Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

perheenisän läheisyyden kaipuu iskee taas jouluna erityisesti

haaveilija
21.12.2018 |

vaimon kanssa ei juuri yhteistä muuta kuin lapset, ehkä sen kerran pikaisen juhlatoimituksen saa viikon aikana, mutta puhettakaan että oltaisiin vierekkäin sängyssä useamman kerran ja nautittaisiin toisistamme. Mites muut miehet pääsette tästä ohi?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Just sama juttu meilläkin. Seksiä, haleja ja huomiota ei saa vaimolta kuin harvakseltaan. Ja se vähäkin pitää melkein kerjätä. Pidän itsestäni huolta, teen kotitöitä, remontoin, pilkon puut, hoidan autojutut, yms. Kehun vaimoa, koetan ottaa huomioon makkarin puolella ja muutenkin. Olla läsnä ja silleen. Joskus tuntuu että oon opettanu vaimon liian hyvälle. Ei 22 avioliittovuoden jälkeen jaksa AINA olla jännä, spontaani, salaperäinen ja mielenkiintoinen yms. tyyppi. Varsinkin kun vaimo ei tunnu panostavan yhtään meidän parisuhteeseen. Yritän kumminkin olla hyvä aviomies ja isä. Joskus vaan on raskasta yksipuolisesti pitää parisuhdetta yllä. Oon yrittäny puhua asiasta useasti. Se vaan on ajanhukkaa jos toinen ei halua keskustella asiasta. Ois vaan kiva saada ees joskus vaimolta hemmottelua ja huomiota.

Tuttu tunne. Todella tuttu.

Täälläkin joku nainen on kertonut, että eron jälkeen seksi on kiinnostanut taas uudestaan.

Olisiko ero sitten osalle naisista herätys, että parisuhteeseen, seksiin ja läheisyyteen pitää panostaa?

Kuvittelevat, että nuorena solmittu parisuhde on ikuinen johon ei tarvitse heidän panostaa...

Niin tuttu tunne. Itse hoidan kaiken kotona, lapset ja kaiken muun ja palkintona väsyny ja haluton rouva. Kaikki läheisyysyritykset tulkitaan seksiyrityksinä, jotka tulee tyrmätä. Seksiä on vain silloin kun Hänen Ylhäisyytensä ilmoittaa. Ilmeisesti ero on ainut vaihtoehto? Päivä päivältä enemmin mielessä.

Anteeksi, pakko kysyä, mutta oletko sattumalta minä? Ainakin olisin voinut sanasta sanaan tuon kirjoittaa.

Ilmeisesti meitä on useampi samassa veneessä. Kaiken kruunaa myös se että jos yrität asiasta keskustella niin toinen saa kauhean raivokohtauksen. Ehkä olen ansainnutkin tämän olemalla liian kiltti ja myötäilemällä asioita.

Tietysti asiaan voi vaikuttaa nykyajan naisten feminiinisyys, jossa minä, minä ja minä ensin, sitten vasta muut mahdolliset muttei oma mies. Mihinpä sitä miestä enään tarvitaan kun lapset on saatu siitettyä.

Vierailija
22/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Just sama juttu meilläkin. Seksiä, haleja ja huomiota ei saa vaimolta kuin harvakseltaan. Ja se vähäkin pitää melkein kerjätä. Pidän itsestäni huolta, teen kotitöitä, remontoin, pilkon puut, hoidan autojutut, yms. Kehun vaimoa, koetan ottaa huomioon makkarin puolella ja muutenkin. Olla läsnä ja silleen. Joskus tuntuu että oon opettanu vaimon liian hyvälle. Ei 22 avioliittovuoden jälkeen jaksa AINA olla jännä, spontaani, salaperäinen ja mielenkiintoinen yms. tyyppi. Varsinkin kun vaimo ei tunnu panostavan yhtään meidän parisuhteeseen. Yritän kumminkin olla hyvä aviomies ja isä. Joskus vaan on raskasta yksipuolisesti pitää parisuhdetta yllä. Oon yrittäny puhua asiasta useasti. Se vaan on ajanhukkaa jos toinen ei halua keskustella asiasta. Ois vaan kiva saada ees joskus vaimolta hemmottelua ja huomiota.

Täälläkin joku nainen on kertonut, että eron jälkeen seksi on kiinnostanut taas uudestaan.

Olisiko ero sitten osalle naisista herätys, että parisuhteeseen, seksiin ja läheisyyteen pitää panostaa?

Kuvittelevat, että nuorena solmittu parisuhde on ikuinen johon ei tarvitse heidän panostaa...

Niin tuttu tunne. Itse hoidan kaiken kotona, lapset ja kaiken muun ja palkintona väsyny ja haluton rouva. Kaikki läheisyysyritykset tulkitaan seksiyrityksinä, jotka tulee tyrmätä. Seksiä on vain silloin kun Hänen Ylhäisyytensä ilmoittaa. Ilmeisesti ero on ainut vaihtoehto? Päivä päivältä enemmin mielessä.

Anteeksi, pakko kysyä, mutta oletko sattumalta minä? Ainakin olisin voinut sanasta sanaan tuon kirjoittaa.

Ilmeisesti meitä on useampi samassa veneessä. Kaiken kruunaa myös se että jos yrität asiasta keskustella niin toinen saa kauhean raivokohtauksen. Ehkä olen ansainnutkin tämän olemalla liian kiltti ja myötäilemällä asioita.

Tietysti asiaan voi vaikuttaa nykyajan naisten feminiinisyys, jossa minä, minä ja minä ensin, sitten vasta muut mahdolliset muttei oma mies. Mihinpä sitä miestä enään tarvitaan kun lapset on saatu siitettyä.

Välillä tuntui, että olen niin yksin omassa parisuhteessa ja oma parisuhde on jotenkin poikkeuksellinen. "Onneksi" meitä samassa tilanteessa olevia miehiä on muitakin.

Niin samastuin teidän parin miehen kirjoituksiin täällä.

Tuttua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne. T. Haluttoman miehen vaimo, seksiä viimeksi kesällä 2017

Vierailija
24/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu tänne. T. Haluttoman miehen vaimo, seksiä viimeksi kesällä 2017

Kenelle meistä tuo on osoitettu, voi jonoa kertyä oven taa?

Niin, ja vakavasti ottaen, voimia ja pahoittelut tilanteestas

Vierailija
25/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri kuten minulla, ei jouluna, juhannuksena, lomilla, hotellissa, viikonloppuina, ei juuri koskaan kiinnostanut muuten kuin ehkä sitten huonenna illalla, joka ei sitten koskaan toteutunut. 43 vuotta odotin tilanteen muuttuvan paremmaksi. Ei muuttunut. Hommasin rakastajattaren ja sillä hoidan tarpeeni kerran viikossa. Suosittelen. Niin, muuten menee vaimoni kanssa hyvin, 3 lasta tehty, koulutettu ja saatu aikuiseksi. Kun toinen vaan ei tykkää koskettamisesta ja läheisyydestä, niin mitäs teet.😬

Vierailija
26/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä samoin viimeksi heinäkuussa 2017. Ei myöskään ainoatakaan halausta, suukkoa tai suudelmaa. T. Vaimo

Vierailija
27/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex mies oli ilkeä ja epäreilu. Viimeiset vuodet oli henkisesti niin rankkoja mulle ja eropäätös oli todella raskas. 

Halusin tuoda keskusteluun sitä kulmaa, että naisilla EI niitä haluja välttämättä ole samanlailla, kuin miehillä. Tai sitten se vaatii oikean kumppanin ja tietynlaisen oivalluksen, miten ihanaa seksi voikaan olla.

Kyllä, minulla oli kyse haluttomuudesta ex miestä kohtaan.

N49

Arvostan aivoimuuttasi ja rehtiä kommentointia,, itsekin olen kovasti miettinyt, että miksi puolison haluttomuus tuntuu olevan usean kollegoitteni arkea. Yhtälailla niin miesten, kuin naisten puoleen. Ehkä se mielten kohtaamattomuus, lapsiarki, eri intressit ja yhteisen ajan puute vieroittaa meitä toisistamme,, Miehen halut ovat korkealla mutta turhautuminen ja pettymys käsillä, kun se nautinto on suuren työn takana ja ”harvinaista”. Tottahan se on, että meidän halut on niin erilaisia +omat fantasiat, läheisyyden tarpeet, yhteys, tunteiden tulkinta,, mitä muuta saisi vielä toivoa?? Veljet tsemiä teille ja virtaa tarpomiseen!

