Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassa otti välikapulan pois ja alkoi laittaa takana tulevan ostoksia minulla

Vierailija
21.12.2018 |

En osaa sanoa miksi noin toimi. Häkeltyikö kun komea mies tuli kassalle ostosten kanssa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaan joulukiire?

Vierailija
2/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vaan joulukiire?

Ei ollut joulukiirettä. Saattoi alkaa unelmoimaan jostain ja taidampa tietää mistä.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa miksi noin toimi. Häkeltyikö kun komea mies tuli kassalle ostosten kanssa.

Oliko takanasi komea mies?

Vierailija
4/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan minun takanani oli yksi asiakas ja hän oli nainen. Olimme siis kahden tässä kassalla, 2 asiakasta ja kassahenkilö joka oli nainen.

ap.

Vierailija
5/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan minun takanani oli yksi asiakas ja hän oli nainen. Olimme siis kahden tässä kassalla, 2 asiakasta ja kassahenkilö joka oli nainen.

ap.

No jos se kassa olikin lesbo ja katto sitä naista. Niin se varmaan oli.

Vierailija
6/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Meillä on kyllä eri matikka. Eikö teitä sitten ollut kolme?

Vierailija
7/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes nyt ymmärtänyt mitä se kassa teki. Laittoi kapulan pois ja otti ostoksista hinnan? Niin sen kuuluukin tehdä :D

Vierailija
8/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun peli on jo nyt menetetty. Ei kassat tykkää ihmisistä, jotka ei osaa laskea.

Vierailija
9/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vaan joulukiire?

Ei ollut joulukiirettä. Saattoi alkaa unelmoimaan jostain ja taidampa tietää mistä.

ap.

Sun selän takana hyllyssä olevista Tupla-patukoista?

Vierailija
10/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla edes mitään kapulaa? Vain joku jäätynyt katkis.

Vierailija
11/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitä sattuu. Sä olit vain yksi virhe. Tajua jo.

Vierailija
12/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes nyt ymmärtänyt mitä se kassa teki. Laittoi kapulan pois ja otti ostoksista hinnan? Niin sen kuuluukin tehdä :D

Hän otti välikapulan pois minun ostosten jälkeen, ja alkoi laittamaan takanani tulevan naisen ostoksia minulle.

ap.

Vierailija
13/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Ja sä haaveilet siitä täällä av:lla.

Vierailija
14/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla edes mitään kapulaa? Vain joku jäätynyt katkis.

Näin minäkin ajattelin aluksi. Ensin ärsyynnyin takanani tulevalle naiselle, että jos kerran minä unohdin kapulan, niin eikö hänkään muka hoksannut kapulan puuttumista. Hyvä etten sanonut että saitko hyvän mielen:)

Sitten muistin että 100% varmasti laitoin kapulan. Siirsin oikein ostoksia eteenpäin kapulalla, että takana tulevalle tuli enemmän tilaa hihnalle.

ap.

Vierailija
15/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus väsyneenä luullut kurkkua kapulaksi jos on ollut saman suuntaisesti kuin kapula yleensä on. Joskus päin vastoin. Joskus olen töiden jälkeen teititellyt pankkiautomaattia väsyneenä. Sellaista se on kun tekee 11-12 tuntia rutiinisti saman toistoa.

Vierailija
16/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan häkeltyi sinun komeudesta. Kokeileppa ens kerralla uudestaan, tekeekö samoin.

Vierailija
17/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ottamaan yhteyttä Iltalehteen pikimmiten.

Vierailija
18/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon joskus väsyneenä luullut kurkkua kapulaksi jos on ollut saman suuntaisesti kuin kapula yleensä on. Joskus päin vastoin. Joskus olen töiden jälkeen teititellyt pankkiautomaattia väsyneenä. Sellaista se on kun tekee 11-12 tuntia rutiinisti saman toistoa.

En oikein tiedä miksi, mutta tuo nauratti minua ihan hillittömästi :D

Vierailija
19/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisenakin hetkenä kaupassa saattaa olla tilanne, että myyjä on työssään "viimeisillä voimillaan". 

Nöin joulun alla kassoilla paukutettaan pitkiä vuoroja ja paljon töitä. Tarkkuus herpaantuu helposti jossain vaiheessa.

Itse olen asiakkaana yrittänyt mennä (väsyneenä työpäivän jälkeen) maksamaan minua edeltävän asiakkaan ostoksia.

Vierailija
20/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä miksi, mutta tuo nauratti minua ihan hillittömästi :D

Hinkkaa kapulaa skanneriin, hetki käyn punnitsemassa. 😒

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme