Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten turruttaa yksinäisyyden tunteet?

Vierailija
20.12.2018 |

Heips. Olen nuorimies, ja kaipaan kovasti läheisyyttä ja rakkautta. Olen ollut koko elämäni vailla ystäviä, yksi peliriippuvainen kaveri löytyy. Itse en tykkää pelaamisesta. Liikun, käyn töissä jne. Päällisinpuolin kaikki on hyvin ja olenkin ihan onnellinen ja sinut itseni kanssa. Jonkin huomaan kuitenkin puuttuvan, sen huomaa kun tulee tyhjään kotiin. Musiikki turruttaa tunteet välillä. Alkoholia en halua siihen käyttää. Miten turruttaisin rakkauden kaipuun sekä hyväksyisin tilanteeni täysin. Mistä löytäisin tieni pois näistä suruista, tai ehkä jopa löytäisin jonkun jonka kanssa jakaa onnea? Hsrrastuksinani on vain uiminen sekä lenkkeily, jos mietitte. Enkö oikein tunne ikäisiäni naisia

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kanssa siihen tottuu. Kaikki ei vaan ole niin onnekkaita että löytävät jonkun. Itse olen ollut yksin 18 v asti. Miestä ei ole ollut koskaan. N30

Miksi ei?

Missä asut?

Vierailija
22/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdet opiskelemaan voit sieltä löytää uusia kavereita! Tyttöystävää voi etsiä tinderistäkin. Tosin sieltä voi löytää vähän kaikenlaista...koiran ottaminen on hyvä vaihtoehto jos vain voit sitoutua sen hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähdet opiskelemaan voit sieltä löytää uusia kavereita! Tyttöystävää voi etsiä tinderistäkin. Tosin sieltä voi löytää vähän kaikenlaista...koiran ottaminen on hyvä vaihtoehto jos vain voit sitoutua sen hoitoon.

Tinderiä en todellakaan suosittelisi ainakaan miehelle, ellei nyt sitten tiedä varmasti olevansa huippusöpökomea. Muutoin pahinta ajanhukkaa ja itsetunnon tuhoamista.

Vierailija
24/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita iltaopiskelu. On jotain tekemistä yksinäisiin iltoihin. Btdt.

Vierailija
25/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai läheisyydenkaipuu-aloitusko taas :D mee nyt jo sinne hoitoon kaipailemaan xD

PAKKOMIELLE

Vierailija
26/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pitkään ollut yksinkertainen mutta aloitin tenniksessä ryhmä valmennuksen ja käyn pelaamassa sählyä höntsyporukassa niin en ole enää. Tenniksen kautta voi löytää jopa puolison, niin kuin mulle kävi. Höntsystä on alkanut myös monta rakkaustarinaa

Vierailija
27/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon pitkään ollut yksinkertainen mutta aloitin tenniksessä ryhmä valmennuksen ja käyn pelaamassa sählyä höntsyporukassa niin en ole enää. Tenniksen kautta voi löytää jopa puolison, niin kuin mulle kävi. Höntsystä on alkanut myös monta rakkaustarinaa

Yksinkertainen varmaan myös mutta tarkoitin yksinäinen

Vierailija
28/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsikin jo koiran. Olen luonteeltani kotihiiri ja aika pidättyväinen uusien ihmisten seurassa, mutta olen aina ollut ns. koiraihminen. Koiraharrastusten ja facebook-ryhmien kautta löysin paljon uusia tuttavuuksia joista muodostui jopa ystävyyssuhteita. En etsinyt seurustelusuhdetta, mutta koirapiirit ovat aika naisvoittoisia joten en näe miksei nuori mies sieltä voisi jopa jonkinlaista parisuhdetta ajan saatossa löytää. Aina löytyy yhteinen puheenaihe mistä aloittaa juttelu :)

Tietysti koira sitoo todella paljon ja vaatii aikaa, mutta sen varmasti (toivottavasti) tietää jokainen koiraa ottaessaan.

Tsemppiä ja hyvää joulua!

Vierailija
29/29 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änkeät ihmisten ilmoille ja aloitat harrastuksia. Mene sellaisiin tapahtumiin, jotka kestävät useamman päivän. Joogaretriitti, tanssiviikko, sirkusleiri tai ihna mikä nyt sattuisi pelaamisen sijaan kiinnostaa sen verran, että pääset mukaan sosiaaliseen elämään. Partioon tarvitaan aikuisia, jossa tapaavat toisia aikuisia ja yhdistyksiin voi liittyä ja osallistua toimintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän