Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

perheenisän läheisyyden kaipuu iskee taas jouluna erityisesti

haaveilija
21.12.2018 |

vaimon kanssa ei juuri yhteistä muuta kuin lapset, ehkä sen kerran pikaisen juhlatoimituksen saa viikon aikana, mutta puhettakaan että oltaisiin vierekkäin sängyssä useamman kerran ja nautittaisiin toisistamme. Mites muut miehet pääsette tästä ohi?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turtumalla. Ja sulla sentään on kerran viikossa juhlapäivä, meillä ei edes kerran kuussa

Vierailija
2/53 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilija kirjoitti:

vaimon kanssa ei juuri yhteistä muuta kuin lapset, ehkä sen kerran pikaisen juhlatoimituksen saa viikon aikana, mutta puhettakaan että oltaisiin vierekkäin sängyssä useamman kerran ja nautittaisiin toisistamme. Mites muut miehet pääsette tästä ohi?

Seksiä viimeksi elo-syyskuun vaihteessa. Sitä edelsi pitkä keskustelu parisuhteesta, seksistä ja kaikesta.

Vaimo antoi "listan" asioista, joita minun pitää huomioida ja joihin minun pitää panostaa.

Minä toivoin, että hän panostaisi läheisyyteen, seksiin ja kumppanuuteen. Olisi aloitteellinen ja omalta osaltaan panostaisi seksiin ja läheisyyteen.

Voin kyllä itse sanoa tehneeni kaiken mitä hän pyysi ja enemmän. Hän jatkoi kuten ennenkin.

Teki kerran aloitteen sen keskustelun jälkeen. Parin päivän päästä.

Keskustelussa sanoin, että voin katsoa ja panostaa täydellä vuoden loppuun asti ja katsoa mitä tulee.

Vuosi jo kohta lopussa. Taitaa ero olla edessä.

En ymmärrä miksi toinen lupaa ja sanoo haluavansa panostaa suhteeseen. Teot sitten aivan jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, täällä nainen jolle miehen penis tärkeintö. Tarviin sitä siis ihan oikeasti vähintään 2-3 krt viikossa. Seksiasut käytössä.,nautin ja vaadin. Kerron mitö haluan. Ja teen toisen hulluksi. Kiimasta. Osaan nämä jutut. Koska Kiima. Koska naisen vaisto. Mieheni palvoo minua. Joo. Tiedän arvoni.

Vierailija
4/53 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please.?miten voi olla totta?

Vierailija
5/53 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, täällä nainen jolle miehen penis tärkeintö. Tarviin sitä siis ihan oikeasti vähintään 2-3 krt viikossa. Seksiasut käytössä.,nautin ja vaadin. Kerron mitö haluan. Ja teen toisen hulluksi. Kiimasta. Osaan nämä jutut. Koska Kiima. Koska naisen vaisto. Mieheni palvoo minua. Joo. Tiedän arvoni.

Arvosi ei kovin korkea ole. Läheisyyttä kaipaava ihminen haluaa ehkä muutakin kuin kiimaansa jauhavan kanan. N40

Vierailija
6/53 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haaveilija kirjoitti:

Seksiä viimeksi elo-syyskuun vaihteessa. Sitä edelsi pitkä keskustelu parisuhteesta, seksistä ja kaikesta.

Vaimo antoi "listan" asioista, joita minun pitää huomioida ja joihin minun pitää panostaa.

Minä toivoin, että hän panostaisi läheisyyteen, seksiin ja kumppanuuteen. Olisi aloitteellinen ja omalta osaltaan panostaisi seksiin ja läheisyyteen.

Voin kyllä itse sanoa tehneeni kaiken mitä hän pyysi ja enemmän. Hän jatkoi kuten ennenkin.

Keskustelussa sanoin, että voin katsoa ja panostaa täydellä vuoden loppuun asti ja katsoa mitä tulee.

En ymmärrä miksi toinen lupaa ja sanoo haluavansa panostaa suhteeseen. Teot sitten aivan jotain muuta.

Olisiko aihetta epäillä narsismia?

Vierailija
7/53 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haaveilija kirjoitti:

Olisiko aihetta epäillä narsismia?

Minun vai vaimon?

En minä hänessä näe ainakaan narsismia.

Vierailija
8/53 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla ei välttämättä vaan ole haluja. Ei ne halua penistä, eivät tiedä mikä kiihottaa ja ne kokee seksin pelkkänä pakkona. Niin oli mullakin 15v avioliiton aikana. Sain orgasmeja kyllä, mutten kiihottunut miehestä vaan omista fantasioista. Ärsytti, kun mies halusi seksiä. Aina mietin, että onhan sitä nyt muutakin tärkeempää tekemistä. Jos seksistä ei saa mitään, niin ei sitä haluakaan. Tai jos ei ole oppinut siitä nauttimaan.

Sitten tuli ero ja kaikki muuttui. Tapasin miehen, jota halusin ja voi luoja, kuinka erilaista seksi voi olla. Tunti on liian lyhyt aika, yleensä aina menee pari tuntia. Ja yleensä mies saa kaksi kertaa. Ja nyt otan suihin, koska olen rakastuntu mieheni penikseen, palvon sitä, se on ihana. Orgasmeja tulee ja menee, ihan villiä touhua. 

