Miksi naiset haluaisivat olla pitkiä, mutta miehet eivät lyhyitä?
Niin, miksi niin moni nainen haluaisi olla pitkä? Mitä hyötyä siitä on?
Kommentit (32)
Minulle pituus on erittäin yhdentekevä ja triviaali ominaisuus ihmisessä. No, vaatekaupoilla lähinnä häiritsee...
T: 152 cm
Vierailija kirjoitti:
150-160cm pituus on naisen pituua
Lapsen pituutta
Vierailija kirjoitti:
Tsiigailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku nainen haluaisi olla pitkä? Minä voisin olla vieläkin lyhyempi ihan mielelläni, ja pidemmät kaverini lähinnä valittavat pituudestaan.
T. 161cm
Miksi joku nainen haluaisi olla lyhyt?
Itse olen tyytyväinen pituuteeni. Pitkät naiset on usein näyttäviä, etenkin sääret.T. 176cm
Miestenkin mielestä? Minusta naisilla on paljon pahempi säärifetissi. Miehiä kiinnostaa enemmän kapeäa vyötärö, isot rinnat ja pitkät hiukset kuin sääret.
Miten nuo sulkevat toisensa pois? Olen pitkä nainen, jolla on erottuva vyötärö, isot rinnat ja pitkät hiukset. Niin, ja ne pitkät sääret.
Voisitko tulla huomenna mulla käymään? Voitais keskustella enemmänkin erilaisista mitoista ja niiden merkityksestä pörssikurssien kehittymiseen.
No mä olen 180cm eikä lisäpituus olisi haitaksi. Olen myös ylipainoinen, mutta ei se ole haitaksikaan ollut. Käytän myös usein vähintään 10cm korkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä te keskustelijat olette :D? Minua päälle kolmekymppistä ei voisi vähempää kiinnostaa mitä ”miehet” ajattelevat pituudestani. Pääasia että oma mies tykkää minusta. En tarvitse muiden miesten hyväksyntää.
Haittaisiko sinua, jos miehesi olisi lyhyempi?
En tiedä. En minä ainakaan haluaisi olla pitkä. Ehkä siinä tilanteessa toivoo olevansa vähän pidempi, kun oikeasti tuntuu, ettei ihan ylety tärkeisiin paikkoihin. Mutta sekin on vain hetken harmi ja yleensä ratkaistavissa.
Keskimittainen kirjoitti:
Niin, miksi niin moni nainen haluaisi olla pitkä? Mitä hyötyä siitä on?
Näkee keikoilla, lasten juhlissa jne. lavalle, vaikka eteen sattuisi pitempi tyyppi.
Helpompi kiinnittää lamput kattoon ja ripustaa verhot. Ym.
No kyllä pitkä nainen on näyttävä, mutta vain jos vartalon mittasuhteet ovat kohdillaan. Helsinki ja Suomi täynnä pitkiä rumiluksia.
Kaikki haluavat olla pitkiä. Ei kai kääpiönä elämä mitenkään mukavaa ole.
Olen 170 cm, korkkareissa saman mittainen, kuin ne miehet, jotka väittävät olevansa 180cm.
Koko nuoruuteni hiihdin korkkareissa, koska se oli in. Siis kilometrejä toisensa jälkeen ja 16-vuotiaasta 23-vuotiaaksi. Ja on vaivaisenluut nykyään.
En kokenut olevani pitkä, kaverit oli samanmittaisia ja miehet pitempiä.
Ehkä miehet ovat nykyään lyhentyneet?
Pelaaminen kutistaa etukumaraan?
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm, korkkareissa saman mittainen, kuin ne miehet, jotka väittävät olevansa 180cm.
Koko nuoruuteni hiihdin korkkareissa, koska se oli in. Siis kilometrejä toisensa jälkeen ja 16-vuotiaasta 23-vuotiaaksi. Ja on vaivaisenluut nykyään.
En kokenut olevani pitkä, kaverit oli samanmittaisia ja miehet pitempiä.
Ehkä miehet ovat nykyään lyhentyneet?
Pelaaminen kutistaa etukumaraan?
Hei, eikös se sovittu jo, että kännissä ei sitten tänne viestitellä.
Miten nuo sulkevat toisensa pois? Olen pitkä nainen, jolla on erottuva vyötärö, isot rinnat ja pitkät hiukset. Niin, ja ne pitkät sääret.