Miten tulla kipeäksi?
eli oon 13v tyttö ja lähetin aamulla äitille viestin et mul on kuumetta ku en jaksanu mennä kouluun. Se tulee muutaman tunnin päästä kotiin ja mun pitäis sillon olla kipee/kuumeessa. Kertokaa mulle tapoja jotka oikeesti toimii mutta ei oo vaarallisia!!!
Kommentit (10)
Ennen toimi että kun oli kuumemittari kainalossa niin kävi vessassa ja laittoi sen mittarin kuuman hanan alle. Nyt kun on sekunnin mittarit niin sori, olet lirissä. :)
Et noin nopeasti tule kipeäksi millään konstilla. Ja on se vaikeaa muutenkin pidemmälläkin aikavälillä.
Varmin tapa olisi mennä naapuriin, jossa on oksennustauti ja syödä oksennusta teelusikallinen. Mutta sekin itää pari päivää ja onnistumisesta ei takeita.
Syö kahvinpuruja tai laita kuumemittari lamppuun kiinni.
Nuolaise jotakin julkista: ratikan tankoa, kauppakeskuksen liukuhihnan kädensijaa, Prisman kauppakärryn työntöaisaa.
Odota pari päivää ja olet sairaana.
kuinka paljon havinpuruja pitäisi syödä?
Meet petiin ja peiton alle, näytä ja kuulosta nuutuneelta ka sano ottaneesi Buranan, jolla kuume laski.
Syö kynttilää (steariini). Saat mahtavan ripulin. Aikanaan kaverin isoveli ei uskonut tota vaan popsi aimo palan. Johan alkoi vatsa toimia....
PS. Toimiiko mandariininkuoret sukissa?