntynyt jouluna.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen syntynyt jouluaattona.
Ja ainakin pari koulukaveria on syntynyt samana päivänä, että onhan meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma lapseni, elämäni paras joululahja <3 Harmittaa kyllä, ettei hän koskaan saa samanlaisia synttäreitä ja huomiota kuin sisaruksensa.
Öö miksi ei saa? Kai se lapsi saa sentään erilliset synttärit vaikka onkin syntynyt jouluaattona? Vaikka viikkoa ennen tai jälkeen juhlitte?
Kaverisynttärit pidettiin jo viikko sitten ja jouluaattoaamuna oma perhe viettää synttäreitä. Mutta sukulaisilta ja kummeilta ei tule erillisiä synttärimuistamisia, ei edes onnitteluja, vaan ainoastaan joulumuistamiset. Synttäreille heitä on mahdoton saada joulun aikaan, kun on muka niin paljon kaikkea muuta.
Miten niin "muka"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma lapseni, elämäni paras joululahja <3 Harmittaa kyllä, ettei hän koskaan saa samanlaisia synttäreitä ja huomiota kuin sisaruksensa.
Öö miksi ei saa? Kai se lapsi saa sentään erilliset synttärit vaikka onkin syntynyt jouluaattona? Vaikka viikkoa ennen tai jälkeen juhlitte?
Kaverisynttärit pidettiin jo viikko sitten ja jouluaattoaamuna oma perhe viettää synttäreitä. Mutta sukulaisilta ja kummeilta ei tule erillisiä synttärimuistamisia, ei edes onnitteluja, vaan ainoastaan joulumuistamiset. Synttäreille heitä on mahdoton saada joulun aikaan, kun on muka niin paljon kaikkea muuta.
Miten niin "muka"?
No siten, että jos kaikelle muulle löytyy aikaa mutta lapsenlapsen synttäreille ei, niin onhan se "muka".
Vierailija kirjoitti:
Ei omassa kaveripiirissä taida olla yhtään joka olisi syntynyt jouluna.
Minä onneton menin syntymään jouluaattona. Pilasin äitini joulunvieton.
Tiedän 3. Heidän nimensä ovat Eeva, Adam ja Lahja. Oikeasti! Tosin kaksi ensimmäistä syntyi jo 1800-luvulla ja Lahja vuonna 1909.
Eksäni oli syntynyt jouluaattona.