Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on maailman huonoin lahjanostaja.

Vierailija
12.05.2006 |

Nytkin " kauhulla" mietin äitienpäivälahjaa. Mä en tod. tiedä miten suhtautuisi näihin lahjoihin, itkiskö vai naurais. Onhan niinkin tapahtunut että, on unohtanut mut kokonaan. Silloin on antanut rahaa. Toisaalta sitten saa ainakin jotain mistä pitää, mutta tylsä se on itselleen lahjaa ostaa.

Onko muitakin pölvästi-miehiä? vai olenko saanut harvinaisuuden koukkuun?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku voi olla noin LAPSELLINEN että toivoo puolisonsa (ja puhun nimenomaan miehistä tässä yhteydessä) näkevän vaimonsa syvimmät ajatukset ja toiveet. haloo, ne on MIEHIÄ! heitä ei ole ohjelmoitu syntymästä lähtien olemaan muille mieliksi!

Vierailija
42/44 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten joku voi olla noin LAPSELLINEN että toivoo puolisonsa (ja puhun nimenomaan miehistä tässä yhteydessä) näkevän vaimonsa syvimmät ajatukset ja toiveet. haloo, ne on MIEHIÄ! heitä ei ole ohjelmoitu syntymästä lähtien olemaan muille mieliksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä sain joululahjaksi astioita. Ok, oli sitä sarjaa mitä me kerätään, mutta odotin jotain henkilökihtasempaa. N eperkeleen lautasetha oli meille yhteiseksi, ei mulle.

Vierailija
44/44 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun en edes kehdannut kertoa tätä miehelle, ja pakkohan sitä oli seinällä pitää. Nyt asia naurattaa muo.

Oon saanut myös lämpökerraston lahjaksi. Eli ihan alusvaatteita. Välillä muo naurattaa kovasti miehen lahjat. Esim. se jääkaappimagneetti jonka sain lahjaksi, oli tälläinen. Ei vaan pokka pidä. Ikinä en oo saanut ns. perinteisiä lahjoja. Ehkä se joskus vielä yllättää mut vaikka kaulakorulla. Odotellaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä