Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman idioottivarmin yritysidea: Tatuointien poisto laserilla

Vierailija
19.12.2018 |

Ei voi epäonnistua. Kysyntä kasvaa koko ajan ja kannattavaa toimintaa. Tarviiko edes olla erityisempää koulutusta tuossa? Laserin hankinta toki maksaa jonkin verran.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo kirurgian puolelle mene?

Vierailija
2/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit toki tekevät tuota, mutta en tiedä että laserin käyttöön pitäisi olla välttämättä esim. lääkäri. Olen itsekin saanut laserhoitoa esim. jalkahoitajalta, joka ei todellakaan ollut lääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mulla myös jo 30 v vanha tatska mikä on ruma,nolo ja kamala. Siis vain tämä yksi ja otettu ennen buumia..

Vierailija
4/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi perustaa alan yrityksen ja palkata aluksi yhden henkilön tekemään noita toimenpiteitä. Itse voisi olla toimitusjohtaja.....

Vierailija
5/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene varmaan viittäkään vuotta kun tatuoinnit menevät pois muodista ja kaikki haluavat “puhtaan“ ihon.

Vierailija
6/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi epäonnistua. Kysyntä kasvaa koko ajan ja kannattavaa toimintaa. Tarviiko edes olla erityisempää koulutusta tuossa? Laserin hankinta toki maksaa jonkin verran.

No veikkaisin että tarvii olla "erityisempää koulutusta". En ainakaan minä minä menisi ap:n kaltaisten tollukoiden laseroitavaksi. Kyllä mä ihan lääkärikeskukseen menisin.

Vierailija
7/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nykyiset 30 vuotiaat on 50 vuotiaita niin viimeistään silloin kysyntä noille laserhoidoille räjähtää....

Vierailija
8/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peran autokorjaamo - tatuoinnin poistot odotellessa

Vierailija
9/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan tatuointistudiot alkoivat tehdä noita, mutta plastiikkakirurgian yritykset lahjoivat sen luvanvaraiseksi. Nyt tekevät suurta tiliä sillä. Sen tatuoinnin tekeminen on riskialttiimpaa kuin laserilla poistaminen.

Vierailija
10/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No veikkaisin että tarvii olla "erityisempää koulutusta". En ainakaan minä minä menisi ap:n kaltaisten tollukoiden laseroitavaksi. Kyllä mä ihan lääkärikeskukseen menisin.

Ei se laserin käyttö mitenkään erityisen hankalaa ole. Pääasia on että on mahdollisimman hyvät laitteet ja ne maksaa aika paljon. Toki ihmiset luottaa enemmän lääkäriin kuin johonkin toiseen henkilöön. Voisin silti perustaa firman ja palkata nuoren lääkärin, firman pyörittämiseen ei tarvita mitään lääkärin tutkintoa välttämättä.

Vierailija
11/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit toki tekevät tuota, mutta en tiedä että laserin käyttöön pitäisi olla välttämättä esim. lääkäri. Olen itsekin saanut laserhoitoa esim. jalkahoitajalta, joka ei todellakaan ollut lääkäri.

Poistiko se jalkahoitaja sinulta tatuointeja vai miksi toit sen esille?

Vierailija
12/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene varmaan viittäkään vuotta kun tatuoinnit menevät pois muodista ja kaikki haluavat “puhtaan“ ihon.

Jaa. Miksi minä muistelisin, että näin sanottiin jo 10 vuotta sitten. 

Vierailija
13/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä idea jollekin aloittelevalle yrittäjälle:

Nimi: Tats Away

Tunnuslause: Tattoos? No way!

Firma voisi toimia pakettiautossa, joka kiertelisi ympäri suomea.

Vierailija
14/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä sitä tatuointiakaan saanut lääkärikeskusessa.

Vierailija
15/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Miksi minä muistelisin, että näin sanottiin jo 10 vuotta sitten. 

Kyllä se poistuu sitten, kun teinien äideillä ja isillä on full sleevet.

Vierailija
16/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempaa se silti Virossa on, vaikka mitä tekisit.

Vierailija
17/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa, että jengi ottaa tatuointeja vaikka missä autotallissa sekä etelän matkoilla ja ovat sitten huolissaan laserin käytöstä vaikka siinä ei laiteta mitään ihon alle vaan hajotetaan se ihonalle hakattu muste laserilla.

Siitä toki vois saada allergisen reaktion kun se Turkissa ihon alle hakattu likainen muste hajoaa sinne kehoon, mutta ei se laserin vika ole vaan tyhmän ihmisen joka on ottanut sen kuvan kännipäissään.

Vierailija
18/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on meneillään tatuoinnin poistoprojekti laserilla. Toimenpiteen tekijä on sairaanhoitaja ammatiltaan.  

Vierailija
19/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias, minulla on 6 kuvaa joita jokaista on harkittu pitkään lukuunottamatta walk in-päivänä otettua. En usko ikinä katuvani kuviani, ilman niitä olo olisi alaston ja tyhjä.

Vierailija
20/22 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvempaa se silti Virossa on, vaikka mitä tekisit.

Ebaysta tilaamalla saa koneen alle tonnilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi