Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonloppuna tapaamani mies laittoi seuraavan viestin:

Vierailija
19.12.2018 |

Elämän vapautta, vietän kaamosaikaa...

Eli ei mitään ehdotusta jälleennäkemisestä. Tulkitsen, että alkukirjaimista tulee EVVK.

Vähän harmi, koska tyyppi vaikutti kiinnostavalta. Minä sitten en hänen näkökulmastaan.

Vai ylitulkitsenko? Olen kova ratkomaan ristikoita ja sana-arvoituksia ja siitä oli puhetta. Laittoiko nyt tällaisen?

En aio siis ottaa yhteyttä eli turha ehdottaa, että kysy häneltä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo viesti, en vastaisi mitään.

Vierailija
22/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä vastauksena jokin käsittämätön AV-läppä, tyyliin norpat ja emättimet. Siinäpähän miettii. Bonuksena saat luultavasti selville jos mies on joku AV:n miesasiamiehistä ja osaat juosta ja lujaa.

Joo, kysy siltä vaikka että "Tekisitkö mulle Munsalan kansallispuvun?"

Tai "Sohava haisee perseelle miten puhdistan vai tuikkaanko tuleen?"💩🔥

Siinä on äijällä etukirjaimissa miettimistä kun yrittää ratkasta tehtävän.

Niin, toisaalta jos haluaa tietää onko kyseessä palstan miesasiamies, voisi olla aiheellista kysyä joko jouluverhot on ripustettu ja tuikkukupit aseteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa vaikka vain hymiöllä 🙂

Vierailija
24/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei mitään ehdotusta jälleennäkemisestä. Tulkitsen, että alkukirjaimista tulee EVVK.

Vähän harmi, koska tyyppi vaikutti kiinnostavalta. Minä sitten en hänen näkökulmastaan.

Vai ylitulkitsenko? Olen kova ratkomaan ristikoita ja sana-arvoituksia ja siitä oli puhetta. Laittoiko nyt tällaisen?

Miksi juuri siinä viestissä olisi pitänyt olla ehdotus näkemisestä?

Ilman taustoja tuosta ei voi sanoa mitään. 

Sovittiin, että hän ottaa yhteyttä, jos haluaa tavata uudestaan. Ehkä vähän hyökkäävääkin vaatia tätä, mutta en halua tyypillistä ilmaan jättämistä näiden asioiden kanssa. 

Olen vähän vanhempi daami ja siten vanhanaikainenkin. Eli sälytin miehelle tämän velvollisuuden. 

-ap

Ei tuollaisia asioita yleensä kannata artikuloida noin suoraan tyyliin "jahtaa minua"; suora artikuloiminen ja neuvotteleminen ym.vaihtokaupan käyminen on erittäin epäseksikästä. Jos miehellä on vähänkin vientiä, niin varmaan pyöräyttää silmiä ja unohtaa daamin. Epätoivoinen mies kyllä varmaan pysyisi hihnassa, mutta harvemmin nainen haluaa epätoivoisen miehen ellei sitten ole vain huomion tarpeessa ja siihen rooliin voi kelvata vähemmän kiinnostavakin mies. 

Vierailija
25/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän nauruista!

Vierailija
26/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri siinä viestissä olisi pitänyt olla ehdotus näkemisestä?

Ilman taustoja tuosta ei voi sanoa mitään. 

Sovittiin, että hän ottaa yhteyttä, jos haluaa tavata uudestaan. Ehkä vähän hyökkäävääkin vaatia tätä, mutta en halua tyypillistä ilmaan jättämistä näiden asioiden kanssa. 

Olen vähän vanhempi daami ja siten vanhanaikainenkin. Eli sälytin miehelle tämän velvollisuuden. 

-ap

Ei tuollaisia asioita yleensä kannata artikuloida noin suoraan tyyliin "jahtaa minua"; suora artikuloiminen ja neuvotteleminen ym.vaihtokaupan käyminen on erittäin epäseksikästä. Jos miehellä on vähänkin vientiä, niin varmaan pyöräyttää silmiä ja unohtaa daamin. Epätoivoinen mies kyllä varmaan pysyisi hihnassa, mutta harvemmin nainen haluaa epätoivoisen miehen ellei sitten ole vain huomion tarpeessa ja siihen rooliin voi kelvata vähemmän kiinnostavakin mies. 

En koe artikuloineeni tyyliin "jahtaa minua". 

