mitä teidän 13-14v tytöt saavat joululahjaksi?
Meillä nintendo switch, bluetooth-kaiutin, koru ja varmaan pari lahjakorttia ja rahaa vaikka 100e.
Tuntuu vaan niin kovin vähältä, mutta ajattelin, että noihn menee kuitenkin n. 650-700e, niin en panosta enempää.
Kommentit (31)
Ei mitään. Ostetaan silloin kun on tarvetta, syksyllä sai uuden puhelimen. Jouluna ostetaan lahjoja niille, jotka uskovat pukkiin.
Olen ostanut teinille muumimukin ja pussilakanasetin. Ei halua mitään ylimääräistä tavaraa, mutta nuo säästetään sitten kun muuttaa omaan kotiin. Laitan rahaa tilille.
Toivottavasti vain ankeaa ja köyhää suomalaista kulttuuria
Lahjakortti rintaliiviliikkeeseen kun alkaa olla ajankohtaista.
No huhhuh, joko tää on porvoosta tai sitten jostain espoon paremmilta perukoilta. Meidän hyvätuloisessa perheessä minä sain vanhemmilta aina ihan max 2 lahjaa, pari jotain edullista tai yhden kalliimman.
Vaatiiko teinit oikeesti tommosia? Taidan vielä harkita lastenhankintaa.
Rahaa tilille, kun ei muutakaan osannut toivoa. Sanoi juuri tänään että hukkuu tavaraan eikä halua enää ikinä mitään. :D
Meidän tammikuussa 13 täyttävä saa tabletin, bluetooth-kuulokkeet ja kevään ratsastustunnit. Isovanhemmilta tuli rahana noin puolet ratsastustunteihin menevästä summasta, eivät kuulemma osaa hankkia mitään.
Meillä on myös laitettu yleensä ihan vaan rahaa tilille siitä asti kun lapset täyttivät 10 ja lopettivat leikkimisen. Eivät meikkaa ja vaatteita on muutenkin hirveästi, eivät tarvitse uusia. Uudet puhelimet saatu ihan vuosi sitten ja koneet hyvässä kunnossa.
15v saa meikkisiveltimiä ja yhden meikkipaletin, kirjan, hajuveden ja suklaata.
Kohta 13-vuotiaalle ja 15-vuotiaalle meikkejä ja vaatteita. Toiselle lisäksi kuulokkeet ja toiselle astioita omaa kotia varten.
Kännykän kuulokkeet.
Puseron.
Suklaata.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh, joko tää on porvoosta tai sitten jostain espoon paremmilta perukoilta. Meidän hyvätuloisessa perheessä minä sain vanhemmilta aina ihan max 2 lahjaa, pari jotain edullista tai yhden kalliimman.
Vaatiiko teinit oikeesti tommosia? Taidan vielä harkita lastenhankintaa.
Ei meillä ainakaan ole mitään vaadittu.
On esitetty toive Nindendosta, ei muusta. Itse innostun aina kaiketi liikaa..
ap
Kirja, palapeli, meikkisivellin, akvarellivärit, suklaata.
10- vuotiaat lopettivat leikkimisen?
Kauhistus!
Meillä ei tarvitä tällä hetkellä elektroniikkaa, joten teini-ikäiset tytöt saavat tarvitsemiaan talvisia asusteita, mutta parempilaatuisia ja kalliimpia kuin itse ostaisivat, toivomaansa kosmetiikkaa sekä kirjoja. Molemmat lukevat paljon ja myös vieraskielisinä. Sukulaisilta tulee rahaa ja lahjakortteja. Yritän ohjata rahalahjoista osan säästöön. Purniä lahjakortteja on kiva käyttää alennusmyynneissä.
12-vuotias ei osannut toivoa kuin kirjoja. No,saa sitten niitä paljon ja suklaata. Isovanhemmilta tulossa rahaa.
Kirja, nuottikirja, puhelin, pyjama, kasvojenhoitotuotteita. Lisäksi rahaa, niin pääsee vaateostoksille 😊 Näitä itse toivoi, 13v tyttö.
Lahjakortteja Body Shoppiin, vaatekauppoihin, kosmetologille, kahviloihin ja verkkokauppoihin.
jos vaikka saisin täältä jotain ideaa noiden tylsien lahjakorttien sijaan:)
ap