Viikonloppuna tapaamani mies laittoi seuraavan viestin:
Elämän vapautta, vietän kaamosaikaa...
Eli ei mitään ehdotusta jälleennäkemisestä. Tulkitsen, että alkukirjaimista tulee EVVK.
Vähän harmi, koska tyyppi vaikutti kiinnostavalta. Minä sitten en hänen näkökulmastaan.
Vai ylitulkitsenko? Olen kova ratkomaan ristikoita ja sana-arvoituksia ja siitä oli puhetta. Laittoiko nyt tällaisen?
En aio siis ottaa yhteyttä eli turha ehdottaa, että kysy häneltä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä vastauksena jokin käsittämätön AV-läppä, tyyliin norpat ja emättimet. Siinäpähän miettii. Bonuksena saat luultavasti selville jos mies on joku AV:n miesasiamiehistä ja osaat juosta ja lujaa.
Joo, kysy siltä vaikka että "Tekisitkö mulle Munsalan kansallispuvun?"
Tai "Sohava haisee perseelle miten puhdistan vai tuikkaanko tuleen?"💩🔥
Siinä on äijällä etukirjaimissa miettimistä kun yrittää ratkasta tehtävän.
Niin, toisaalta jos haluaa tietää onko kyseessä palstan miesasiamies, voisi olla aiheellista kysyä joko jouluverhot on ripustettu ja tuikkukupit aseteltu.
Ei kun pitää tietysti sisällyttää viestiin sana "mies". Jos mies vastaa "miesvihaa!", on syytä juosta.
Aahahahaha toi valkeutta kaamokseen 😂 aivan loistava.
Ei sillä, mielestäni mieheltä tullut viesti oli vain no, outo. Jättäisin vastaamatta ja odottaisin laittaako jotain muuta (=tulkitsit ensiksi tulleen viestin ehkä väärin) vai loppuuko viestit tuohon yhteen (=EVVK -tulkinta oli ainakin lähellä totuutta).
4/5
Plussaa luovuudesta ja läpinäkyvyydestä - tälle voi hyvällä omalla tunnolla hekotella.