Työkaveri ei syönyt paljon mitään joulubuffeessa! Nyt harmittaa ja surettaa, kun halusin oikein nautiskella!!
Otti vaan siivun kalkkunaa, lohta, rosollia ja punakaalisalaattia. Ei ottanut edes lisää. Mulle jäi nälkä niin että itkin pettymystä vessassa lounaan jälkeen.
Kommentit (13)
Niin. Teillä siellä hoitolassa on varmaan ihanat ruoat. Jospa sinä söisit mitä haluat ja kaveri mitä haluaa. Olisiko helpompaa?
Olen käynyt joulupöydässä kerran tänä vuonna. Ihan vähän söin, syön jouluruokaa mielellään jouluna. En halua syödä etukäteen. Se pilaa joulun nautinnon
Vierailija kirjoitti:
Miten työkaverin syöminen vaikutti sinun syömiseesi? Haluan todella tietää.
No mieti nyt vähän! Hävettää syödä enempi kuin muut. Nyt otin kaksi kertaa lisää mut vielä teki mieli ja jäi nälkä. Ap
Siis??? onko nyt niin että teillä on yhteinen ruoansulatuskanava? Työkaverin osalla syödään, ja vatsa on sitten sinun heiniäsi? (Entäs suoli? Kumpi sen hoitaa?)
Niin että jos työkaveri ei mässää kunnolla, se maha joka on siis sinulla, ei saa kylläkseen? Kummallisin luonnonoikku mistä ikinä kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieti nyt vähän! Hävettää syödä enempi kuin muut. Nyt otin kaksi kertaa lisää mut vielä teki mieli ja jäi nälkä. Ap
Olipa tämä totta tai keksitty juttu, niin omapa on häpeäsi - ei sun syömisiäsi kukaan muu vahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis??? onko nyt niin että teillä on yhteinen ruoansulatuskanava? Työkaverin osalla syödään, ja vatsa on sitten sinun heiniäsi? (Entäs suoli? Kumpi sen hoitaa?)
Niin että jos työkaveri ei mässää kunnolla, se maha joka on siis sinulla, ei saa kylläkseen? Kummallisin luonnonoikku mistä ikinä kuullut.
Ap taitaa hoitaa sen suolipuolen. Sehän siellä vessassa itki suolen tyhjyyttä.
No syö seuraavalla kerralla kunnolla, muista välittämättä!
Itse olen istunut pöydässä mättöannoksen kanssa niin, että vastapuolella istujalla on pelkkä juoma. Ja välillä itse olen ollut liikkeellä pelkän vesilasin kanssa, kun kaveri mättää ruokaa naamariin.
Syökööt jokainen sen verran miltä itsestä tuntuu!
Minkä kokoiset lautaset teillä on siellä käytössä, jos kaksi kertaa otit lisää (eli kolme annosta) ja nälkä jäi? Joltain nuken lautaselta söit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tämä totta tai keksitty juttu, niin omapa on häpeäsi - ei sun syömisiäsi kukaan muu vahtaa.
Palsta kyllä todistaa, että nimenomaan vahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette mulle pahoja?! Ap
Mitä se olisi haitannut, jos olisit syönyt enemmän? Kiinnostaa vilpittömästi.
Ei sillä oo mitään väliä paljonko muut syö, syö jos on nälkä.
Työkavereinani on +15v vanhempia naisia, joiden kanssa usein syön. He syövät linnunannoksia kun taas itse mätän ruokaa kaksin käsin. Jälkkäriksi muut ottavat kahvin, itse jätskin ja erikoiskahvin.
Ovat laittaneet ruokahaluni nuoruuden piikkiin. :)