Vierailija
28/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tää miehen elämä näkyy olevan. Kaikkeni oon yrittänyt. Mutta vaimoa ei vaan kiinnosta. Paskammarjat, vaikka tienaan leipää pöytään, tekisin vaikka kaikki kotityöt ja yrittäisin miten paljon. Tulos plus miinus nolla. Tässä oon ja ootan ihmettä tapahtuvaksi. En aio kumminkaan erota. Painan vaan pääni alas ja otan vastaan mitä elämä antaa.

Vierailija
29/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista luettavaa. Miksi luoja ei luonut naisista yhtä lailla seksiä haluavia ja seksistä nauttivia? Per...le kun nainen vaan EI SAA orgasmia ollenkaan helposti. Väsyyhän sitä yrittämään ja turhauttaa kaikki.  Ja sitten mies runkkaa netissä kaikenmaailman kauniille naisille, niin ei todellakaan auta asiaa.

Vierailija
30/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni taas käytännössä yksinhuoltajana, täysin seksittömästä liitosta eronneena nelikymppisenä äitinä tuntuu etten kestä tätä puutetta.

Minulle ei ole koskaan auennut, miksi aina naisten haluista puhuttaessa/kirjoittaessa kyseessä on haluttomuus.

Milloin puhutaan siitä, että terve nainen todellakin tarvitsee ja kaipaa pitkiä ja syviä ja väliin rajumpiakin yhdyntöjä sekä orgasmeja?

Minä antaisin vaikka toisen käteni jos löytyisi mies joka nuolee ja myös panee usein ja kunnolla... Jos ei päivittäin ehdi tai jaksa niin kuitenkin edes joka toinen tai kolmas päivä.

Miehinen tarve seksiin ymmärretään aina, mutta minä koen tarpeen kertoa jopa nimettömänä että en ole mikään halpa kevytkenkäinen baarivosu tai nymfomaani vaan aivan tavallinen kunnollinen nainen ja äiti.

En tiedä mikä muilla naisilla on vialla tai mikä minussa. Mutta ongelmahan tämä erilaisuus minullekin on.

Vierailija
31/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi teen itse työni ja lastenhoidon lisäksi tämän talon kaikki hommat, paitsi osa jää huonommalle kun en osaa. Kateeksi käy kyllä lukea täällä puutteessa ja kaikesta hommasta väsyksissä noista onnennaisista, joita omat halukkaat miehet passaa ja auttaa ja joilla on mies siinä ilona ja turvana päivin ja öin...

Vierailija
32/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinja kirjoitti:

Itsestäni taas käytännössä yksinhuoltajana, täysin seksittömästä liitosta eronneena nelikymppisenä äitinä tuntuu etten kestä tätä puutetta.

Minulle ei ole koskaan auennut, miksi aina naisten haluista puhuttaessa/kirjoittaessa kyseessä on haluttomuus.

Milloin puhutaan siitä, että terve nainen todellakin tarvitsee ja kaipaa pitkiä ja syviä ja väliin rajumpiakin yhdyntöjä sekä orgasmeja?

Minä antaisin vaikka toisen käteni jos löytyisi mies joka nuolee ja myös panee usein ja kunnolla... Jos ei päivittäin ehdi tai jaksa niin kuitenkin edes joka toinen tai kolmas päivä.

Miehinen tarve seksiin ymmärretään aina, mutta minä koen tarpeen kertoa jopa nimettömänä että en ole mikään halpa kevytkenkäinen baarivosu tai nymfomaani vaan aivan tavallinen kunnollinen nainen ja äiti.

En tiedä mikä muilla naisilla on vialla tai mikä minussa. Mutta ongelmahan tämä erilaisuus minullekin on.

Kyllä. Mä kaipaan niin sitä aivot pellolle nussimista. Mut ei, miestä ei kiinnosta.

Vierailija
33/53 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, että naisen haluttomuus on useammin otsikoissa vaikka toki haluttomia miehiäkin on.

Yhtä tärkeä aihe tuo miehenkin haluttomuus parisuhteessa on.

Onkohan olemassa tutkittua tietoa, että kumman haluttomuus on yleisempää parisuhteissa?

Vierailija
34/53 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi surullista luettavaa. Miksi luoja ei luonut naisista yhtä lailla seksiä haluavia ja seksistä nauttivia? Per...le kun nainen vaan EI SAA orgasmia ollenkaan helposti. Väsyyhän sitä yrittämään ja turhauttaa kaikki.  Ja sitten mies runkkaa netissä kaikenmaailman kauniille naisille, niin ei todellakaan auta asiaa.

