Anopille lahja... Jotain ekologista hinta n. 20-30e.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Keittokirja
Kuka nykyään ostaa keittokirjoja, kun kaikki reseptit löytyy netistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keittokirja
Kuka nykyään ostaa keittokirjoja, kun kaikki reseptit löytyy netistä?
Hyvät keittokirjat ovat parempia kuin netistä satunnainen resepti.
Keittokirjoja on teemoittain, ja hyvissä keittokirjoissa on myös tarinoita ruoan ja ruoka-aineiden synnystä. Hyvä keittokirja on kuin romaani jota on kiva lukea, ja siitä saa inspiraatiota kokkaamiseen.
Jos anoppi lukee Donna Leonin Brunetti kirjoja, niin hänelle voisi olla mieluinen kirja jossa on dekkareissa mainittujen ruokien reseptit. Se kirja taitaa olla kirjakaupoista loppu, mutta huutonetissä ja torilla voi olla tai divarissa.
Vierailija kirjoitti:
Syötävää, juotavaa tai muuta vastaavaa. Ideoita?
Jos anoppi pääsee pääkaupunkiseudulle niin silloin kannattaa kysyä myykö ravintola Silvoplee lahjakortteja. Heillä on jumalaista ruokaa.
Muuten mineraalikivideodorantti on kestohitti ja riittoisa tuote. Sitä voi laittaa rintojen alle ja taipeisiin jos ensi kesänä on yhtä tukalaa ja hikistä kuin viime kesänä. Luontaistuotekaupasta löytyy myös huulirasvoja jne. Niille on aina käyttöä.
Osta mieluummin jotain tarpeellista kuin tarpeetonta.
Vierailija kirjoitti:
Joku luonnonkosmetiikan purkki, esim. hyvä vartalorasva, seerumi tms. Sokoksella hyvä valikoima :)
Luonnonkosmetiikka on ongelmallista jos on allergioita. Minä olen allerginen kehäkukalle ja jouduin päivystykseen kehäkukkapitoisen kasvovoiteen vuoksi. Nyt elän lähinnä perusvoiteellista elämää. Toki jotain manteliöljyä voi hieroa yöksi kuiviin kynsinauhoihin ettei tule kynsinauhatikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä... Onko vinkkejä esim jostain hyvistä luonnonkosmetiikkatuotteista, joita voisi miettiä lahjaksi? Tai sitten jos miettii vaikka jotain herkkukoria, niin mitä kaikkea siihen voisi laittaa. Tietty varmaan esim suklaata, viinipullo/glögi.. Jotain vielä? Voisin jotain leipoakin/valmistaa itse, mutta joku kuivakakku on ehkä anopin mielestä vähän tylsä..
Laitat siihen kakkuun todella paljon vaikka lihakirveen nuijimispäällä hienoksi hakattua Lidlin kaakaovoipitoista suklaata niin eiköhän kakku maistu? Mausta se piparkakkumausteella. Ruotsalaisethan syövät pehmeää piparkakkua (Mjuk pepparkaka), joka on piparkakkumausteella maustettu kuivakakku.
Kunnon rasia hienoja taateleita on myös hyvä lahja. Ainakin S-marketin hedelmäosastolla on niitä isoja taatelirasioita. Niissä on huippulaatuisia taateleita, joilla voi tyydyttää makeannälkänsä terveellisemmä tavalla.
Vuoden kosmetiikkatuote, eli Ekopharman talvibalmi joka on pakattu siihen kompostoituvaan puumassapurkkiin. Uppoaa takuulla.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä... Onko vinkkejä esim jostain hyvistä luonnonkosmetiikkatuotteista, joita voisi miettiä lahjaksi? Tai sitten jos miettii vaikka jotain herkkukoria, niin mitä kaikkea siihen voisi laittaa. Tietty varmaan esim suklaata, viinipullo/glögi.. Jotain vielä? Voisin jotain leipoakin/valmistaa itse, mutta joku kuivakakku on ehkä anopin mielestä vähän tylsä..
Mm. Prismasta ja Cittarista saa Urtekramin tuotteita suht edulliseen hintaan, että jos näistä kasaisi vaikkapa hiustenpesutuotepaketin? Minun rasvoittuvalle hiuspohjalle sopii Urtekramin Brown Sugar-shampoo, vaikka käsittääkseni se on tarkoitettu kuivalle.
Tokmannilta saa Laveraa (Cittarista myös), Avrilia ja Fair Squared tuotteita sopuhintaan. Tässä on nyt ainoa ongelma se, että tiedätkö varmasti minkälainen anoppisi iho- ja hiustyyppi on, jotta voit valita hänelle sopivia tuotteita?
Vierailija kirjoitti:
Vuoden kosmetiikkatuote, eli Ekopharman talvibalmi joka on pakattu siihen kompostoituvaan puumassapurkkiin. Uppoaa takuulla.
Ekopharma pitäisi varmaankin tilata netistä, ellei satu paikkakunnan joku kosmetologihoitola sitä myymään. Joten ehkä hieman myöhässä ap on tämän lahjan kanssa.
Miksei miehesi hanki oman äitinsä lahjaa? Vai hoitaako oman anoppinsa lahjan? Luulisi tietävän paremmin mistä oma äitinsä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehesi hanki oman äitinsä lahjaa? Vai hoitaako oman anoppinsa lahjan? Luulisi tietävän paremmin mistä oma äitinsä tykkää.
Mies oli sitä mieltä että konvehtirasia tai joulukukka on hyvä. Haluaisin jotain hieman enemmän mietittyä antaa. Anoppi auttanut minua myös paljon, ja antanut usein arvokkaamman lahjan minulle kuin miehelleni.. Mies voi vaikka antaa sen konvehtirasian, haluan itse antaa jotain muuta. Päädyin jonkinlaiseen herkkukoriin, johon ehkä lisään vielä jotain, kun huomenna käyn kaupassa. T. Ap
Edelleen lahja keksimättä. Allergiat rajoittavat. Haluaisin muistaa ihanaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa ruohonjuuresta
Ruohonjuuri on kiva kauppa, mutta kaikki tuotteet maksavat enemmän kuin muualla. Nykyään luonnonkosmetiikkaa, raakasuklaita, eco pesuaineita jne myydään marketeissakin huomattavasti halvemmalla hinnalla.
Mietin villahuivia tms. Tai jokin herkkukori, jossa allergiaystävällisiä juttuja tai otsalamppu ulkoiluun. Kirjoista tykkää, mutta tulee helposti samoja, kun muutkin antavat niitä.
Keittokirja