Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

perheenisän läheisyyden kaipuu iskee taas jouluna erityisesti

haaveilija
21.12.2018 |

vaimon kanssa ei juuri yhteistä muuta kuin lapset, ehkä sen kerran pikaisen juhlatoimituksen saa viikon aikana, mutta puhettakaan että oltaisiin vierekkäin sängyssä useamman kerran ja nautittaisiin toisistamme. Mites muut miehet pääsette tästä ohi?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa perheenäitinä seksiä enää tänä vuonna. Mies ilmoitti, että ensi vuonna seuraavan kerran.

N44

Mikä ihmisiä vaivaa, jos ei toisesta haluta pitää huolta (ja suhteesta) .... huoh

Vierailija
42/53 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi jäädä konvehtirasiaan tänä jouluna. Katsotaan ensi jouluna osuuko kohdalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään saa, känni päälle

Vierailija
44/53 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, täällä nainen jolle miehen penis tärkeintö. Tarviin sitä siis ihan oikeasti vähintään 2-3 krt viikossa. Seksiasut käytössä.,nautin ja vaadin. Kerron mitö haluan. Ja teen toisen hulluksi. Kiimasta. Osaan nämä jutut. Koska Kiima. Koska naisen vaisto. Mieheni palvoo minua. Joo. Tiedän arvoni.

kaltaisiasi on prossa väestöstä, ylistää saat itseäsi mutta ei suurin osa naisita muutu koskaan kaltaisiksesi.

Vierailija
45/53 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinja kirjoitti:

Itsestäni taas käytännössä yksinhuoltajana, täysin seksittömästä liitosta eronneena nelikymppisenä äitinä tuntuu etten kestä tätä puutetta.

Minulle ei ole koskaan auennut, miksi aina naisten haluista puhuttaessa/kirjoittaessa kyseessä on haluttomuus.

Milloin puhutaan siitä, että terve nainen todellakin tarvitsee ja kaipaa pitkiä ja syviä ja väliin rajumpiakin yhdyntöjä sekä orgasmeja?

Minä antaisin vaikka toisen käteni jos löytyisi mies joka nuolee ja myös panee usein ja kunnolla... Jos ei päivittäin ehdi tai jaksa niin kuitenkin edes joka toinen tai kolmas päivä.

Miehinen tarve seksiin ymmärretään aina, mutta minä koen tarpeen kertoa jopa nimettömänä että en ole mikään halpa kevytkenkäinen baarivosu tai nymfomaani vaan aivan tavallinen kunnollinen nainen ja äiti.

En tiedä mikä muilla naisilla on vialla tai mikä minussa. Mutta ongelmahan tämä erilaisuus minullekin on.

Et ole vialla. Minä olen naimisissa ja olen aina halunnut seksiä ja paljon ja nimenomaan oman mieheni kanssa. Saan sitä helpommin mitä useammin saan seksiä. Seksi on joka päivä mielessä ja haluan ja tarvitsen sitä ja en saa koskaan tarpeeksi mieheni kosketuksesta. Kuukautiset on tuskaa. Ennemmin mies väsyy kuin minä.

Nviisikymppinen

Vierailija
46/53 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin mies on vakaasti sitä mieltä että hän on tehnyt kaikkensa. Todellisuudessa 12 vuoden liiton aikana on kantanut lapsista vastuun ehkä 20 prosenttisesti. Minä hoidin ja kasvatin ja järjestin. Kotona ei tehnyt juuri mitään ja kaikenlisäksi mm. pissasi lattialle vaikka minä olisin juuri kuurannut koko vessan. Minusta yksi hyvä esimerkki siitä, miten puoliso ei kunnioita toisen tekemää työtä yhtään, hänestä asiasta huomautus oli nalkuttamista.

Kertaakaan ei vienyt minua mihinkään esim. matkalle. 12 vuotta on kuitenkin pitkä aika... Illanvietot oli aina miehen ja kaveriensa välisiä, minun kanssa illanvietot ei kiinnostaneet. Minä kosin (virhe). Minä ostin oman sormuksenkin. Minä vein matkalle. Minä järjestin lapsivapaata. Mies murjotti. Oli väsynyt. Jätti laskuja maksamatta. Tapaili toisia naisia.

Kun minä lakkasin haluamasta sängyssä, se oli miehelle maailman kahdeksas ihme. Koska hänhän teki kaikkensa ja minä vain kiusasin häntä....

Tosi vaikea kuvitella tilannetta missä nainen ei halua, vaikka mies oikeasti tekee kaikkensa. Tulee mieleen vaan että nainen on sitten jo alunalkaen ehkä mennyt kimppaan vääristä syistä, eikä ole miestä koskaan halunnutkaan/ rakastanutkaan. Tai sitten on oikeasti joku masennus tms päällä.

Minä ainakin tasan olisin halunnut, ellei mies olisi sitä puolta minusta tappanut totaalisesti. Lopulta halusin kaikkia muita paitsi häntä. Kun tarpeeksi monta kertaa pettyy niin kyllä se rakkaus ja himo kuolee lopulta. No sanomattakin selvää että miehellä oli myös oman elämän ongelmia ja mm. lapsuudentraumoja jotka vaikutti käytökseensä. Ei vaan suostunut niitä silloin käsittelemään ja tunnustamaan.

Vierailija
47/53 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä vaihtaisin naista jos toisella ei seksi kiinnostas tai varsinki jos ois pakko olla esim lasten takia niin menisin vieraisiin

M30

Tiedätkö miten moneen asiaan sitä itsekin on ajatellut tuon saman "minä kyllä sitä ja sitä jos"?

Ehkä sitä on niin kirkasotsaista niin kirkasotsaista että, mutta periaatteen miehenä sitä ei vieraissa juosta.

Sitä paitsi, näin aikuisten maailmassa seksi ja läheisyys on vain yksi, vaikkakin iso osa, elämää. Miten minä lapsille selittäisin että iskä pistää perheen hajalle, kun äiskä ei anna isille seksiä?

Sinänsä kornia että suhteen alkutaipaleella naiselle ei riittänyt seksi minun kanssa, vaan piti lähteä kapakoista ties kuinka monen matkaan, ja nyt ei kerran kuussakaan kiinnosta

Osa naisista kyllästyy samaan kumppaniin muita nopeammin? Kun oma himo hiipuu, ei ole motivaatiota tuottaa nautintoa toisellekaan? Tietoista tai tiedostomatonta suhteen sabotointia, jotta ero ja uusi ihanuus sitten alkaisi? Olen mies, ei koske omaa suhdetta. Hyvän ystävän suhteita seuranneena...

Vierailija
48/53 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jutun 31 kirjoittajalle mahtaisi jono muodostua jos ilmottaisit ett halukkaat ehdokkaat sinne käymään..

Kyllä tuollainen puoliso ois aika unelmaa tällaiselle äijälle joka kärvistelee harvakseltaan saavassa liitossa..

Ei kotitöiden tekeminen kyllä auta yhtään eikä se etten juo en kule baareissa vaan duunaan kotona millon mitäkin ..enkä makaa sohvalla sen toki teen ett pidän kunnostani huolen ..ei oo ylipainoo nuoleminen ois juhlaa ja muukin hellittely ja saati sitten kun sais itekkin kalulle imutusta ...kyllä niitä seksihetkiä löytyis jos ne halut kohtaa ja molemmat haluu vaikka on muksujakin..

Mutt tsemppiä kaikille joilla ei halut kohtaa

Vierailija
49/53 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Kertaakaan ei vienyt minua mihinkään esim. matkalle. 12 vuotta on kuitenkin pitkä aika... Illanvietot oli aina miehen ja kaveriensa välisiä, minun kanssa illanvietot ei kiinnostaneet. Minä kosin (virhe). Minä ostin oman sormuksenkin. Minä vein matkalle. Minä järjestin lapsivapaata. Mies murjotti. Oli väsynyt. Jätti laskuja maksamatta. Tapaili toisia naisia.

Jösses, no on meitä onneksi parempiakin. Itsellä eksä oli känny addikti ja samaan mieskavereittein kokoaika "huomio", siihen päälle hyvä masennus, erilainen seksin tarve ja kun toinen ei tiedä vielä mitä oikeestaan elämältä haluaa ... vaikka hoidin kämpän, lapsen mikä ei oma ja annoin huomiota varmasi ja paljon. Ja tämähän piti harjotella monen monta kertaa saman ihmisen kanssa.

Vierailija
50/53 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä vaihtaisin naista jos toisella ei seksi kiinnostas tai varsinki jos ois pakko olla esim lasten takia niin menisin vieraisiin

M30

Tiedätkö miten moneen asiaan sitä itsekin on ajatellut tuon saman "minä kyllä sitä ja sitä jos"?

Ehkä sitä on niin kirkasotsaista niin kirkasotsaista että, mutta periaatteen miehenä sitä ei vieraissa juosta.

Sitä paitsi, näin aikuisten maailmassa seksi ja läheisyys on vain yksi, vaikkakin iso osa, elämää. Miten minä lapsille selittäisin että iskä pistää perheen hajalle, kun äiskä ei anna isille seksiä?

Sinänsä kornia että suhteen alkutaipaleella naiselle ei riittänyt seksi minun kanssa, vaan piti lähteä kapakoista ties kuinka monen matkaan, ja nyt ei kerran kuussakaan kiinnosta

Osa naisista kyllästyy samaan kumppaniin muita nopeammin? Kun oma himo hiipuu, ei ole motivaatiota tuottaa nautintoa toisellekaan? Tietoista tai tiedostomatonta suhteen sabotointia, jotta ero ja uusi ihanuus sitten alkaisi? Olen mies, ei koske omaa suhdetta. Hyvän ystävän suhteita seuranneena...

Joko tuolka korvien välissä eukollakin on vinksallaan, kun meilläki sovittiin että jouluna ollaan kahden, lasten leikkiessä uusilla leluilla.no hevonjaakit oltiinha sitä 30min makkarissa sovittiin tsi ehdotin jatkoa illalla kin molemmat niin nautti.no astia oli keikahtanut siinä illalla toisinpäin en saanu mitään vastausta keselin mihin jäi...joulupäibänä ei palkon juteltu hslus omaa aikaa js kun prkl oois ollu hyvä naattia kahden.kyllä ei halut tod kohtaa meillä.täyspalvelleena ....

Vierailija
51/53 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on huominen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Joko tuolka korvien välissä eukollakin on vinksallaan, kun meilläki sovittiin että jouluna ollaan kahden, lasten leikkiessä uusilla leluilla.no hevonjaakit oltiinha sitä 30min makkarissa sovittiin tsi ehdotin jatkoa illalla kin molemmat niin nautti.no astia oli keikahtanut siinä illalla toisinpäin en saanu mitään vastausta keselin mihin jäi...joulupäibänä ei palkon juteltu hslus omaa aikaa js kun prkl oois ollu hyvä naattia kahden.kyllä ei halut tod kohtaa meillä.täyspalvelleena ....[/quot

Ps.sormet liisn isot näppäimille, ei johdu muusta

Vierailija
52/53 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on niin väärin kun mennään naimisiin ja kyllästytään toisiin ja on lapsia ja maallista mammonaa ja velkaa sillälailla ett ei voi jakaa tasapuolisesti erotessa eikä haluu jättää toista kärsimään..

Halut ei kohtaa enään ainakaan kymmeneen vuoteen ja kuilu toisten välille senkun vain jäätyy eikä se enään korjaannu vaikka on haettu ratkasuja ulkopuolisilta asian osaavilta..

Itsetyydytys ei ole korvike ainakaan minusta kiihkeään rakasteluun

Vierailija
53/53 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meillä mitään näin joulun pyhinä.vaimo ei halua seksiä kun lapsi on kotona.eli seksiä ei ole. Viimeksi 2kk sitten. Sekin säälistä.ehdotin kesken kaiken jos vaihdettaisiin asentoa.ei käynyt.

Nyt olen kyllästynyt koko naiseen.minuun hän on jo ollut varmaan pari vuotta.

Muutenkin kaikki migä teen on väärin tehty. Työskdntelen rak alalla.kun jotain remppaa pitää tehdä,kysyyy osaanko varmasti tehdä.ja tietoa etitään sitten netistä.pesukoneen asennuksessa pitää olla mukana vaikkei jaksa nostaa.

Joskus jaksoin yrittää.osallistun lapsen hoitoon ja siivoan ja muuta sellaista. Nautin kun saan olla lapsen kanssa kahden.

Asian takia sairastuin masennukseen.tämän takia syön kahta lääkettä.vaimo tietää,mutta oikeaa syytä en ole kertonut.hänen mielestään minun pitäisi muuttaa asennetta.

Mutta joo, huono tilanne on.kaipaan läheisyyttä mutta kotona en sitä saa.