Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
1681/3899 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vielä ketä kaipaan, mutta kaipaan. Ehkä jo ensi vuonna voimme pussailla kokkaillessa, kirmata lumihangessa, ihmetellä asioita metsissä ja konserttisaleissa, lukea toisillemme runoja, puhua siitä mikä on ihanaa ja mikä kipeää, hassutella ja nukahtaa yhdessä.

100% mätsi, paitsi että minä kyllä tiedän kenen kanssa kaipaisin noita. Naisen tummilla suortuvilla. Mollissa tai duurissa.

Vierailija
1682/3899 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ja hänen etunimissä vain 1 sama kirjain. Sukunimissä ei yhtäkään.

Sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/3899 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murulle, joka tuo mun aivoille jatkuvasti syötävää ❤️

Vierailija
1684/3899 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I don`t care how far away you are

How many seas between us

If I could, I`d walk thousand miles,

just meet your smile 

I  miss you. Good night and sleep well. My sunshine.

Vierailija
1685/3899 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Rölliseni, vaalea pörrötukkani, kevään lehtien värit silmissäsi. Usko vaan, olet tosi ihana. *hymy*

Anna hiirien hipeltää niskassasi, helmipöllön koskettaa siivellään huuliasi. Anna vienon metsätähden tuoksun etsiytyä nenääsi ja kuunsäteiden silittää otsaasi. Anna sammalen pehmustaa matkaasi unimaahan ja mustikoiden värjätä määränpääsi violetiksi. Anna iltatuulen tehdä pesä hiuksiisi ja anna minun nukahtaa viereesi, hahtuvana metsän reunan horsmasta. Nähdään unta kesän pääskyistä, niistä jotka eivät ikinä kosketa maata ja ilakoivat vaan taivaan sinessä auringonsäteitä jahdaten ja toisiaan kirittäen. Orava jos toinenkin vahtii untasi. Hännällään hätyyttelevät pimeyden varjot pois puolestani. <3

Vierailija
1686/3899 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarimuija <3

Vierailija
1687/3899 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vastakappaleeni. Kohtasimme vain väärään aikaan väärässä paikassa. Sulla on kaikki, mulla ei mitään.

Antaisin mitä vain, jos saisin tietää mitä tunnet minua kohtaan, mitä tarkoitat kaikilla niillä lauseilla, katseilla ja kosketuksilla. Saisin sillä tiedolla joko onnen tai unohduksen. Kumpikin kelpaisi nyt kun olen ajautunut jo näin pitkälle.

Rakastan sua, kerron sen täällä, kun en voi sulle sitä muuten kertoa.

Tällainen on hirmuisen mukava omittava. Sinänsä sopisi, eikä ole liikoja tunnisteita haittaamassa, jos sivuuttaa vähän noita aikoja-paikkoja-kaikki-tai-ei.mitiä, koska ne eivät soita mitään kelloja.. Kympin arvoinen kaipausviesti. Plussa päälle siitä, että irl on jo tuossa viestissä täysin poissuljettu, joten nolouksia tai haavekuvien romahduksia ei tarvitse pelätä. Siis kymppi-plus. Oi minua onnenpoikaa, kohtasin napakymppini.

Tässä olisi yksi tunniste minulle, jos haluaisi alkaa siihen leikkiin :D mutta ei, ei palstaharhoja mulle.

Vierailija
1688/3899 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toys rus -mies <3

Vierailija
1689/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vahva ihminen ei ole se,

joka pystyy lyömään muita kovemmin.

Vahva ihminen ei ole se,

jonka kieli on muita terävämpi.

Vahvuus on sitä, että pystyy antamaan anteeksi

sekä itselleen että muille.

Kovuus ja kylmyys ovat helposti jokaisen saavutettavissa.

Mutta vahva ihminen on se,

joka pystyy katsomaan huomiseen ja unohtamaan eilisen."

Täälläkin jotkut kilpailevat kuka ilkeimmin voi toista ihmistä sivaltaa, kuinka toisen haavat saa aukeamaan, verta vuotamaan pystymättä unohtamaan, että itse pääsee vallan tunteesta nauttimaan.

Vierailija
1690/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Sama. Rain keeps falling down. Ikävä. onneksi pääsen kohta töihin.  

Vierailija
1691/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Sama. Rain keeps falling down. Ikävä. onneksi pääsen kohta töihin.  

Sopii minuun ja V-naiseen myös tuo kaava.

Vierailija
1692/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuskin sopii keheenkään. Niin harvoin käyn täällä. vaikka ikävä on kova. Ota pliis yhteyttä, tekisin sen jos omistaisin numerosi...

Vierailija
1693/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Hänen etunimensä on pidempi kuin minun mutta minun sukunimeni on pidempi kuin hänen😊

Vierailija
1694/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kadottanut yhden miehen vaikka asutaan samassa kaupungissa. Nähnyt hänet kaksi kertaa ja kiinnostus on ilmiselvää ja molemminpuoleista, mutten saa häneen mitään kontaktia, koska en tiedä kuka hän on!

Sattumaa odotellessa..

Vierailija
1695/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vielä ketä kaipaan, mutta kaipaan. Ehkä jo ensi vuonna voimme pussailla kokkaillessa, kirmata lumihangessa, ihmetellä asioita metsissä ja konserttisaleissa, lukea toisillemme runoja, puhua siitä mikä on ihanaa ja mikä kipeää, hassutella ja nukahtaa yhdessä.

100% mätsi, paitsi että minä kyllä tiedän kenen kanssa kaipaisin noita. Naisen tummilla suortuvilla. Mollissa tai duurissa.

Toivon, että olisit kaivattuni. <3 Nauttisin samoista asioista! _IF_ miehelle :)

Vierailija
1696/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kadottanut yhden miehen vaikka asutaan samassa kaupungissa. Nähnyt hänet kaksi kertaa ja kiinnostus on ilmiselvää ja molemminpuoleista, mutten saa häneen mitään kontaktia, koska en tiedä kuka hän on!

Sattumaa odotellessa..

Mikä kaupunki?

Vierailija
1697/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa noista on asioita, joita moni haluaa. Ei ehkä kuitenkaan 100%, jos molemmat olemme miehiä 😄 -ap

Vierailija
1698/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Hänen etunimensä on pidempi kuin minun mutta minun sukunimeni on pidempi kuin hänen😊

Nyt meni metsään.

Vierailija
1699/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Ajattelen sinua sylissäni,

herkkiä suudelmia kaulallesi,

ajatukseni riisuu mekkosi,

huumaavan tuoksusi tuntee,

vie käteni vartalollesi,

ihosi pehmeyttä koskettaa,

vartalollasi vaeltaa,

huuleni kaikkea sinussa suutelevat,

tuovat makusi kielelleni,

rakastelumme meidät syliinsä kietoo.

Ja olen vain sinun.

Ja minä sinun. Olisitpa täällä. ❤

Vierailija
1700/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa noista on asioita, joita moni haluaa. Ei ehkä kuitenkaan 100%, jos molemmat olemme miehiä 😄 -ap

Näen teidät painimassa hangessa. "Törmäsimme vauvapalstalla, ja siitä se sitten lähti..." (sivusta)

Ketju on lukittu.