Mikä on kallein joululahja jonka olet tänä vuonna ostanut?
Kommentit (66)
239e, miehelle vuodeksi t-paitoja kotiin kannettuna.
Miehelle ostin 319e maksaneen kaarevan pelinäytön. Black fridayn alennusmyynneistä, normihinta oli 700e.
Vaimolle 386e ja lapsille n 140e molemmille.
Oma lahja 7000e, maksoin prätkälainan kerralla pois.
Lautapeli maksoi kolmekymppiä.
En pidä lahjahössötyksestä mutta ostan koska tiedän että minulle ostetaan.
Siivoussetti vaimolle. Sisältää mm. mopin, harjan, ämpärin, sieniä, rättejä sekä Toluvalikoiman ym. pesuaineita kodin kaikille pinnoille. Maksoi kolmisensataa, mutta maksaa varmasti itsensä takaisin.
Siivoussetti vaimolle. Sisältää mm. mopin, harjan, ämpärin, sieniä, rättejä sekä Toluvalikoiman ym. pesuaineita kodin kaikille pinnoille. Maksoi kolmisensataa, mutta maksaa varmasti itsensä takaisin.
Lapsen tekniikkalego paketti 190€, mutta siihen osallistuivat myös isovanhemmat ja setä.
Kallein lapselle ostamani Schleich hevostalli. Tosin tässäkin säästin vertailemalla hintoja netissä. Mies osti samanhintaiset kuulokkeet toiselle lapselle.
Collegehousut ovh 89€, alennuksesta 69 €.
Pojalleni pyörä. 159€. Oli sikamaisessa alessa Black Fridaynä. Olin metskannut tätä tai vastaavaa pyörää jo tovin. Ohv.tälle on noin 450€.
Jos tätä ei olisi löytynyt niin kallein on toiselle pojalleni radio-ohjattava auto 39€.
Näin työttömän budjetilla olen ostanut jo pari vuotta lahjoja. Ihan sellaisia pieniä. Mutta tänä jouluna miesystäväni toivoi lompakkoa. Ja en halunnut ostaa vain ihan tavan läpyskää. Mies rakastaa videopelejä ja Nintendoa yms.. Joten tilasin Nintendo-teemaisen lompakon hänelle. Hintaa tuli 27,95. Se oli yksittäin kallein ostamani lahja. On sitten myös 25€ lahjaa esim. äidille yms.. Mutta tuo miesystävän lahja oli kallein.
2 kpl 50 euron lahjakorttia ja yksi silkkipaita
Lahjoitan lapselleni 3 999€ auton ostamista varten. Loput hän saa maksaa itse.
30 euroa avustukseen.
Lahjat pelastusarmeijan joulupataan.
Kahden henkilön lentoliput ulkomaille. Tuli loppujen lopuksi edullisemmaksi kuin ne muutamat pikkulahjat (kirja, joulukukka, pieni herkkukori).