Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä yhtä harhailua täällä. Kerran täällä oli yksi pitkä lista, josta vähän vaaleanpunaista lasia virittämällä olisin saanut itseeni sopimaan 9 kohtaa kymmenestä (en muista, montako oli oikeasti), mutta sitten oli se yksi kohta, joka ei sopinut. Se maanpinnalle palauttaja.
Eniten kuitenkin itseäni "säikäyttää" sellainen tietynlainen huumorintaju. Siinä kohtaa meinaa aina alkaa keulia, ja pitää palata parin peruskysymyksen ääreen:
Miksi hän olisi täällä?
Miksi hän olisi täällä?Noilla yleensä saa palautettua itsensä pyykkien pariin.
Niin tuttuja ajatuksia. Huumorintaju, kirjoitustyyli, tietyt sanavalinnat, sisällön saa (ainakin hyvällä mielikuvituksella) osumaan... ja sitten se tipautus maanpinnalle.
Palstalla käy joku reipas miljoona (?) lukijaa päivässä. Niistä kuka tahansa saattaa kaivata ketä tahansa samoilla sanoilla kuin minä omaa kaivattuani. Tällä ajatuksella itse saan itseni palautettua takaisin ruotuun aina silloin, kun sydän jättää lyönnin välistä jonkin tekstin kohdalla.
Todennäköisyys on aina ennemmin vastaan kuin puolesta, valitettavasti.
Kyllä vaan. Todennäköisyydet on syytä pitää mielessä, vaikka tuntisi pinon lottovoittajia.
Heh, no nyt kun mainitsit, niin itse asiassa omassa suvussani on yksi ihan oikea lottovoittaja! Ei voittanut pääpottia vaan jonkin vähän pienemmän, mutta todella paljon rahaa sai silti.
Joskus siis toki voi onnistaa.
-lainaamasi
No nyt on pakko nokittaa (hah). Itsekin tunnen peräti kaksi lottovoittajaa, ja toisen läheisesti (päävoitto). Ehkä me kaksi lopetetaan näistä todennäköisyyksistä paasaaminen.
Haha, no näemmä lienee syytä kyllä. En tiedä, palauttiko tämä keskustelu uskoni lottovoittoon vai rakkauteen, mutta liiallisesta skeptisyydestä voisi ehkä luopua. Lopultahan elämässä kuitenkin on kyse pelkistä sattumanvaraisuuksista, joten turha kai sitä on tiukasti mitään tilastoa tuijottaakaan.
Ikinä ei voi tietää!
Ajattelen sinua sylissäni,
herkkiä suudelmia kaulallesi,
ajatukseni riisuu mekkosi,
huumaavan tuoksusi tuntee,
vie käteni vartalollesi,
ihosi pehmeyttä koskettaa,
vartalollasi vaeltaa,
huuleni kaikkea sinussa suutelevat,
tuovat makusi kielelleni,
rakastelumme meidät syliinsä kietoo.
Ja olen vain sinun.
Useamman kerran itsenikin tunnistanut viesteistä. Luultavasti kyseessä on ollut kuitenkin joku muu, yleensä kuvaukset sopivat niin moniin muihinkin. Ihanaa kutkuttavaa kihelmöintiä saanut kuitenkin aikaan ja toisen näkemistä odottaa entistä enemmän. ❤️
nim. etunimessä yksi sama kirjain ja sukunimessä neljä samaa kirjainta 😉
Lottovoittajien maassa voi voittaa myös rakkaudessa. 🎲♥️
❤️
(Ei yhtään samaa kirjainta kummassakaan, etu- eikä sukunimessä...)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan niitä helliä hetkiämme vieläkin.
Minä en. Minulla on ollut paljon upeampia helliä hetkiä sen juttumme jälkeen erään upean tyypin kanssa, joten en kaipaa sua.😤
Vierailija kirjoitti:
❤️
(Ei yhtään samaa kirjainta kummassakaan, etu- eikä sukunimessä...)
Mutta jos toisen etunimeä verrataan toisen sukunimeen ja päinvastoin, niin melkein kaikki kirjaimet on kummassakin samoja....
Vierailija kirjoitti:
Mulle ne on lähinnä kiusallinen muisto. Haluaisin unohtaa. Hävettää että hetkellisesti haksahdin kaltaiseesi. Ja sekin vielä että sulla ei sit oo muuta elämää, kun pitää vieläkin siinä mokomassa sekoilussa roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan myös helliä hetkiä hänen kanssaan 💕
Vierailija kirjoitti:
Kävin viemässä haudallesi kynttilän ja sinne se jäi kaikkien muiden kynttilöiden keskelle valaisemaan pimeää hautausmaata. Vietin Joulun yksin kuten varmasti arvaatkin. Kaikki muut läheisesi tukevat toisiaan, mutta minulla ei ole ketään. Näetkö sinä sen? Toisinaan ajattelen etten ole enää edes yksinäinen vaan, että minua ei enää edes ole. Mutta täällähän minä edelleen olen. Perheesi ei halua tietää minusta mitään, mutta en jaksa välittää siitä enää. Itsepäisesti menen kohti uutta vuotta. (mielikuvitusmiehelle)
Samoja ajatuksia itselläkin. Itsellä on myös kuollut eräs todella rakas ihminen. Ensimmäinen poikaystäväni ja hänelle aina vien kynttilän. Ei mene varmaan päivääkään etten miettisi häntä. Hän oli niin iloinen ihminen ja muutenkin niin ainutlaatuinen, etten varmaan koskaan täysin pääse yli. Ajattelen aina, että mitä jos olisimme vieläkin yhdessä. Hän oli 18-vuotias kuollessaan ja itse olen nyt jo vuosia vanhempi, mutta nuori kuitenkin itsekin vielä. Hänen jälkeensä ei sitten ole oikein onnistanut rakkauselämän suhteen. Muutenkin samaistun myös tuohon yksinäisyyden kokemukseen sillä minulla myös samoja ajatuksia. Joillakin on niin paljon läheisiä ja minulla on todella vähän. Senkin takia tuntuu välillä ihan kauhealta vieläkin se, että menetin niin tärkeän ja rakkaan ihmisen. Nämä juhlapyhät ovat aina vaikeita. Joku voi tietysti sanoa, että olimme niin nuoria, mutta itsellä ainakin monet tutut ovat olleet yhdessä jo ihan yläkoulusta viimeistään lukiosta asti.
Vierailija kirjoitti:
Useamman kerran itsenikin tunnistanut viesteistä. Luultavasti kyseessä on ollut kuitenkin joku muu, yleensä kuvaukset sopivat niin moniin muihinkin. Ihanaa kutkuttavaa kihelmöintiä saanut kuitenkin aikaan ja toisen näkemistä odottaa entistä enemmän. ❤️
nim. etunimessä yksi sama kirjain ja sukunimessä neljä samaa kirjainta 😉
Jaahas. Osui
– siis jos olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli ihania helliä hetkiä hänen kanssaan<3 On hän kyllä niin HOTTIS ja ihanan avarasydäminen!
Hei hei entinen. Nyt on tullut se hetki kun etenet elämässä. Sattuu niin stanasti ettei meidän perhettä ole enää. Toivon, että uusi on lämmin ja huolehtiva, jotta pieni poikamme saa tässä enemmän kun menettää. Rakastan sua hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli ihania helliä hetkiä hänen kanssaan<3 On hän kyllä niin HOTTIS ja ihanan avarasydäminen!
Muistattehan kaikki ehkäisyn ?
Kun saman kaverin hellyyttä on jäänyt ainakin kolme mammaa kaipaamaan, niin onhan se selkeästi kova puikottamaan ja osaa hommansa, mutta jos jo tästä ketjusta kolme, niin paljonko yhteensä?
Monimutkaiset ja avoimet polykuviot ovat pahin mahdollinen leviämismalli kaikille sukupuolitaudeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvä sängyssä kun en päässyt sinne asti?
Vähän kateellinen oon teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nim. etunimessä yksi sama kirjain ja sukunimessä neljä samaa kirjainta 😉Jaahas. Osui
– siis jos olet nainen.
Nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvä sängyssä kun en päässyt sinne asti?
Vähän kateellinen oon teille.
Joo oli se kyl hyvä, mutta varjopuolena sain sit kyllä sp-taudin. Eikä se ole mikään kiva juttu ollut.
Ikävöin vieläkin ja mietin, mitä tein ansaitakseni tän. Tuskin mua enää edes muistat, pelkään vaan että mä muistan sut aina.
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin vieläkin ja mietin, mitä tein ansaitakseni tän. Tuskin mua enää edes muistat, pelkään vaan että mä muistan sut aina.
No miten hän nyt sinut olisi unohtanut? Tuskinpa vaan.....
No nyt on pakko nokittaa (hah). Itsekin tunnen peräti kaksi lottovoittajaa, ja toisen läheisesti (päävoitto). Ehkä me kaksi lopetetaan näistä todennäköisyyksistä paasaaminen.