Valitettavasti ero voi olla ainoa ratkaisu näihin ongelmiin. Ja olen sitä mieltä, että yleensä miehiä syyllistetään liikaa, että on vaan seksi mielessä. Nyt kun itse olen saanut ihanaa seksiä, niin se ON mielessä kokoajan. Jos mies kärsii seksin puutteesta, niin ihan varmasti se puute kalvaa mieltä kokoajan. 

N49

Vierailija
9/53 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turtumalla. Ja sulla sentään on kerran viikossa juhlapäivä, meillä ei edes kerran kuussa

ehkäpä teen työtä (lapset & taloutta) sen eteen enemmän kuin sinä...lisäksi hoidan vaimon vaikken itse saa. ja niistä aloitteista 98% ja aloitteita on joka toinen päivä...enää ei jaksa joka toinen päivä kun 100% tyrmäys.

Vierailija
10/53 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla naisilla ei välttämättä vaan ole haluja. Ei ne halua penistä, eivät tiedä mikä kiihottaa ja ne kokee seksin pelkkänä pakkona. Niin oli mullakin 15v avioliiton aikana. Sain orgasmeja kyllä, mutten kiihottunut miehestä vaan omista fantasioista. Ärsytti, kun mies halusi seksiä. Aina mietin, että onhan sitä nyt muutakin tärkeempää tekemistä. Jos seksistä ei saa mitään, niin ei sitä haluakaan. Tai jos ei ole oppinut siitä nauttimaan.

Sitten tuli ero ja kaikki muuttui. Tapasin miehen, jota halusin ja voi luoja, kuinka erilaista seksi voi olla. Tunti on liian lyhyt aika, yleensä aina menee pari tuntia. Ja yleensä mies saa kaksi kertaa. Ja nyt otan suihin, koska olen rakastuntu mieheni penikseen, palvon sitä, se on ihana. Orgasmeja tulee ja menee, ihan villiä touhua. 

Valitettavasti ero voi olla ainoa ratkaisu näihin ongelmiin. Ja olen sitä mieltä, että yleensä miehiä syyllistetään liikaa, että on vaan seksi mielessä. Nyt kun itse olen saanut ihanaa seksiä, niin se ON mielessä kokoajan. Jos mies kärsii seksin puutteesta, niin ihan varmasti se puute kalvaa mieltä kokoajan. 

N49

järjestään kun lukee näitä naisten "tapasin miehen ja taivas kun kaikki muuttui" juttuja mikä hittolainen siinä kunnollisessa edellisessä miehessä on vikana kun häntä haluttaa ja sua ei...ilmeiesti naisten yleinen vaiva että pitäs olla toisenlainen kun entinen kypsyttää

Vierailija
11/53 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että edellinen mies ei ollut kunnollinen ja vuosien mittaan tulee liikaa kaikkea ongelmaa ja selvittämättömiä asioita. Erosin muiden syiden takia, kun seksin. Nykyinen mies on ystävällinen ja huomaavainen ja meillä vaan kaikki on helpompaa. Siksi.

N49

Vierailija
12/53 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikilla naisilla ei välttämättä vaan ole haluja" "Muuta tärkeämpää tekemistä" jne. "mies ärsytti"

Mutta tämäkin tilanne muuttui heti, kun vaimo sai toisen miehen? Kyse ei siis ollut naisen haluttumuudesta vaan väärästä miehestä ja haluttomuudesta tätä kyseistä miestä kohtaan.

Veikkaan, että mies yritti kyllä huomioda sinua yms. tuloksetta.

Vierailija
13/53 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies oli ilkeä ja epäreilu. Viimeiset vuodet oli henkisesti niin rankkoja mulle ja eropäätös oli todella raskas. 

Halusin tuoda keskusteluun sitä kulmaa, että naisilla EI niitä haluja välttämättä ole samanlailla, kuin miehillä. Tai sitten se vaatii oikean kumppanin ja tietynlaisen oivalluksen, miten ihanaa seksi voikaan olla.

Kyllä, minulla oli kyse haluttomuudesta ex miestä kohtaan.

N49

Vierailija
14/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkyllä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkäpä teen työtä (lapset & taloutta) sen eteen enemmän kuin sinä...lisäksi hoidan vaimon vaikken itse saa. ja niistä aloitteista 98% ja aloitteita on joka toinen päivä...enää ei jaksa joka toinen päivä kun 100% tyrmäys.

Niiden jatkuvien torjuntojen takia nimenomaan turtunut olenkin, yrittänyt leperrellä, olla huomaavainen, kehua toista joka käänteessä, tuonut leivän pöytään, hoitanut lapset, jättänyt viinat, tupakat, ollut vain perhettä varten, käytännössä hoitanut itse siivoamiset, juoksevat asiat jne. Saatana, jotkut makaavat sohvalla tekemättä mitään, välillä toki voi kaljalla käydä ja seksiä saa kotona silti

Vierailija
15/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kerran viikossa ja valitat?

