Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exäni meni meidän 19 vuoden suhteen jälkeen kihloihin 3 kk:n päästä!

Vierailija
21.12.2018 |

Siis kolmen kuukauden päästä meidän erostamme. Tapasi tämän naisen heti erottuamme. Kestääköhän onni ja autuus?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti

Vierailija
2/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä oli tavannut uuden naisen jo ennen teidän eroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan salasuhde ollut jo pitempään kuin sen 3kk.

Vierailija
4/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverin eksä sai uuden naisensa kanssa lapsen puoli vuotta sen jälkeen kun oli eronnut kaveristani 24 vuoden suhteen jälkeen.

Vierailija
5/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on parempi laastari Rainbow vai pirkka? 

Vierailija
6/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kestää, valitettavasti. Lähes sama tahti on ollut minunkin exälläni, "suuri rakkaus" on vaan ehtinyt vaihtua jo monta kertaa. Vähän huolestuttavaakin levottomuutta, mutta eipä ole mun asia.

Vierailija
7/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hän kyllä jätti minut ja sanoi, ettei ole ketään toista. Syytti että minulla on ja alkoi skitsoilla ihan olan takaa. Jospa se olikin siksi, että olikin itse pitänyt peliä jo pidemmän aikaa sen naisen kanssa? 

Vierailija
8/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen aste sinun erossasi on se, että nyt opettele olemaan kiinnostumatta kestääkö vai ei. Keskity  omaan itseesi ja elämääsi, se auttaa itseäsi eniten. 

Vierailija
9/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan ollut se oikea. Mäkin roikuin 13 vuotta ok suhteessa. Sen jälkeen tapasin samantien elämäni rakkauden.

Vierailija
10/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex:äsi elää nyt uutta nuoruuttaan. Aika hoitaa ja tekee tehtävänsä. Nuo ovat vasta ns. honeymoon, eli lemmekkäässä vaiheessa. Odota rauhassa. Arki koittaa ja kiiltokuvamainen hohde rapisee. Luultavasti nuori morsian saa pian tarpeekseen ja etsii itselleen oikean adoniksen.

Vierailija
11/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kestää, valitettavasti. Lähes sama tahti on ollut minunkin exälläni, "suuri rakkaus" on vaan ehtinyt vaihtua jo monta kertaa. Vähän huolestuttavaakin levottomuutta, mutta eipä ole mun asia.

Muuten vaan tarkkailet eksää ja kirjoittelet siitä kommentteja, vaikka yhtään ei kiinnosta.

Vierailija
12/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex:äsi elää nyt uutta nuoruuttaan. Aika hoitaa ja tekee tehtävänsä. Nuo ovat vasta ns. honeymoon, eli lemmekkäässä vaiheessa. Odota rauhassa. Arki koittaa ja kiiltokuvamainen hohde rapisee. Luultavasti nuori morsian saa pian tarpeekseen ja etsii itselleen oikean adoniksen.

Niin kai muuten, mutta tämä "nuori morsian" on itseäni 5 vuotta vanhempi. ap.

Vierailija
13/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa suhteissa koittaa arki. Myös ap:n seuraavassa. Mistä tiedät et toinen on nuori? Mistä tiedät ettei eksä oo adonis? Hölmö kommentti.

Vierailija
14/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taispa olla teidän eron oikea syy se nainen.....

Vierailija
15/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 17 vuoden suhde takana, 4 kk virallisen eron jälkeen tapasin uuden. Tosin käytännössä ero oli tiedossa jo vuoden. Nainen siis jätti,masennuksensa ja itsetunto-ongelmiensa takia.

Ihan hyvältä tuntuu. Kaikenlaista säätäjää sitä tinderissä tuli katseltua, mutta nyt löytyi tosissaan oleva tyyppi, mutta kyllä siinä kesti! Myös velkainen omakotitalo hänellä on asia jonka lasken positiiviseksi. Ei sitä miestä olla hankkimassa ihan vain tapailu takia, vaan tositarkoituksella🙂

Vierailija
16/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten vaan tarkkailet eksää ja kirjoittelet siitä kommentteja, vaikka yhtään ei kiinnosta.

Kyllä mua valitettavasti kiinnostaa. Valitettavasti välitän hänestä vielä. Mutta samalla tiedostan, että ei ole mun asia.

Vierailija
17/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taispa olla teidän eron oikea syy se nainen.....

Näåin mäkin luulen nyt. Ex alkoi käydä salilla, mutta luulen ettei se ollutkaan ihan sali sitten varsinaisesti. Tais olla salikassissa jotain ihan muuta. En ikinä katsonut, kun luotin. ap.

Vierailija
18/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin samoin tein yhteen uuden kanssa 12v suhteen jälkeen ja kestänyt on 21v, 3 yhteistä lasta.

Vierailija
19/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä muutti suoraan uuden naisensa nurkkiin, meidän 25 yhteisen vuoden jälkeen.

Vierailija
20/83 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ne miehet osaa!