Ajattelin hakea elämäm korkea kouluun, millaiset pääsykokeet?
Kommentit (30)
Ihan vaan vinkkinä että helpommin voisit päästä Kantapään kansanopistoon :)
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tiedä millaisen koulun se elämä vielä tiellekin järjestää
Ei teille?
Musta silmä on hyvä olla jos on myös soveltuvuushaastattelu.
Vierailija kirjoitti:
Joulukaljat yrität käydä ostamassa lähi ärrältä tai k-marketista sossun hyvänmielen lahjakortilla ja kun myyjä toteaa että niillä ei myydä alkoa nostat metelin ja seisotat jonoa. Päädyt tuhlaamaan koko summan ylihintaisiin joulusuklaisiin ja ranuihin koska jouluruokahan on pahaa. Pthyi! Mee crocseissa ja villasukissa limanen letti semisuttusella nutturalla. Jos poikkis lähtee mukaan käske laittaa reimantossut ja harmaat pieruverkkarit missä on epämääräsiä ruskeita tahroja. Olemus kannattaa pitää niin väliinpitämättömänä ja katse tyhjänä että jokainen vastaantulija meinaa että tolla on vahva rauhottava lääkitys tai sitte päinvastoin olla niin yliaktiivinen ja tuttavallinen että kaikki meinaa että toi tarvis vahvan rauhottavan lääkityksen. Plussaa jos teillä olis pari saakelin suurta koiraa jättää koiraparkkiin huutamaan ja kiskomaan. Muistakaa vetää röökit ja räkiä ovien edessä ihmisten tukkeena sekä ennen että jälkeen kauppareissun. 500metrin päästä Prismasta olisitte tietysti saanut kaikki puolet halvammalla mutta ettehän te sinne voinut mennä kun ei teillä oo autoo ja dösäpysäkillekkin liian pitkä matka.
Olin pari joulua cittarin kassana ja tämä ei ole huumoria🎅🎄
Oot varmaan ollut tosi pidetty asiakaspalvelija..
Parempia uusiavuosia!
Viime vuonna oli se kysymys tukien riittämisestä. Luin koko aineiston ja tein tarkat laskelmat ja hylätty tuli :( Olisi kuulemma pitänyt jättää aineisto lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna oli se kysymys tukien riittämisestä. Luin koko aineiston ja tein tarkat laskelmat ja hylätty tuli :( Olisi kuulemma pitänyt jättää aineisto lukematta.
Minä pääsin kaikkiin viiteen Elämäm Korkea kouluun jättämällä kokonaan hakematta. Tulivat kotisohvalta hakemaan ja järjestivät rappukäytävässä tappelun ja nyt on mulla häätö päällä.
Pääsykokeista, kuten kaikesta muustakin, selviää nyrkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Älä usko seiskaa yhteiskunnallisen osuuden osalta.
Vain n. 10 prosenttia sisään päässeistä osaa auttavasti selittää, mikä on ministeri tai kansanedustaja.
Jos rupeaa heitä haukkumaan ja varsinkin tietää nimet ja puoluetaustan, niin hylkäys siitä melko varmasti tulee.
Taito onkin siinä, että osaa haukkua vaikkei tiedä! Sopivissa asiayhteyksissä on hyvä taito osata tiputella jokunen nimi. Viime vuoden tähtioppilaan aineesta otteita:
"ja taas oli bananeitte hinta noussu lähi kaupassa, kiitos vaan Hallitus!!!!!!!11"
"joku ***** idiotti oli sit puhkonu renkaita mötömäellä. Kiitti tästäki sipilä!!!!!!"
"mun liittymä sulettiin vaik kyl mä oisin maksanu sen laskun heti ku saan rahaa!!?!! Voi ***** eeuu!!!! ja iso veli valvoo!!!!!!11"
Muista vaihto-opinnot Fuengirolassa. Sinne Suomen ulosottajia pakoon suomibaareihin narkkaamaan vuodeksi, kunnes täytyy paeta huumerahavelkojia takaisin Suomeen.