Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten maksan yksityisyrittäjänä verot jos en halua yritysrekisteriin?

Vierailija
22.12.2018 |

Ajattelin tehdä arkaluontoista työtä asiakkaiden ja itseni kannalta, enkä missään nimessä halua yritykseni laatua mihinkään julkisuuteen. Haluan kerätä asiakkailtani rahat, joko tilille tai käteisellä ja maksaa niistä verot normaalisti myöhemmin. Miten tämä onnistuu kaikista helpoiten?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua perustaa mitään osakeyhtiöitä! Haluan yksityisyrityksen ja tallettaa rahat pankkiin ja maksaa niistä myöhemmin verot! En vaan ymmärrä noista veroasioista ja oisin toivonut jotain selventävää vastausta. Osa vastauksista auttoi kyllä, mutta paljon yksityiskohtia on auki.

Sä olet niin yksinkertainen että suosittelen unohtamaan koko  jutun kun et osaa edes PRH:n sivuille mennä itse.Ei sulla ole edellytyksiä yrittäjäksi  tuolla olemattomalla aivokapasiteetilla, sori vaan.

Vierailija
22/24 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua perustaa mitään osakeyhtiöitä! Haluan yksityisyrityksen ja tallettaa rahat pankkiin ja maksaa niistä myöhemmin verot! En vaan ymmärrä noista veroasioista ja oisin toivonut jotain selventävää vastausta. Osa vastauksista auttoi kyllä, mutta paljon yksityiskohtia on auki.

Sä olet niin yksinkertainen että suosittelen unohtamaan koko  jutun kun et osaa edes PRH:n sivuille mennä itse.Ei sulla ole edellytyksiä yrittäjäksi  tuolla olemattomalla aivokapasiteetilla, sori vaan.

No tuskin sullakaan, kun sun luetun ymmärtäminen on niin hakusessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ymmärrä mitään veroasioista, suosittelen tilitoimiston käyttöä. Se neuvoo sinulle kaiken ja maksaa verot puolestasi. Toki se maksaa, mutta hinta on kuitenkin kohtuullinen.

Vierailija
24/24 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin sullakaan, kun sun luetun ymmärtäminen on niin hakusessa.

Ap ihan selkeästi ei osaa itse ottaa asiasta selvää ja vänkää täällä. Ei silloin ole edellytyksiä perustaa firmaa jos ei osaa ottaa edes perusjutuista ITSE selvää.