Mikä on kallein joululahja jonka olet tänä vuonna ostanut?
Kommentit (66)
60e kuvakirja Ifolorilta. Tai ei se käytännössä ole kuvakirja, vaan biisikirja siskolleni, joka tykkää laulaa ja soittaa pianolla ilman nuotteja suomalaisia biisejä kuten Ellinooraa, Juh Tapiota yms, mutta joka toivoi lahjaksi laulukirjaa, koska ei aina jaksaisi alkaa puhelimen näytöltä tihrustamaan sanoja. Hinta vähän kirpaisi, mutta kirjasta tuli upea. Liitin mukaan kauniita kuvia artisteista ja mielestäni kirjasta tuli ulkonäöllisesti tosi kaunis, ei liian sekametelisoppa. En malta odottaa, että lahjan saaja saa teoksen! :)
40€ Adidaksen huppari (ovh 70€), rahaa 50€
Hyvä ketju niin nähdään oikeasti minkähintaisia lahjat on. Meinasn vaan sitä ketjua missä köyhät lapset toivovat satojen eurojen lahjoja vierailta lahjottajilta. En ymmärä miksi antaisin vieraalle kalliimman lahjan kuin omalle lapselle? Suurin osa lahjoista vielä ns käyttövaatetta joka tulisi ostettua muutenkin, kiva vain saada paketissa
t keskituloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjoitan lapselleni 3 999€ auton ostamista varten. Loput hän saa maksaa itse.
Toivottavasti auto on vähänajettu ja luottomerkki, ettei mene rahat hukkaan.
Uskon ja toivon, että hän on oppirahansa maksanut "uitetun" kalliin auton kanssa, joka oli ihan p#ska ja siihen menneillä rahoilla olisi voinut ostaa kunnollisen ja toimivan auton.
Ostin avovaimolle lahjakortin kauneushoitolaan. Maksoi sata (100) euroa.
Canvas-taulu kuvasta 150e ja 71e legosetti alennuksesta.
Ajattelin antaa opiskejijatyttärelleni 1000 e rahana. Ostaa sitten itse mitä tarvitsee.
Parilla tonnilla ostin bitcoinia näillä ohjeilla: http://bitcoinsijoittaja.com/bitcoinin-ostaminen-tilisiirrolla/
Uskon että tämä tulee olemaan todella arvostettu ja kiitelty lahja tulevaisuudessa!
Auto, käytetty mutta noin 30000€ tuli maksamaan.
Sain jo eilen lahjaksi sormuksen kauniissa samettisessa rasiassa. Kultainen sormus vasempaan nimettömään jossa on keskellä kritallisia kiviä.
Olen tällä hetkellä työtön ensimmäistä kertaa elämässäni. Seuruteltu/tapailtu ollaan reilu puolivuotta. Tuttuja ollaan kuitenkin oltu jo 10 vuotta.
Olen ällistynyt, mutta samalla onnellinen. Minulla rahat ovat menneet lähinnä lasteni lahjoihin, kuten myös siskon perheeseen ja vanhempiini.
Miten yllätän tämän miehen?
Thaimaan matka jouluksi n. 4500 €. Ostimme sen yhdessä miesystäväni kanssa. Maksettu luojan kiitos säästöistä ajat sitten. Voi olla eka ja vika noin kallis matka. Toivottavasti on joka euron arvoinen.
400€. Pelikonsoli koko perheelle.
Kirjat noin 25 euroa ja legopaketti 20 euroa
Moottorisänky 3000 €, hyviä unia pitkäksi aikaa.
Veitsi, noin 22e.
Oli myös ainut lahja mitä ostin.
En ole ostanut mitään. Teinit haluavat itse ostaa jotain kirpputorilta, joten annamme rahaa. Miehen kanssa ei koskaan osteta lahjoja toisillemme. Äidille vien kukan, mutta sitäkään en ole vielä ostanut. En halua mennä mukaan kulutushysteriaan ja onneksi lapsenikin ovat omaksuneet saman ideologian. Meillä tarjotaan hyvää ruokaa, saunotaan, pelataan, katsellaan elokuvia, ulkoillaan.
Itselleni ostin höyrypesimen ja varsi-imurin, yht. 200- e. Ystävälleni taulun 170-e.
Toivottavasti auto on vähänajettu ja luottomerkki, ettei mene rahat hukkaan.