Vierailija
16/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Just sama juttu meilläkin. Seksiä, haleja ja huomiota ei saa vaimolta kuin harvakseltaan. Ja se vähäkin pitää melkein kerjätä. Pidän itsestäni huolta, teen kotitöitä, remontoin, pilkon puut, hoidan autojutut, yms. Kehun vaimoa, koetan ottaa huomioon makkarin puolella ja muutenkin. Olla läsnä ja silleen. Joskus tuntuu että oon opettanu vaimon liian hyvälle. Ei 22 avioliittovuoden jälkeen jaksa AINA olla jännä, spontaani, salaperäinen ja mielenkiintoinen yms. tyyppi. Varsinkin kun vaimo ei tunnu panostavan yhtään meidän parisuhteeseen. Yritän kumminkin olla hyvä aviomies ja isä. Joskus vaan on raskasta yksipuolisesti pitää parisuhdetta yllä. Oon yrittäny puhua asiasta useasti. Se vaan on ajanhukkaa jos toinen ei halua keskustella asiasta. Ois vaan kiva saada ees joskus vaimolta hemmottelua ja huomiota.

Vierailija
17/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Just sama juttu meilläkin. Seksiä, haleja ja huomiota ei saa vaimolta kuin harvakseltaan. Ja se vähäkin pitää melkein kerjätä. Pidän itsestäni huolta, teen kotitöitä, remontoin, pilkon puut, hoidan autojutut, yms. Kehun vaimoa, koetan ottaa huomioon makkarin puolella ja muutenkin. Olla läsnä ja silleen. Joskus tuntuu että oon opettanu vaimon liian hyvälle. Ei 22 avioliittovuoden jälkeen jaksa AINA olla jännä, spontaani, salaperäinen ja mielenkiintoinen yms. tyyppi. Varsinkin kun vaimo ei tunnu panostavan yhtään meidän parisuhteeseen. Yritän kumminkin olla hyvä aviomies ja isä. Joskus vaan on raskasta yksipuolisesti pitää parisuhdetta yllä. Oon yrittäny puhua asiasta useasti. Se vaan on ajanhukkaa jos toinen ei halua keskustella asiasta. Ois vaan kiva saada ees joskus vaimolta hemmottelua ja huomiota.

Tuttu tunne. Todella tuttu.

Täälläkin joku nainen on kertonut, että eron jälkeen seksi on kiinnostanut taas uudestaan.

Olisiko ero sitten osalle naisista herätys, että parisuhteeseen, seksiin ja läheisyyteen pitää panostaa?

Kuvittelevat, että nuorena solmittu parisuhde on ikuinen johon ei tarvitse heidän panostaa...

Vierailija
18/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksittömyyteen ja hellyyden puutteeseen pitäisi tottua?

Jos ei puhe auta niin olisiko pariterapia tai seksuaaliterapia mitään?

En pysty samaistumaan tuollaisiin naisiin mitä heidän päässään liikkuu. Itse haluan seksiä paljon ja usein, mieluiten joka päivä, ja olen älyttömän hellyydenkipeä. Hyväilen ja hellin, en kyllästy siihen koskaan. Teen ihan mitä ikinä vain keksin tai rakkaani pyytää, että hän nauttii.

En tajua puheita kotitöistä "ehtona" seksiin.

Voisiko haluttomuudesta olla kyseessä joku hormonihäiriö? Kannattaisiko naisen käydä lääkärissä? Tietysti herää myös kysymys, tykkääkö nainen seksistä ylipäätään tai saako nautintoa kumppaninsa kanssa. Hyväilettekö häntä, tiedättekö, mikä saa hänet kuumaksi, annatteko orkkuja?

Jos toinen haluaa enemmän seksiä, eikö joskus voisi ihan rakkaudesta "antaakin"?

Vierailija
19/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin joku nainen on kertonut, että eron jälkeen seksi on kiinnostanut taas uudestaan.

Olisiko ero sitten osalle naisista herätys, että parisuhteeseen, seksiin ja läheisyyteen pitää panostaa?

Kuvittelevat, että nuorena solmittu parisuhde on ikuinen johon ei tarvitse heidän panostaa...

Niin tuttu tunne. Itse hoidan kaiken kotona, lapset ja kaiken muun ja palkintona väsyny ja haluton rouva. Kaikki läheisyysyritykset tulkitaan seksiyrityksinä, jotka tulee tyrmätä. Seksiä on vain silloin kun Hänen Ylhäisyytensä ilmoittaa. Ilmeisesti ero on ainut vaihtoehto? Päivä päivältä enemmin mielessä.

Vierailija
20/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuttu tunne. Itse hoidan kaiken kotona, lapset ja kaiken muun ja palkintona väsyny ja haluton rouva. Kaikki läheisyysyritykset tulkitaan seksiyrityksinä, jotka tulee tyrmätä. Seksiä on vain silloin kun Hänen Ylhäisyytensä ilmoittaa. Ilmeisesti ero on ainut vaihtoehto? Päivä päivältä enemmin mielessä.

Anteeksi, pakko kysyä, mutta oletko sattumalta minä? Ainakin olisin voinut sanasta sanaan tuon kirjoittaa.