Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluaisivat olla pitkiä, mutta miehet eivät lyhyitä?

Keskimittainen
21.12.2018 |

Niin, miksi niin moni nainen haluaisi olla pitkä? Mitä hyötyä siitä on?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiigailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku nainen haluaisi olla pitkä? Minä voisin olla vieläkin lyhyempi ihan mielelläni, ja pidemmät kaverini lähinnä valittavat pituudestaan.

T. 161cm

Miksi joku nainen haluaisi olla lyhyt?

Itse olen tyytyväinen pituuteeni. Pitkät naiset on usein näyttäviä, etenkin sääret.

T. 176cm

Miestenkin mielestä? Minusta naisilla on paljon pahempi säärifetissi. Miehiä kiinnostaa enemmän kapeäa vyötärö, isot rinnat ja pitkät hiukset kuin sääret.

Miten nuo sulkevat toisensa pois? Olen pitkä nainen, jolla on erottuva vyötärö, isot rinnat ja pitkät hiukset. Niin, ja ne pitkät sääret.

Vierailija
22/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pituus on erittäin yhdentekevä ja triviaali ominaisuus ihmisessä. No, vaatekaupoilla lähinnä häiritsee...

T: 152 cm 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150-160cm pituus on naisen pituua

Lapsen pituutta

Vierailija
24/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiigailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku nainen haluaisi olla pitkä? Minä voisin olla vieläkin lyhyempi ihan mielelläni, ja pidemmät kaverini lähinnä valittavat pituudestaan.

T. 161cm

Miksi joku nainen haluaisi olla lyhyt?

Itse olen tyytyväinen pituuteeni. Pitkät naiset on usein näyttäviä, etenkin sääret.

T. 176cm

Miestenkin mielestä? Minusta naisilla on paljon pahempi säärifetissi. Miehiä kiinnostaa enemmän kapeäa vyötärö, isot rinnat ja pitkät hiukset kuin sääret.

Miten nuo sulkevat toisensa pois? Olen pitkä nainen, jolla on erottuva vyötärö, isot rinnat ja pitkät hiukset. Niin, ja ne pitkät sääret.

Voisitko tulla huomenna mulla käymään? Voitais keskustella enemmänkin erilaisista mitoista ja niiden merkityksestä pörssikurssien kehittymiseen.

Vierailija
25/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen 180cm eikä lisäpituus olisi haitaksi. Olen myös ylipainoinen, mutta ei se ole haitaksikaan ollut. Käytän myös usein vähintään 10cm korkoja.

Vierailija
26/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te keskustelijat olette :D? Minua päälle kolmekymppistä ei voisi vähempää kiinnostaa mitä ”miehet” ajattelevat pituudestani. Pääasia että oma mies tykkää minusta. En tarvitse muiden miesten hyväksyntää.

Haittaisiko sinua, jos miehesi olisi lyhyempi?

Vierailija
27/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En minä ainakaan haluaisi olla pitkä. Ehkä siinä tilanteessa toivoo olevansa vähän pidempi, kun oikeasti tuntuu, ettei ihan ylety tärkeisiin paikkoihin. Mutta sekin on vain hetken harmi ja yleensä ratkaistavissa. 

Vierailija
28/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittainen kirjoitti:

Niin, miksi niin moni nainen haluaisi olla pitkä? Mitä hyötyä siitä on?

Näkee keikoilla, lasten juhlissa jne. lavalle, vaikka eteen sattuisi pitempi tyyppi.

Helpompi kiinnittää lamput kattoon ja ripustaa verhot. Ym.

Vierailija
29/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pitkä nainen on näyttävä, mutta vain jos vartalon mittasuhteet ovat kohdillaan. Helsinki ja Suomi täynnä pitkiä rumiluksia.

Vierailija
30/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluavat olla pitkiä. Ei kai kääpiönä elämä mitenkään mukavaa ole.

Vierailija
31/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm, korkkareissa saman mittainen, kuin ne miehet, jotka väittävät olevansa 180cm.

Koko nuoruuteni hiihdin korkkareissa, koska se oli in. Siis kilometrejä toisensa jälkeen ja 16-vuotiaasta 23-vuotiaaksi. Ja on vaivaisenluut nykyään.

En kokenut olevani pitkä, kaverit oli samanmittaisia ja miehet pitempiä.

Ehkä miehet ovat nykyään lyhentyneet?

Pelaaminen kutistaa etukumaraan?

Vierailija
32/32 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 170 cm, korkkareissa saman mittainen, kuin ne miehet, jotka väittävät olevansa 180cm.

Koko nuoruuteni hiihdin korkkareissa, koska se oli in. Siis kilometrejä toisensa jälkeen ja 16-vuotiaasta 23-vuotiaaksi. Ja on vaivaisenluut nykyään.

En kokenut olevani pitkä, kaverit oli samanmittaisia ja miehet pitempiä.

Ehkä miehet ovat nykyään lyhentyneet?

Pelaaminen kutistaa etukumaraan?

Hei, eikös se sovittu jo, että kännissä ei sitten tänne viestitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän