Pyydän anteeksi kaikilta mutta en vaan saa Jenni vartiaista pois mielestäni.
Olen jotenkin ihan koukussa hänen. Näen öisin seksiunia Jennistä.
m26
Kommentit (16)
Jenni on taas sinkku. Tee muuvisi ja lakkaa valittamasta.
Avaa silmät ja vie vaikka kukkia tyttöystävällesi. Hän ei tykkäisi tällaisista avautumisista.
Mitä sitten? Haittaako se sinua ap?
No kyllä minäkin jennistä panounia nään. ihana luomu-Nainen!
https://www.cosmopolitan.fi/image-3.172172.d973b8d633?size=1024
https://www.cosmopolitan.fi/image-3.172176.63d82d5b90?size=1024
Hakeudu terapiaan. Tuo ei ole normaalia.
Ymmärrän aptä hyvin. Jotain eroottista jennissä on. Ei segsikästä mutta eroottist.a. Eri asia. VÄhän kuin se Emmanuele parikyt vuotta sitten.
Mulla oli vähän saman tapaisia ongelmia meidän pikkujoulujen jälkeen missä Jenni oli laulamassa ja pääsin hänen kanssa juttelemaan. Upposin niihin silmiin.
Olen 20v nainen ja myös nähnyt sellaisen unen Jennistä. Eikä tilannetta auttanut yhtään kun kuolasin häntä Hartwall areenalla marraskuussa. Ja olen hetero, avoliitossa miehen kanssa. Ihmettelen itseäni mutten voi tälle mitään.
Ihan normaalia 15-vuotiaalle tuollainen mutta 26v pitäisi jo olla aikuinen ja jättää fanifantasiat sikseen.
Yhden kerran olen nähnyt Jennin esiintymässä livenä ja hän on kyllä todella valloittava esiintyjä, vahva ja karismaattinen. Jennillä on muutenkin mahtava ääni ja osaa ottaa yleisönsä. Jää helposti mieleen ja ap:lla näköjään huomattavasti syvällisemmällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran olen nähnyt Jennin esiintymässä livenä ja hän on kyllä todella valloittava esiintyjä, vahva ja karismaattinen. Jennillä on muutenkin mahtava ääni ja osaa ottaa yleisönsä. Jää helposti mieleen ja ap:lla näköjään huomattavasti syvällisemmällä tavalla.
Ei kannattaisi heittää vettä kiukaalle ap:n kaltaisille i.d.i.ooteille. Ei tuollainen ole normaalia. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku hehkeä isotissinen kaunotar, mutta ei - Jenni, pyh.
Miksi aloittaja pyydät anteeksi meiltä? Jos haluat tehdä itsestäsi hömelön ei se meitä haittaa.
Kunpa saisin piip ja piip Jenniä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian vanha ap:lle.
Ei välttämättä. Kokenut nainen on huomattavasti kuumempi kuin pikkupissis.
SOita 112 ja mene ambulanssilla psyk.päivystykseen.