Kyllä luoja loi jotkut meistä niin kiimaisiksi ettei ole tottakaan.

Rakastan seksiä, haluan sitä, nautin siitä.

En saa helposti tai nopeasti ja naidessa en lainkaan, mutta tuntuuhan se niin hyvältä että taju lähtee.

Parhaimmillaan oli lomalla pari peräkkäistä päivää, jolloin seksiä oli kuusi tuntia päivässä. Kertonee jotain.

Täällä on monesti outoja yleistyksiä mitä "kaikki naiset". Kyllä totuus on, että meitä himokkaita naisia on olemassa, toisaalta myös haluttomia miehiä.

Voi kun osuisikin ne halukkaat yhteen. Näyttää siltä, että usein yhdessä on tässä suhteessa aivan eripariset ihmiset. :(

Vierailija
35/53 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinja kirjoitti:

Sen lisäksi teen itse työni ja lastenhoidon lisäksi tämän talon kaikki hommat, paitsi osa jää huonommalle kun en osaa. Kateeksi käy kyllä lukea täällä puutteessa ja kaikesta hommasta väsyksissä noista onnennaisista, joita omat halukkaat miehet passaa ja auttaa ja joilla on mies siinä ilona ja turvana päivin ja öin...

,,huojentavaa kuulla, että sitä halukkuutta onkin oikeasti olemassa ja intoa keskittyä myös siihen toiseen osapuoleen. Toisaalta, erittäin surullista, että sä olet tuossa tilanteessa, ilman miestä :/ - ei mee tasan nää kuviot sulla, eikä mulla! Paljon tsemiä ja sua ajatellen,, 😊

Vierailija
36/53 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinja kirjoitti:

No tommosesta naisesta aika moni mies vaan unelmoi. Olis tyytyväinen kun on aina läheisyyttä ja toinen antaa huomiota niin päivittäisessä elämässä kuin seksissä.

Ja ei tarvis aina olla se aloitteen tekijä ... mut se on kyllä jo paljon vaadittu :)

Vierailija
37/53 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä vaihtaisin naista jos toisella ei seksi kiinnostas tai varsinki jos ois pakko olla esim lasten takia niin menisin vieraisiin

M30

Vierailija
38/53 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä vaihtaisin naista jos toisella ei seksi kiinnostas tai varsinki jos ois pakko olla esim lasten takia niin menisin vieraisiin

M30

Tiedätkö miten moneen asiaan sitä itsekin on ajatellut tuon saman "minä kyllä sitä ja sitä jos"?

Ehkä sitä on niin kirkasotsaista niin kirkasotsaista että, mutta periaatteen miehenä sitä ei vieraissa juosta.

Sitä paitsi, näin aikuisten maailmassa seksi ja läheisyys on vain yksi, vaikkakin iso osa, elämää. Miten minä lapsille selittäisin että iskä pistää perheen hajalle, kun äiskä ei anna isille seksiä?

Sinänsä kornia että suhteen alkutaipaleella naiselle ei riittänyt seksi minun kanssa, vaan piti lähteä kapakoista ties kuinka monen matkaan, ja nyt ei kerran kuussakaan kiinnosta

Vierailija
39/53 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Tiedätkö miten moneen asiaan sitä itsekin on ajatellut tuon saman "minä kyllä sitä ja sitä jos"?

Ehkä sitä on niin kirkasotsaista niin kirkasotsaista että, mutta periaatteen miehenä sitä ei vieraissa juosta.

Sitä paitsi, näin aikuisten maailmassa seksi ja läheisyys on vain yksi, vaikkakin iso osa, elämää. Miten minä lapsille selittäisin että iskä pistää perheen hajalle, kun äiskä ei anna isille seksiä?

Sinänsä kornia että suhteen alkutaipaleella naiselle ei riittänyt seksi minun kanssa, vaan piti lähteä kapakoista ties kuinka monen matkaan, ja nyt ei kerran kuussakaan kiinnosta

Tosiaan näin aikuisten maailmassa lapset yllättävästi näkee ja huomaa kun vanhemmilla huono olla ja kun homma ei toimi (kokemuksesta vaikka ei oma lapsi) ... toki jos pää jaksaa vielä yrittää niin hyvä niin, mut yleensä se ei vaan siitä ainakaan helposti parane jos tilanne on jo huono.

Vierailija
40/53 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa perheenäitinä seksiä enää tänä vuonna. Mies ilmoitti, että ensi vuonna seuraavan kerran.

N44