Prinssi Harry osallistuu metsästykseen sittenkin
https://www.is.fi/viihde/art-2000005944781.html
Että ei se Meghan päätä kaikesta
Kommentit (14)
Sonnipäällikkö ampuu vielä sen dronenkin alas tuota menoa
GO HENRY GO
Ihan sama. Kertoo vain teistä itsestänne jos uskotte että avioliitossa määrää vaimo kaikesta ja mies on tahdoton marionetti.
Se olikin lehdistön keksimä koko juttu.
Niin oli keksitty sekin juttu että Meghanin äiti olisi kutsuttu kuningattaren emännöimälle jouluillalliselle. Nämä viimeaikaiset jutut ovat olleet niin paljon Meghaniin päin meneviä ja varsinkin Catherinea morkattu että on pakko ajatella että lehdistön lähde on ollut Meghan tai joku joka tekee sen hänen puolestaan.
Muu Eurooppa puhuu ekologisuuden puolesta, niin mitä tekee brittihovi. Järkkää yhä vain ikivanhoja huvimestaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Muu Eurooppa puhuu ekologisuuden puolesta, niin mitä tekee brittihovi. Järkkää yhä vain ikivanhoja huvimestaamisia.
Mikäs siinä metsästyksessä niin kovin epäekologista on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään, silloin, kun se ei ole vain huvikseen tappamista. Siellä sitten media paikalla kuvaamassa isoimmat raadot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään, silloin, kun se ei ole vain huvikseen tappamista. Siellä sitten media paikalla kuvaamassa isoimmat raadot.
Eivätköhän ne saaliit käyttöön eli jonkun lautaselle mene, kuvattiin tai ei.
Kai joku ne noiden ampumat linnut myös syö? Riistalinnuthan ovat tosi hyvää ja terveellisyydessään oikeaa superruokaa.
Ei sillä että pitäisin metsästystä erityisen hienona perinteenä tai mitään, mutta silti, on kai sitä pahempiakin juttuja mitä kuninkaalliset/julkkikset tekee.
Jos ei syö myöskään tuotantoeläinten lihaa tai hyväksy niiden kasvatusta, niin silloin on jotain varaa itkeä metsästyksen epäeettisyydestä tai -ekologisuudesta. Muutoin kannattaa olla hyvin hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätköhän ne saaliit käyttöön eli jonkun lautaselle mene, kuvattiin tai ei.
Juuri näin. Kuninkaallisten saaliista tehdään ruokaa. Se ei siis ole pelkkää hupia. Mä en nyt millään tavalla luottaisi siihen että Meghanin julkisuuteen antamat lausunnot siitä mitä mieltä hän on mistäkin olisivat ihan totta.
Riistan syöminenhän on eettisempää kuin häkeissä tai karsinoissa kasvatetun lihan.
Mä luulen, että nyt on damage control käynnissä. Mä olen miettinyt, että mikä siinä Meghanissa tökkii. Itse en ole tykännyt koskaan tai sanotaan siitä hetkestä, kun nojaili hihitellen Harryyn kihlaishaastattelussa. Se ihminen on vaan teennäinen pyrkyri tai siis antaa tuon vaikutelman. Totuuttahan me ei tiedetä, kun ei häntä tunneta. Tosin sukulaisten ja vanhojen tuttujen kommentit ei ole imartelevia ja todennäköisesti niissä on totuus, vaikka ne ilkeästi tuodaankin esille.
Meghan ei myöskään ole kieltänyt Harryä osallistumasta jahtiin. Jostain syystä lehdet mollaavat kuninkaallista perhettä Meghanin "suulla". Mun mielestä huomionarvoista on että Meghanin äiti ei ole yrittänyt korjata väärää tietoa kutsu-asiasta. Myöskään hänen "muuttonsa" Meghanin ja Harryn kotiin on pelkkä huhu eikä mitä todennäköisimmin tule tapahtumaan.
Joutui draama queen pyörtämään päätöksensä kun siitä nousi niin iso kohu. Eiköhän madam onnistu ensi kerralla.