Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia lidlin singer ompelukoneesta?

Vierailija
19.12.2018 |

Huomenna tulis myyntiin. Kannattaako aloittelevan ompelijan ostaa sitä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lidlin Singerin saumuri ahkerassa käytössä nyt parisen vuotta. Olen erittäin tyytyväinen, mun eka saumuri. Ei vertailupohjaa, mutta uskalsin ostaa, koska mulla on käytössä myös Singer Simple. Se ostettu Prismasta lapsen koneeksi 50€ ehkä kuutisen vuotta sitten. Mun ns. kallis laatukone hajosi nelisen vuotta sitten ja olen pärjäillyt tuon simplen kanssa ihan kivasti. Kyllähän siinä sen eron huomaa, kun kevyenä tärisyttää helpommin ja kovalla vauhdilla ommellessa laatu ei ole ihan samaa kuin sillä mun vanhalla. 

Mutta jos ei myyntiin yrityksenä tee, niin itse näen että näin harrastelijalle ovat ihan kelpo laitteita. Mulla ovat olleet nyt viikottaisessa käytössä koko ajan pienten projektejen kanssa. Kyllä mä näen siis tuon Lidlin saumurin erinomaisena hankintana! Sit jos nälkä kasvaa syödessä, niin sitten katselemaan kalliimpia :D 

Tämä aloitus tuli mulle vastaan, kun aloin selvitellä saako tähän kantinkääntäjää, veikkaan että ei.

Vierailija
22/22 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää myös 3v vanha Kieliin, ei tarvitse kuittia. Tuotevastuulaki.(siis liideriin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla