Kaupan kassa otti välikapulan pois ja alkoi laittaa takana tulevan ostoksia minulla
En osaa sanoa miksi noin toimi. Häkeltyikö kun komea mies tuli kassalle ostosten kanssa.
Kommentit (25)
Nyt on paljon työntekijöitä sairaana. Kassa on voinut tehdä pitkää päivää. Mutta jokuhan hänen keskittymiskyky sä juuri silloin vei😉. Muistan itse kun nuorena kävelin jotain ständiä päin, kun tuijotin nuorta komeaa urosta.
Nyt tulee harvoin komeita ikäisiäni vastaan, eikä nuoret, komeat miehet kohauta mitenkään. Ehkä äidillisesti korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävin juttu kassalla on se, että jos on kaksi kapulaa, nii se myyjä ei vttu saa niitä kapuloita työnnettyy sinne jonon perälle vaan se jättää sen siihen eteen. Sit kun kaikkien kamat on hihnalla niin jengi arpoo mikä oli kenen tuote.
Olin ennen kassaneiti, hieman otti päähän kun asiakas tokas "myyjän älykkyyosamäärä määräytyy sen mukaan miten pitkälle hän kapulat työntää että asiakkaat saavat ne helposti". Ton jälkeen ne löhti mulla aina rivakasti liikkeelle, joskus sai poimii lattialta asti kun oli vauhti päällä :)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus väsyneenä luullut kurkkua kapulaksi jos on ollut saman suuntaisesti kuin kapula yleensä on. Joskus päin vastoin. Joskus olen töiden jälkeen teititellyt pankkiautomaattia väsyneenä. Sellaista se on kun tekee 11-12 tuntia rutiinisti saman toistoa.
Kassa itseasiassa häkeltyi mun kapulasta, kun mulla on oma; Sellainen pinkki, jossa on dimangeja sekä kultahippuja.
Ärsyttävin juttu kassalla on se, että jos on kaksi kapulaa, nii se myyjä ei vttu saa niitä kapuloita työnnettyy sinne jonon perälle vaan se jättää sen siihen eteen. Sit kun kaikkien kamat on hihnalla niin jengi arpoo mikä oli kenen tuote.