On vain yksinkertaisempaa ja selkeämpää sopia jatkosta tarkennetusti. Sinänsä olisin voinut minäkin olla se yhteydenottaja. 

Kuten sanoin olen kuitenkin hieman vanhanaikainen ja pallo on miehellä. Sanoi toimivansa näin. Olisihan hän voinut ehdottaa muutakin, mutta sanoi ottavansa yhteyttä. Ja ottikin. 

Ei kuitenkaan uuden tapaamisen merkeissä, vaan kryptisesti vihjaillen jotain, jonka tulkitsin aloituksessa mainitulla tavalla. 

-ap

Vierailija
27/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin viestiin mies vastasi tuolla viestillä?

Vierailija
28/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mihinkään. 

Sovittiin su vain aika ja paikka, jossa käydään syömässä. Sitten tuli tämä tänään. 

-ap

Vierailija
29/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä vastauksena jokin käsittämätön AV-läppä, tyyliin norpat ja emättimet. Siinäpähän miettii. Bonuksena saat luultavasti selville jos mies on joku AV:n miesasiamiehistä ja osaat juosta ja lujaa.

Joo, kysy siltä vaikka että "Tekisitkö mulle Munsalan kansallispuvun?"

Tai "Sohava haisee perseelle miten puhdistan vai tuikkaanko tuleen?"💩🔥

Siinä on äijällä etukirjaimissa miettimistä kun yrittää ratkasta tehtävän.

Kyllä ja parintunnin päästä jatkat että " kiva tälläsessa perseen katkussa katella Salkkareita. Kaapissa ei oo kun fairya uskallanko kokeilla sitä?"

Jos mies taas erehtyy vastamaan ja kysymään että mitä ihmettä? Niin siihen vastaat lyhyen ytimekkäästi että no Perseelle perseelle!

Vierailija
30/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mihinkään. 

Sovittiin su vain aika ja paikka, jossa käydään syömässä. Sitten tuli tämä tänään. 

-ap

Pönttö äijä. Anna olla!

Vierailija
31/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ”jännä” kikkailu on aika säälittävää joka tapauksessa. 😃

Vierailija
32/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku noista hamsterimiehen viesteistä vastaukseksi. Sen kryptisempi ei oikein voi olla.

Vierailija
33/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mihinkään. 

-ap

Ok, olipa outo.

Vierailija
34/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi vaivautunut laittamaan viestiä jos ei halua nähdä? Lähde mukaan läpänheittoon, ei sen tarvi olla niin suoraviivaista että viestiä voi laittaa vain sopiakseen jostain kellonajasta. 

Vierailija
35/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä varmaan kysyisin suoraan: "Tarkoittaako viestisi EVVK?" 

Vaikka arvostankin verbaalista lahjakkuutta, olen sen verran proosallinen tyyppi etten jaksa mitään kikkailuja tai typeriä pelejä. 

Vierailija
36/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita joku noista hamsterimiehen viesteistä vastaukseksi. Sen kryptisempi ei oikein voi olla.

Totta. Niissä ei ole koskaan päätä eikä häntää :D:D:D

Vierailija
37/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa, että "valkeutta kaamokseen".

Eli VK, eli vedä käteen.

Katsotaan osaako päätellä.

Priceless 😂😂😂😂😂

Vierailija
38/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja-kirjailijan elämä varmaankin sisältää sellaisia vapauksia, joita tavallisella palkansaajalla ei ole. Kuten kaamosajan viettäminen omissa oloissa, ilman ulkopuolista stressiä, vaikkapa kirjaa kirjoittamalla.

Vierailija
39/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto toki on, että mies yritti olla runollinen, taiteellinen ja syvällinen. Saattaa vähän testatakin sinua, että ymmärrätkö hänen "taiteellisuuttaan" tai miten reagoit. 

Hän luultavasti on verbaalisesti lahjakas, mutta tuon alan ihmisillä saattaa joskus vähän mopo keulia omien kykyjen suhteen. Toimittajathan tunnetusti ovat vähän narsismiin kallellaan (vrt. viimeaikaiset uutiset toimittaja Lahdenmäestä).

Vierailija
40/44 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista sanoista muuten tulee EVVK! :D Vastaa sille jotenkin 

EVVKM Ei vois vittu kiinnostaa eli 

Elämäni virheellisin valinta kirjoittaa mystikolle (miehelle) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän