Huumorin varjolla pilkkaaminen ulkonäöstä
tai ihmisen muusta piirteestä. Miten suhtautua? Kun joku porukassa heittää sinusta jonkun vitsiksi tarkoitetun mutta ivallisten sävyyn, tyyliin katsokaa nyt tuon Janitan nenää millainen se on. Miten sinä Janitana suhtautuisit?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Todella typerää tuollainen, ei kukaan älyllinen ihminen harrasta.
Näin myös Trumpin kohdalla, kukaan älyllinen ei harrasta Trump-pilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Muista toi seuraavaksi kun kirjoittelet täällä Trumpin tukasta tai oranssista naamasta?
If you can dish it out, you can take it. Otherwise, GTFO.
Ja Trumpilta tuo dishing out onnistuu varsin luontevasti. Toisekseen, se että sanoo Trumpin naaman olevan oranssi, ei ole herjaus vaan fakta (se ON oranssi, ja sellaiseksi mies sen ITSE tarkoituksella värjää). Jos sinä setämies esimerkiksi haluat nyt vastineeksi Trumpin sanomisesta oranssiksi sanoa minua esim. vihreäksi, niin antaa mennä vain.
En ole pitänyt kirjaa kuinka usein olen kuullut lyhyydestäni pilkkaa. Myös hoikkuutta arvosteltiin jatkuvasti silloin kun olin vielä tosi hento. Pituutta on arvostellut niin miehet kuin naiset, painoa vain naiset. Rintojen kokoa vain miehet. Takapuolta on kommentoinut molempien sukupuolien edustajat. Kun olin 47 kg kuulin yhdeltä naispuoliselta ystävältä että olen lihonnut. En kuitenkaan ole niin lyhyt että vielä tuossakaan painossa olisin ylipainoinen nollut.
T: Lyhyt nainen
Suomalaiset sedät kun Trump herjaa naisten ulkonäköä: Trump sanoo asiat niinkun ne on, se on niin HYVÄ JA KUMARTELEMATON TYYPPI!
Myös suomalaiset sedät: Ei Trumpin ulkonäköä saa kritisoida, se on VÄÄRIN! MUN TUNTEET, WAAAH!
Minusta kun ei ole löytynyt muuta pilkattavaa kuin pienet rinnat niin niistä on sitten huomauteltu.
Vierailija kirjoitti:
tai ihmisen muusta piirteestä. Miten suhtautua? Kun joku porukassa heittää sinusta jonkun vitsiksi tarkoitetun mutta ivallisten sävyyn, tyyliin katsokaa nyt tuon Janitan nenää millainen se on. Miten sinä Janitana suhtautuisit?
Sanon, että minua ei naurata mun ulkonäköni naureskelu. Siihen yleensä vastataan, että vitsi se vain oli. Kun jatkan "vitsiä" nauramalla puolestani puhujan ulkonäköä, nauru loppuu.
Mulle on moni, kerran jopa kaverini vittuillut pienistä rinnoistani. Ja myös ex-poikaystävä. Monta kertaa sain kuulla häneltä törkeitä heittoja joko rinnoistani tai sitten jostain luonteenpiirteestäni ja jos loukkaannuin, sanoi että mun pitäis oppia nauramaan itselleni. Vittuili myös muille milloin mistäkin ja aina sama selitys, jos joku pahoitti mielensä. Koitin selittää, ettei sillä ole mitään tekemistä itselleen nauramisen kanssa jos loukkaantuu kun joku sanoo ilkeästi, mutta eipä mennyt perille. Puolustautui sanomalla että hänellä vaan on sellainen huumorintaju. Onneksi on tosiaan eksä nyt! Osaan nauraa itselleni, mutta ilkeitä kommentteja on vaikea sulattaa, varsinkin kun osuvat arkaan paikkaan (olen itsekin aina inhonnut pieniä tissejäni). Eivätkä ne muiden ikävät kommentit unohdu koskaan, oli huumorilla heitetty tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Pidän typeränä ihmisenä ja jatkossa yritän vältellä. Saattaisin myös kysyä miksi kyseinen henkilö käyttäytyy tuolla tavoin ja kokee tarvetta kommentoida toisten ulkonäköä ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkokysymys vielä aloitukseen liittyen, mikä saa ihmisen tuolla tavalla ivaamaan toista? Mitä arvelette?
Vanha kunnon yksinkertaisuus. Simppelein huumorin muoto on nauraa toisen erilaisuudelle, kun onhan se nyt aina niin huvittavaa, kun kaikki eivät olekaan samanlaisia kuin minä itse. Tähän kun yhdistää vielä puutteellisen empatiakyvyn, niin morjens. Ei kannata sitten kamalasti ihmetellä, jos ja kun kaverit kaikkoaa.
Tuossa oli koko asian ydin niin hyvin kiteytettynä, että siihen ei kertakaikkiaan ole mitään lisättävää, eikä siitä tarvitse poistaa mitään .
Se on JUURI NOIN.
Sivistynyt ihminen ei lausu negatiivisia kommentteja KENENKÄÄN ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Huono huumori on siis kiellettyä. Perustetaanko komitea päättämään hyvästä ja huonosta huumorista.
Tästä koppi vasemmistoliitolle.
Huono huumori ja ilkeily ovat eri asioita. Minkä toki tiedätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista toi seuraavaksi kun kirjoittelet täällä Trumpin tukasta tai oranssista naamasta?
Ja Trumpilta tuo dishing out onnistuu varsin luontevasti. Toisekseen, se että sanoo Trumpin naaman olevan oranssi, ei ole herjaus vaan fakta (se ON oranssi, ja sellaiseksi mies sen ITSE tarkoituksella värjää). Jos sinä setämies esimerkiksi haluat nyt vastineeksi Trumpin sanomisesta oranssiksi sanoa minua esim. vihreäksi, niin antaa mennä vain.
Ihan käsittämätöntä, ettei hän hanki laadukasta, luonnollisemman näköistä rusketuskäsittelyä. Eikö Mellukaan yhtään neuvo?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä, ettei hän hanki laadukasta, luonnollisemman näköistä rusketuskäsittelyä. Eikö Mellukaan yhtään neuvo?!
Eikös Rumppi saa plankata naamansa ihan miten tahtoo!! Haloo, jos viihtyy noin se on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono huumori on siis kiellettyä. Perustetaanko komitea päättämään hyvästä ja huonosta huumorista.
Tästä koppi vasemmistoliitolle.Huono huumori ja ilkeily ovat eri asioita. Minkä toki tiedätkin.
Sitten täytyy perustaa toinen komitea, jossa erotellaan ilkeily huumorista. On vain huumoria, missä ei ilkeillä, ei edes Trumpille, helppoa. Lisää hommia vasemmistoliitolle?
Olin lapsena pullea, en ylipainoinen, mutta isäni silti ivasi painoani. Sairastuin anoreksiaan ja 10 vuodeksi ivailu loppui. Lopulta sydämeni ei enää kestänyt, hakeuduin hoitoon ja paranin. Nyt olen jälleen hieman pullea. Isäni on aloittanut ivailun jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä koppi vasemmistoliitolle.Huono huumori ja ilkeily ovat eri asioita. Minkä toki tiedätkin.
Sitten täytyy perustaa toinen komitea, jossa erotellaan ilkeily huumorista. On vain huumoria, missä ei ilkeillä, ei edes Trumpille, helppoa. Lisää hommia vasemmistoliitolle?
Poliittinen satiiri vaatii jo vähän älyä ja hoksottimia, niin kirjoittajalta kuin lukijalta.
Tyhmiäiset näkevät vain poliitikon ulkonäön, fiksummat kritisoivat hänen tekojaan ja päätöksiään.
Huom. jos joku vielä täällä muistaa sellaisen poliittisen johtajan aikanaan ,kuin Mikhail Gorbatshov, niin ei hänkään mikään varsinainen 'Adonis' ollut, (kuten eivät ketkään muutkaan huippupoliitikon iässä olevat yleensäkään) mutta teoistaan ,ratkaisuistaan ja päätösistään hänet muistetaan maansa ja siellä koko vuosisatansa parhaimpana johtomiehenä ja sellaisena kansainvälisestikin tunnustetusti.
Esim. taas Josif Vissarionovits Dzugasviliä taas ei muisteta siitä, että hänellä oli aina ja vielä vanhanakin kadehdittavan vahva ,komea, tuuhea musta tukka...
Epävarma ihminen haukkuu muita vitsin varjolla, jotta oma pahoinvointi edes hetkeksi vähenisi. Ei sellaisen ihmisen seurassa halua lopulta kukaan olla.
Trumppi on onneksi sivistynyt eikä hauku ja väheksy ketään.
Vierailija kirjoitti:
Olet jälleen kerran ymmärtänyt väärin. Kaikki ihailevat hänen hiuksiaan, koska sellaisia ei ole kenelläkään muulla ja oranssit kasvot ovat hyvät syksyn pimeydessä, koska ne uskoaksemme toimivat heijastimena.
Ei nuo ole vitsejä vaan kertojan huonon itseluottamuksen tai huonon sosiaalisen ja tunneälykkyyden osoituksia.
Pidä taskussa kirjaa emotional intelligence ja ojenna kirja osaamattomalle.
On noloa pilkataan vitsailla kenenkään ulkonäöstä, oli kohde sitten Trump tai kuka tahansa muu.