Rukoilisiko joku kiltti että mies ei tulisi pullojen kanssa töistä kotiin tänään
Kommentit (15)
Nyt nainen ryhdistäydy ja jätä se sika!!
molemmissa käsissä ministerin salkku
Minä pidän peukkuja ettei tulisi. Olen itse aikoinani toivonut samaa, nyt jo onnellisesti eronnut eikä tarvitse pelätä enää.
Kiltti mies kotiutuu tänään olutsalkkujen kanssa yksin tyhjään kotiin. :'-(
Rukoilen ja toivon täällä polvillani, että hän muistaa tankata tarpeeksi pitkän loman ajaksi. Moni erehtyy ostamaan pullon kaksi ja sitten sormi suussa kun viinat loppuu kesken. Ostakaa tarpeeksi viinaa!!!
Rukoileminen ei auta mitään. Ainakaan siihen että mies tulisi tai olisi tuklematta pullojen kanssa. Rukoilijalle voi tulla parempi mieli ja hän tuntee auttavansa, vaikka ei oikeasti tee mitään. Myös se jonka puolesta on rukoiltu voi saada jotain mielihyvää, jos tietää että hänen puolestaan on rukoiltu. Jos ei tiedä, niin ei ole mitään vaiktutusta.
Ei taida rukous auttaa tässä asiassa. Voimia kuitenkin omiin päätöksiin.
En rukoile. Ota nainen elämä omiin käsiisi. Ei käsien ristiinlaittaminen tässä auta.
Kädet lanteille ja topakka ilme naamalle, jos äijä astuu pullojen kanssa kynnyksen sisäpuolelle. Mies ulkoruokintaan välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän peukkuja ettei tulisi. Olen itse aikoinani toivonut samaa, nyt jo onnellisesti eronnut eikä tarvitse pelätä enää.
Miten oot päätynyt sellasen kanssa yhteen. Exäs on dokannu aina. Ennen sinua, sinun kanssa ja sinun jälkeen. Ei se ole alkanut dokaamaan just sillon sun kanssa.. Tiesit tasan mikä se on miehiä, kun aloit olemaan sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen ja toivon täällä polvillani, että hän muistaa tankata tarpeeksi pitkän loman ajaksi. Moni erehtyy ostamaan pullon kaksi ja sitten sormi suussa kun viinat loppuu kesken. Ostakaa tarpeeksi viinaa!!!
Kiitos rukouksestasi, nyt viinakauppaan.
Parempi tulla niiden pullojen kanssa, sovittiin että hän hoitaa viinit (+saunajuomat) joulun ajaksi. Noh, kerkeenhän minäkin Alkossa kipaiseen kun lähden jouluruokaostoksille. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos
Outo rukoilun kohde. Mies tietysti itse päättää tuoko pulloja tai ei. Ei ole sinun, kenenkään meistä tai minkään jumalan asia moiseen sotkeentua.
Montako kertaa sä täälläkin olet pyytänyt tätä rukoilemaan? Ei se rukoilu auta, sinun pitää tehdä itse asiaan muutos.
Joo, tölkit onkin paljon parempia.